• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The Historie of The West (coming soon)

DeletedUser

Als je nooit begint met geschiedenis verzamelen krijg je toch ook nooit een redelijke documentatie? Je kunt zeggen dat ze pas net nieuw zijn en laat beginnen, maar als er over 30 jaar een Wereld Wyoming is dan zou het kunnen zijn dat deze site inmiddels een schat aan verhalen van 30 jaar terug bevat.
 

DeletedUser13404

Grappige is, de mensen die op het idee kwamen om deze site op te starten komen wat de geschiedenis van The West betreft net om de hoek kijken. Er zijn nog maar een paar spelers die vanaf de start van The West spelen. Waarschijnlijk kunnen maar een paar mensen zich herinneren dat er op het begin maar 1 wereld was, met toen bekende spelers zoals : reserved, bar x999, larzdebest , Dat reserved de 1ste was die een pistool had, namelijk een roestig schootpistool, en dat Lucien de nummer 1 van duelleren was.

Ik wil hiermee duidelijk maken, dat het onnodig is een site van de geschiedenis van The West te maken, en al helemaal door mensen die het pas een jaar of 2 spelen, het boeit mij namelijk helemaal niks wie de nummer 1 op wereld 7 of Briscoe is. Als je dan toch een site maakt over de geschiedenis van The West, zorg dan dat er informatie in komt over wereld 1 en de bekende spelers daarvan, het is tenslotte allemaal begonnen in wereld 1.


Volkomen gelijk... *je vergeet Reds ;)
In het begin was het nog fun toen iedereen noob was :p
 
Ik ben begonnen toen W3 kersvers was... Ik weet niet meer zeker wanneer dat was, maar ik speel iig best lang. En het lijkt mij ook leuk om verhalen van vroegah te horen, dus kom maar op met die site, niet alles in het leven hoeft praktisch nut te hebben nietwaar? ;)
 

DeletedUser

Ik begon toen W1 nog net nieuw was haha
Weet nog goed dat er 100'en mensen beniewd waren hoe je een quarter horse kon krijgen, omdat the-east de enige stad was met een handelaar hoger dan lvl 5 haha
 

DeletedUser

Ik speel bijna 2 jaar, ik wil ook wat schrijven! :D Voornamelijk over wereld 7!
 

DeletedUser

Ik herinder me ook nog toen er alleen w1 was ;).Iedereen nog onbezonnen en onschuldig, alle opdrachten en alles nog ontdekkend,:D
 

DeletedUser4505

Verhalen over de soap serie die The-west.nl Wereld 3 heet. Dat moet met behulp van veel leden die hier met een glimlach op terug kijken zeker lukken. We met het begin van W3 op 18-02-2009.

Grappige is, de mensen die op het idee kwamen om deze site op te starten komen wat de geschiedenis van The West betreft net om de hoek kijken. Er zijn nog maar een paar spelers die vanaf de start van The West spelen. Waarschijnlijk kunnen maar een paar mensen zich herinneren dat er op het begin maar 1 wereld was, met toen bekende spelers zoals : reserved, bar x999, larzdebest , Dat reserved de 1ste was die een pistool had, namelijk een roestig schootpistool, en dat Lucien de nummer 1 van duelleren was.

Ik wil hiermee duidelijk maken, dat het onnodig is een site van de geschiedenis van The West te maken, en al helemaal door mensen die het pas een jaar of 2 spelen, het boeit mij namelijk helemaal niks wie de nummer 1 op wereld 7 of Briscoe is. Als je dan toch een site maakt over de geschiedenis van The West, zorg dan dat er informatie in komt over wereld 1 en de bekende spelers daarvan, het is tenslotte allemaal begonnen in wereld 1.

Geweldig Reserved en othi aan de top. Het "schandaal" van the-east. Lucien een voorbeeld voor iedere duellist. Karthan de mod die je niet wilde duelleren. Ik zat zelf die tijd in Centennial jackson en een tijdje in the-east. Dat was dan nadat ik op W1 met 5 accounts speelde en er maar 1 mocht behouden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6405

Het schandaal van the-east waar niet over gesproken word. Achteraf gezien toch ook wel mooie tijden.:D
 
Toen was het spel nog leuk, iedereen ontdekkend, allemaal nieuwe dingen kwamen er naar boven, geweldig! Het schandaal van the-east ja, ik twijfelde nog om in die stad te gaan, maar toen hoorde ik van dat:p Ben toen mijn eigen stad maar begonnen, maar dat werd niks. 70 levels afgezonderd in die stad geleefd en toen maar naar the newrosa gegaan(en ja ik levelde heeeel sloom, alle vaardigheden verdelen is NIET slim :p)
 

DeletedUser4505

Had ooit een lijst met oude bekende gemaakt. Sommige zijn er al tijden vandoor.

