• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West 2.0

DeletedUser11730

Hoe groot is de kans dat met de komst van update 2.0 de werelden 2 tot en met 6 gaan sluiten? Ik kan me voorstellen dat ze in deze werelden geen tijd en energie meer gaan steken, tenzij ze deze werelden willen gebruiken om met de update te experimenteren o.i.d.
 
En de reistijden moet je nog steeds zo lang reizen ?

hier volgt een gissing:
eerder maakte inno al bekend dat aan elke arbeid een vaste tijdsduur gekoppeld zal worden, net zoals bij sokken stoppen en zo, en ik vermoed dat het spel dus meer de "lagoonia-richting" opgaat. het lijkt me waarschijnlijk dat die tijdsduur dus een pak lager zal liggen dan de 2uur die we nu gewend zijn.
ik denk daarom dat ook het reizen sneller zal gaan.

en nu nog even verder denken:
als tw echt verlagoniseerd is het msschn mogelijk om meer invloed uit te oefenen op de verdeling van de kaart; ik denk aan het bouwen van forten op de plekjes waar je het beste uitkomt. dat noemen ze dan de 'interface verbeteren' maar ik zit er niet op te wachten.
er waren ook dingen genoemd van huisdieren en zelfs een eigen huis in je stad dat je dan kan inrichten enzo, dus het lijkt me zelfs zeer waarschijnlijk dat dit zal gebeuren!
 

Deleted User - 36202

Aangezien arbeiden nu bij elkaar op verschillende locaties liggen denk ik zelf dat reizen minder snel zal gaan, eigenlijk.

Waar heb je trouwens iets gehoord over huizen die je zelf in kan richten? :p
 

DeletedUser11730

Als het ook qua snelheid gaat lijken op Lagoonia, ga je niet blij worden. Dat is echt zo vlug als dikke poep in een trechter.
Al ziet dat er op grafisch vlak er wel beter uit uit dan The-West.
 
Aangezien arbeiden nu bij elkaar op verschillende locaties liggen denk ik zelf dat reizen minder snel zal gaan, eigenlijk.

Waar heb je trouwens iets gehoord over huizen die je zelf in kan richten? :p

Lijkt me logisch vervolg op huisdieren, en er waren veel spelers die dat graag wilden
 

DeletedUser

Omdat ik het antwoord op mijn vraag niet in de hoofdpost vond en ook niet tussen de gestelde vragen, vraag ik het maar he :p

Gaan de steden hun bouwpunten behouden? Het lijkt me namelijk logisch van wel omdat deze update nog niet zolang doorgevoerd is en het zou betekenen dat alle moeite die er nu al ingestoken is verloren gaat, maarja uit ervaring weet ik dat Inno niet zo goed in logica is...
 

DeletedUser15363

Billy, de steden kunnen hun bouwplaatsen niet bewaren, want er zijn minder countys:p btw, weet iemand hoe de map wordt ingedeeld?
 

DeletedUser9200

jha want de oprichters van de stad zullen de plaats kunnen kiezen waar kun stad komt in thewest 2.0
 

DeletedUser12590

Een vraagje, kon het niet vinden in het aankondigingstopic.

Spullen die op de markt staan als the west 2.0 geimpleteerd wordt, worden die meegenomen of is het: niet opgehaald, niet meegenomen?
 

DeletedUser2665

Zie hier je antwoord

Vooralsnog lijkt het erop dat je die spullen automatisch krijgt. Ophalen hoeft dan dus niet, ze gaan ook niet verloren. Dit geldt voor de steden die verwijderd worden bij de overgang. Steden die blijven bestaan blijven ook hun marktaanbiedingen houden. Dus stel dat jij bij een spookstad 1 Bruine Hoge Hoed hebt staan en bij de nummer 1 stad van de wereld een Edele Zachte Beenbeschermer, dan krijg je de Bruine Hoge Hoed automatisch in je inventaris en moet je de Edele Zachte Beenbeschermer nog een keer ophalen (maar wanneer je dat laatste doet maakt niet uit, want dat ophalen kan ook nog in 2.0).

Dit is wat ik te horen heb gekregen. Hoogstwaarschijnlijk gaat het dus zo plaatsvinden. Zeer belangrijke en waardevolle spullen zou ik, als ik jou was, toch alvast ophalen. Je weet nooit of er een bugje oid in zit. Beter het zekere voor het onzekere. :)
 

DeletedUser14782

23 augustus dus op openbare Bèta. Dan duurt het nog wel 2 weken voordat 't hier is :)
 

DeletedUser

Gezien het feit dat 2.0 een zeer grote en complexe update is en 23 augustus over 10 dagen is, verwacht ik het niet eerder dan over een maand. Dan zijn er namelijk 3 weken voorbij geweest om te testen en ze laten normaliter volgens mij de Duitsers c.s. eerst updaten. Dat gaat toch wel nog 30 dagen duren, denk ik.
 

DeletedUser13404

3X meer ep voor alles? lees ik dat goed?
één duel = 5K ep? lekker...

En al je duelberichten in één klap weg... -.- Een verzameling van jaren :'(
 

DeletedUser14651

You can now accept 4 jobs on default, 9 with premium

:D


Poker has been removed

Haha wat een faal was poker :p
 

DeletedUser15278

3X meer ep voor alles? lees ik dat goed?
één duel = 5K ep? lekker...

En al je duelberichten in één klap weg... -.- Een verzameling van jaren :'(

Maar je hebt ook 3x zoveel ep nodig voor lvl up (als ik dat goed heb gelezen) :p
En idd, alleen is mijn verzameling pas een half jaar oud maar toch nog 1k duelberichten die ineens weggaan :hmf:

'Ook zal de ervaring die benodigd is om te levelen driemaal zo hoog worden, maar de ervaring gegeven door opdrachten, arbeiden, prestaties, duels en fortgevechten worden ook driemaal zo hoog. Dit was nodig omdat arbeiden van 15 seconden een ervaring van minder dan 1 zouden geven. '
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan