• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West 2.0

Ik heb ook problemen op w1. Mijn inventaris knopje zit op de verkeerde plek, en ik zie maar 10 arbeiden ofzo bij de minimap, wanneer ik de minimap open krijg ik ook een 'invalid server response' error.
 

DeletedUser15278

Ik kan bij mijn stad op W1 ook niet meer op 'markie-b' zijn naam klikken door zijn titel ;)
 
Ik ga nu even cache en cookies wissen..

EDIT: Forum is nu goed, inventaris knop idd op de verkeerde plek en de chats zijn nog ver te zoeken. cookies ga ik ook nooit meer wissen moet nu overal opnieuw inloggen :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3012

Dit ga je niet menen he. Van de 6 uur dat ik postkoets moest overvallen waren er nog welgeteld 18 seconden over. Komt precies op dat moment die stomme 2.0, log ik opnieuw in, staat de opdracht er niet meer. Flauw hoor.
mad.gif
 

DeletedUser

lol, is behoorlijk veel dat niet werkt.
Maar heb het volste vertrouwen.
Komt goed!!
 

DeletedUser14782

Ik zie geen chat op briscoe? Of ligt 't aan mij?
Heb op Arizona geen probleem

Edit: Craft-gedeelte kom ik ook niet bij
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2343

Waarom moet dit nou...

Niks doet 't.
Geen chat, geen invent, geen clothcalc, niks.
Bah!
 

DeletedUser15363

In ieder geval, heb ik het eerste fort geclaimed:p. Maar zeer klote, inderdaad
 
Er zou een zo goed mogelijke indicatie komen wanneer de update zou worden doorgevoerd, omdat alle opdrachten geannuleerd zouden worden (zoals ook is gebeurd). Ik heb niets gezien. Maar nu doet half 2.0 het ook niet, dus kan ik ze niet eens opnieuw aanzetten...
 
Ik ben benieuwd waarom op W2 bij de werkzaamheid Graven delven er een gouden rand om het symbool van de arbeid staat, en bij andere arbeiden niet..

Iemand enig idee?
 

DeletedUser13453

dan krijg je een bonus op EP of $. zal ook wel een + met groene cijfers bij staan
 
Bovenaan