werker, freewilly, Lee Van Cleef, mrmarkeman, Bjokk, Reserved, n0ddy, GreatRene, Stefan88, MrCool, billy the kid666, DavyCrockett, Karthan, Gangsta-N,
Ultra- Master Krull, Fr3nky, kimnoly, Tha Realest, Funjini, Oli4g, p00n, Mr-ivv, Els82, patrick heyman(RIP) zslash, Saswitha,
billy jean, eenbeervliegtniet, funjini, basdan, Reds, boss of maffia, voldermort, arkie, kaka55, Harres, den rotzak, jeftheking, daanc, roel.z, The Fast, DCMan, zenio, T.I.94, 0ptimUs, Xenon, girafi, Koning Sam, kaasberry, stargonecrazy, Black Rider, The Count, Johnny West, Lytho, kidsbrinkers, Long John Silver, Teachin, Ferrir, Breda1, ins0maniak, j.v,
GreatGooglyMoogly, jewel*, dilly, Hip De Kip, Kijkikhebeenvis, Yakult, RUUULER, Materialgirl,
pijnl00s, Syrniachick, roygang, Royal Flush, stef2109, HTN02, wesley de beer, Kille Bill, beverbeverbever, Domitron, Calvino, swaffelay, Popocatepetl, Slab The Killer, Dirk-Jan oomen, roel.z, CtrlAltDel, JorDes, lierse00, Sopy, aliebaba, jv1997, MrMM, Jerico, qrichou, xDiego, Manigordo, Caleno, No one
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Toen was het spel nog leuk, iedereen ontdekkend, allemaal nieuwe dingen kwamen er naar boven, geweldig! Het schandaal van the-east ja, ik twijfelde nog om in die stad te gaan, maar toen hoorde ik van dat:p Ben toen mijn eigen stad maar begonnen, maar dat werd niks. 70 levels afgezonderd in die stad geleefd en toen maar naar the newrosa gegaan(en ja ik levelde heeeel sloom, alle vaardigheden verdelen is NIET slim :p)

Precies hetzelfde hier :p

De tijd dat iedereen nog noob was, zo geweldig :D
 

DeletedUser

Ik speel sinds Wereld 1 1-2 maanden begonnen was :D

Ik kan alleen niet zo goed stukjes schrijven ...
Ook speelde ik in het begin als echte noob en niet in 'de top'. Al keek ik daar wel vaak naar.
 
Had ooit een lijst met oude bekende gemaakt. Sommige zijn er al tijden vandoor.

werker, freewilly, Lee Van Cleef, mrmarkeman, Bjokk, Reserved, n0ddy, GreatRene, Stefan88, MrCool, billy the kid666, DavyCrockett, Karthan, Gangsta-N,
Ultra- Master Krull, Fr3nky, kimnoly, Tha Realest, Funjini, Oli4g, p00n, Mr-ivv, Els82, patrick heyman(RIP) zslash, Saswitha,
billy jean, eenbeervliegtniet, funjini, basdan, Reds, boss of maffia, voldermort, arkie, kaka55, Harres, den rotzak, jeftheking, daanc, roel.z, The Fast, DCMan, zenio, T.I.94, 0ptimUs, Xenon, girafi, Koning Sam, kaasberry, stargonecrazy, Black Rider, The Count, Johnny West, Lytho, kidsbrinkers, Long John Silver, Teachin, Ferrir, Breda1, ins0maniak, j.v,
GreatGooglyMoogly, jewel*, dilly, Hip De Kip, Kijkikhebeenvis, Yakult, RUUULER, Materialgirl,
pijnl00s, Syrniachick, roygang, Royal Flush, stef2109, HTN02, wesley de beer, Kille Bill, beverbeverbever, Domitron, Calvino, swaffelay, Popocatepetl, Slab The Killer, Dirk-Jan oomen, roel.z, CtrlAltDel, JorDes, lierse00, Sopy, aliebaba, jv1997, MrMM, Jerico, qrichou, xDiego, Manigordo, Caleno, No one

funjini staat er 2 x in:D Ik ken echt bijna iedereen bij naam wel, op een paar na.
 

DeletedUser

Voor mij blijft w3 de meest interessante wereld, zou daar wel een stuk over willen lezen qua historie van de ('oude') bekenden.

