• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The Historie of The West (coming soon)

DeletedUser14421

sterk, roller, duellant zijn in polen, die redelijk wat fg's doet en 2 maanden lvl 75 zijn ...
 

DeletedUser

just daarmee dat het me moeilijk lijkt

ken roller goed, maar in overdrijven is ie wel nog goed é :p

het is daar niet moeilijk hoor... ik ben daar ook in iets kortere tijd (scheelt een paar dagen) level 63 volgens mij
 

DeletedUser14421

o zo lol, ik dacht dat hij zei dat hij 2 maanden lang lvl 75 was XD

(sorry, letterlijk een misverstand)
 

DeletedUser

Stefan88 ^^ leuke gesprekken mee gehad... nouja, met bliep88 dan, want stefan was toen al geblocked...

volgens mij was hij ook eens 0ptimUs, meer namen weet ik niet... maar meestal lache met hem:p

ook al heb ik verhalen rond horen gaan over "niet gepast" gedrag in de chat... maarja, als die site er komt, moeten we hem contracteren^^

Hoi hoi :) (Ik heb trouwens steeds maar 1 account tegelijkertijd gehad, altijd volgens de regels maar de mods waren toen niet zo slim om in te zien dat mijn broertje ook speelde)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Tweelingbroertje? (beiden uit '88?)

Ik was Stefan88 en mijn broertje was T.I.94

Na de ban ben ik opnieuw begonnen met 0ptimUs en toen die een ban kreeg heb ik nog gespeeld met Bliep88. Mijn broertje is gestopt na zijn ban.


Wou je even slim doen he Hanky Panky :laugh:
 

DeletedUser

ik ben in de, erm.... 2/2,5 jaar dat ik het speel op lvl 86 gekomen;) heb meer tests gedaan dan gespeeld:p
 

DeletedUser5512

Ik was Stefan88 en mijn broertje was T.I.94

Na de ban ben ik opnieuw begonnen met 0ptimUs en toen die een ban kreeg heb ik nog gespeeld met Bliep88. Mijn broertje is gestopt na zijn ban.


Wou je even slim doen he Hanky Panky :laugh:

och kom weer spelen jongen, het begint saai te worden zonder jou op wereld 1 :)
 

DeletedUser4468

leuk dat jullie zoiets hebben verzonnen maar ik zoe het nut niet...
ik speel het spel vanaf 2008
toen speelde ik op w1,2 en 3. geblokt... ge deblokt(op w1) en daarna verwijdert wegens inactiviteit... in +- 2010 opnieuw begonnen op arizona als duellant... ook actief op w7 als puur verschuilen en bris ook als duellant...

lauy15
 

DeletedUser

wat is het adres van die website?
als er nog hulp nodig is met design, of programmering moet je het maar zeggen:)
 

DeletedUser

hhmmm... peter16, waar ben je?:p
zo te zien wordt dit hem niet meer aangezien hij al langer dan een week niet meer op het AF is gekomen...
 

DeletedUser

ik wil het idee wel overnemen?
ik kan het wel realiseren... wil iedereen zijn verhaal naar mij sturen?
 

DeletedUser

Geen idee of t al gemeld is... maar een correct engels is

'The History of The West'
 
Bovenaan