• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The Historie of The West (coming soon)

DeletedUser6405

Voor mij blijft w3 de meest interessante wereld, zou daar wel een stuk over willen lezen qua historie van de ('oude') bekenden.

Vind het een leuke opzet, leuk als spelers zoiets organiseren ;)

Ik kan er een boekje over open doen, wolterja ook wel. sopy ook wel. En uiteraard Niquil. Die heeft er ook veel gedaan. Maar waar gaan we beginnen :p

Nog even een oud TG op gesnort, mijn bevordering tot stadsoprichter. Wizzkid was geblokkeerd (zoontje van wolterja) Ik had toen aan wolterja opheldering gevraagd. Wolterja is echter een flinke tijd inactief geweest, daardoor is haar account verwijderd. Gelukkig is ze weer begonnen door een account van iemand over te nemen.

wolterjaop 26-02-09 om 13:01 uur
Weinig kans, ze zijn nogal star in hun beslissingen.
Maar we zullen zien.
Ik denk dat ik jouw ook mede stadsoprichter maak, mochten ze ooit is denken, dat ik voor wizz inlog.
Want ja, zij kunnen immers door de muren heen kijken.
Even maar het zekere, voor het onzekere nemen.

Harresop 26-02-09 om 13:10 uur
okee is goed .. ik ben te vertrouwen :p

wolterjaop 26-02-09 om 13:30 uur
Dat weet ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik doe mee. Ik speel wereld 7 en heb anderhalf jaar speelervaring.
 

DeletedUser4505

Saffiria.... ik speel W1 sinds Oktober 2008 of eerder al... September dus ook vanaf het begin. Maar ja, mensen slaan mij expres over omdat ze nog boos zijn, ondanks mijn excuses die ik heb aangeboden, waarvan ik ook niet verwacht dat ze me al dan niet vergeven, maar een beetje erkenning mag toch wel? :(

Ik heb met veel van deze spelers een leuke tijd gehad, en goede banden ook. O.a. met Materialgirl, Den Rotzak, Arkie, zelfs BillyTheKid666, T.I94. Werker, n0ddy en zelfs Karthan mocht mij op een bepaald moment totdat het minder met me ging. Ik heb de OBD opgezet waar veel van deze spelers hun steden lid van waren, o.a. MaterialGirl en Jewel en ook Arkie en Den Rotzak :(

Geweldig dat die namen blijven hangen. Af en toe kom je er weer een tegen en begint er een gesprek als. Waar ken ik jou toch van.

Ik hoop niet dat je mijn korte lijstje met het overslaan bedoelt :D deze had ik in een opwelling eens gemaakt op W1. Vooral met spelers die in me op kwamen, meestal uit de steden of duels die ik heb gehad.

Hoe kunnen spelers nog boos zijn :p ik weet niet of dit over the-east gaat maar dat was in mijn ogen geniaal en de manier waarop we in het begin nog speelde. We probeerde alles omdat alles nieuw was en keken om ons heen wat andere deden. Voor de volledigheid voor mijn verre herinnering hierover heb je echt excuus moeten aanbieden? :D
 

DeletedUser

Geweldig dat die namen blijven hangen. Af en toe kom je er weer een tegen en begint er een gesprek als. Waar ken ik jou toch van.

Ik hoop niet dat je mijn korte lijstje met het overslaan bedoelt :D deze had ik in een opwelling eens gemaakt op W1. Vooral met spelers die in me op kwamen, meestal uit de steden of duels die ik heb gehad.

Hoe kunnen spelers nog boos zijn :p ik weet niet of dit over the-east gaat maar dat was in mijn ogen geniaal en de manier waarop we in het begin nog speelde. We probeerde alles omdat alles nieuw was en keken om ons heen wat andere deden. Voor de volledigheid voor mijn verre herinnering hierover heb je echt excuus moeten aanbieden? :D

Niet moeten.... maar ik ben niet lief geweest tegen veel mensen, daar heb ik mijn excuses voor aangeboden, en voor wat andere zaken uit het verleden. En met dat overslaan, sommigen zouden het bewust en expres doen, anderen misschien inderdaad omdat ze het ff vergeten waren. Men verweet mij m'n gedrevenheid, etc. Maar er speelden ook andere factoren (in dit spel) mee, waar ik gewoon geen boekje over opendoe. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

DonteX Je hebt samen met mij in The East gezeten lol.... maar goed ik ben ook lang weggeweest, maar als die mensen van die site vragen hebben, ik zou ook graag willen helpen. Ik heb mijn excuses aangeboden voor de fouten die ik heb gemaakt zogezegd. Er zijn ecthter wat factoren die destijds ook nog meespeelden, maar dat ga ik niet uitgebreid meer aansnijden, aangezien de betreffende personen volgens mij gestopt zijn, dus ze kunnen geen weerwoord of toelichting geven, hoewel ik voor de nostalgie en historie van The West hen toch zou willen uitnodigen om nog meer te vertellen als dat ze reeds gedaan hebben in het topic My Story W1.:)
 

DeletedUser

Ik vind dit toch wel een leuk idee hoor Peter! Iedereen die dit spel al een een poos speelt heeft wel leuke herinneringen. Grappig om mijn eerste account naam op w1, stargonecrazy, tussen Dontex zijn lijstje te zien staan. En oei wat waren we fout toen :laugh: samen met saswitha (rip) en zslash en nog een paar andere zo snel mogelijk een stadje (centennial) proberen op te bouwen, ieder met zo'n 5 accounts en dan verraden worden door een heel vervelend mannetje. Achteraf wel lol natuurlijk, Maar toen storte onze wereld (letterlijk) in duigen we waren er dagen ziek van. :laugh:

Echt memorabel is voor mij de vraag aan zslash waar ik een paalhamer kon vinden? Haar antwoord toen; Een paalhamer? Nou eh bij de Gamma ofzo? Maar waar heb jij in hemelsnaam een paalhamer voor nodig? Je hebt toch een balkon... :laugh:
 

DeletedUser

na 2en een half jaar nog altijd maar lvl 101 :p (op me beste wereld eh :laugh:)
 

DeletedUser

Maakt niet uit azerder in drie jaar ben ik nog niet over level 70 gekomen...
 
Bovenaan