Vind het een leuke opzet, leuk als spelers zoiets organiseren ;)
 

DeletedUser1448

Had ooit een lijst met oude bekende gemaakt. Sommige zijn er al tijden vandoor.

werker, freewilly, Lee Van Cleef, mrmarkeman, Bjokk, Reserved, n0ddy, GreatRene, Stefan88, MrCool, billy the kid666, DavyCrockett, Karthan, Gangsta-N,
Ultra- Master Krull, Fr3nky, kimnoly, Tha Realest, Funjini, Oli4g, p00n, Mr-ivv, Els82, patrick heyman(RIP) zslash, Saswitha,
billy jean, eenbeervliegtniet, funjini, basdan, Reds, boss of maffia, voldermort, arkie, kaka55, Harres, den rotzak, jeftheking, daanc, roel.z, The Fast, DCMan, zenio, T.I.94, 0ptimUs, Xenon, girafi, Koning Sam, kaasberry, stargonecrazy, Black Rider, The Count, Johnny West, Lytho, kidsbrinkers, Long John Silver, Teachin, Ferrir, Breda1, ins0maniak, j.v,
GreatGooglyMoogly, jewel*, dilly, Hip De Kip, Kijkikhebeenvis, Yakult, RUUULER, Materialgirl,
pijnl00s, Syrniachick, roygang, Royal Flush, stef2109, HTN02, wesley de beer, Kille Bill, beverbeverbever, Domitron, Calvino, swaffelay, Popocatepetl, Slab The Killer, Dirk-Jan oomen, roel.z, CtrlAltDel, JorDes, lierse00, Sopy, aliebaba, jv1997, MrMM, Jerico, qrichou, xDiego, Manigordo, Caleno, No one

waar ben ik? :D:D

OT, leuk idee. ik kan wel wat vertellen over wereld 2 toen het daar nog interessant was. Dit waren in de tijden van de FORT-gemeenschap en ook VOC etc. Toen was het er heel leuk :)
 

DeletedUser

Had ooit een lijst met oude bekende gemaakt. Sommige zijn er al tijden vandoor.

werker, freewilly, Lee Van Cleef, mrmarkeman, Bjokk, Reserved, n0ddy, GreatRene, Stefan88, MrCool, billy the kid666, DavyCrockett, Karthan, Gangsta-N,
Ultra- Master Krull, Fr3nky, kimnoly, Tha Realest, Funjini, Oli4g, p00n, Mr-ivv, Els82, patrick heyman(RIP) zslash, Saswitha,
billy jean, eenbeervliegtniet, funjini, basdan, Reds, boss of maffia, voldermort, arkie, kaka55, Harres, den rotzak, jeftheking, daanc, roel.z, The Fast, DCMan, zenio, T.I.94, 0ptimUs, Xenon, girafi, Koning Sam, kaasberry, stargonecrazy, Black Rider, The Count, Johnny West, Lytho, kidsbrinkers, Long John Silver, Teachin, Ferrir, Breda1, ins0maniak, j.v,
GreatGooglyMoogly, jewel*, dilly, Hip De Kip, Kijkikhebeenvis, Yakult, RUUULER, Materialgirl,
pijnl00s, Syrniachick, roygang, Royal Flush, stef2109, HTN02, wesley de beer, Kille Bill, beverbeverbever, Domitron, Calvino, swaffelay, Popocatepetl, Slab The Killer, Dirk-Jan oomen, roel.z, CtrlAltDel, JorDes, lierse00, Sopy, aliebaba, jv1997, MrMM, Jerico, qrichou, xDiego, Manigordo, Caleno, No one

Saffiria.... ik speel W1 sinds Oktober 2008 of eerder al... September dus ook vanaf het begin. Maar ja, mensen slaan mij expres over omdat ze nog boos zijn, ondanks mijn excuses die ik heb aangeboden, waarvan ik ook niet verwacht dat ze me al dan niet vergeven, maar een beetje erkenning mag toch wel? :(

Ik heb met veel van deze spelers een leuke tijd gehad, en goede banden ook. O.a. met Materialgirl, Den Rotzak, Arkie, zelfs BillyTheKid666, T.I94. Werker, n0ddy en zelfs Karthan mocht mij op een bepaald moment totdat het minder met me ging. Ik heb de OBD opgezet waar veel van deze spelers hun steden lid van waren, o.a. MaterialGirl en Jewel en ook Arkie en Den Rotzak :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor mij blijft w3 de meest interessante wereld, zou daar wel een stuk over willen lezen qua historie van de ('oude') bekenden.

Vind het een leuke opzet, leuk als spelers zoiets organiseren ;)

Hehe ik ben volgens mij 1 van de oudste leden van InnO, voormalig No. Van mij kant zal er ook wat komen:)
 
Stefan88 ^^ leuke gesprekken mee gehad... nouja, met bliep88 dan, want stefan was toen al geblocked...

volgens mij was hij ook eens 0ptimUs, meer namen weet ik niet... maar meestal lache met hem:p

ook al heb ik verhalen rond horen gaan over "niet gepast" gedrag in de chat... maarja, als die site er komt, moeten we hem contracteren^^
 
Bovenaan