• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West Wereldrecords

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Hoogst aantal schade toegebracht in een fortgevecht: 10.808 (Psychokiller.BE, W3)

misschien aanpassen na de verandering van het gouden geweer?
 

Deleted User - 36202

Zou wel kunnen zijn, maar hij had wel kunnen profiteren van de toen nog stapelende bonus.
 

DeletedUser

In het begin wel op de toren, maar later ging ik uit het fort om te snipen.. dus een ronde of 20 denk ik :)

En om dat als ongeldig te verklaren.. Hij raakte bijna alles en of je nou 500 schade eraf haalt is niet eerlijk. En met gelukswerken is het toch ook geluk hebben of je iets duurs vindt of iets goedkoops
 

DeletedUser

Kreeg deze binnen via pm van gunsn:
looooooooooool.png
 

DeletedUser6801

Wow, das veel ;)

Voor bevestiging kun je hem al zijn rapportjes van de dag ervoor vragen.. Hoewel hij natuurlijk ook veel ep van quests zal hebben gekregen.

Blijft een mooi record, maar moeilijk te bewijzen.
 

DeletedUser

Wow, das veel ;)

Voor bevestiging kun je hem al zijn rapportjes van de dag ervoor vragen.. Hoewel hij natuurlijk ook veel ep van quests zal hebben gekregen.

Blijft een mooi record, maar moeilijk te bewijzen.

Moeilijk? Hij gebruikt firefox daarmee kan je geen tekst veranderen. Als hij chrome gebruikte was het een ander verhaal..
 

DeletedUser11612

Waarom altijd denken dat iets fake is....Met die nieuwe questreeksen is het perfect mogelijk om dat te halen ;)
 

DeletedUser1053

Omdat iedereen het zo kan faken, en omdat het al vaker is gebeurd. Dus zo ondenkbaar is dat niet. :p
 

DeletedUser

Ik vroeg me eigenlijk af waarom het geldrecord gewoon precies op 1 miljoen stond. Normaal zouden die personen toch al meer moeten hebben en je hebt ook nooit precies zoveel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan