• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

TA

DeletedUser

Jullie hebben echt nog ervaren mannen die de TA groep kan leiden mss Don pellegrino? Maar zorg voor SPANNING :D
 

DeletedUser

lol, gisteren was het nogal hevig op het forum
en sommige vergeten gewoon dat dit een spel is en draaien helemaal door
en dan heb je andere die daar lekker op ingaan en zo nog meer reacties uitlokken
waardoor een 'verzoening' met mensen met een andere mening niet makkelijk zal worden (als het al lukt)
en ik begreep dat het op het leiders forum er ook gelijkaardig aantoe ging

dus ik zie idd wel de mogelijkheid dat bepaalde steden zich afscheuren van TA
 

DeletedUser

;)EDIT: Persoon zal trachten een nieuwe groep te maken als ze het zouden zitten er circa 4 steden in .... en ......(weet niet of ik dit mag zeggen) al zeker de rest weet ik niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Haha stamina ^_^ verklap maar niet teveel anders is de fun er weer af :)
ik hoop dat het jullie lukt dat we dan toch nog actie kunnen verwachten. :D
 

DeletedUser905

Hoe anders? :D

Maare.. TA, onder andere naam of niet, komt er wel bovenop :)
 

DeletedUser

De naam doet het niet hee :p het zijn de spelers die het doen.. al noemje kabouter plop.. prestaties zullen niet slechter zijn hoop ik :p hihi

Ik denk dat een naam heel erg veel effect kan hebben soms. ;)
Want dan lijkt het dat de groep helemaal een nieuwe frisse start neemt.
 

DeletedUser

Haha als je het zo beziet wel jaa :p

ik wens masterblaster veel succes met de heropstart tegen onze steden..
daar is MOED voor nodig hoor
 

DeletedUser

lol, gisteren was het nogal hevig op het forum
en sommige vergeten gewoon dat dit een spel is en draaien helemaal door
en dan heb je andere die daar lekker op ingaan en zo nog meer reacties uitlokken
waardoor een 'verzoening' met mensen met een andere mening niet makkelijk zal worden (als het al lukt)
en ik begreep dat het op het leiders forum er ook gelijkaardig aantoe ging

dus ik zie idd wel de mogelijkheid dat bepaalde steden zich afscheuren van TA

mijn excuses voor mijn rol hierin, alleen vond ik de eerste reactie van crazy byter echt belachelijk. ik was (een beetje :p) geiriteerd, en reageerde misschien iets te overdreven, al ben ik niet de oorzaak hiervan als je het mij vraagt. :)

en mochten ze alsnog willen proberen mij zo lang mogelijk ko te houden, sterkte .. :D
 

DeletedUser

ik doel idd vooral op crazybyter :)
en veel spel plezier bij the undertaker (al kan ik me voorstellen dat dat wel bedorven wordt door bepaalde reacties:()
 

DeletedUser

ik doel idd vooral op crazybyter :)
en veel spel plezier bij the undertaker (al kan ik me voorstellen dat dat wel bedorven wordt door bepaalde reacties:()

Wij maken het wel gezellig voor hen dan vergeten ze die reacties dus :p
 

DeletedUser

ik doel idd vooral op crazybyter :)
en veel spel plezier bij the undertaker (al kan ik me voorstellen dat dat wel bedorven wordt door bepaalde reacties:()

Wij maken het wel gezellig voor hen dan vergeten ze die reacties dus :p

dat zal idd wel goed komen, om eerlijk te zijn word ik er alleen maar blijer van dat ik uit die bg weg ben, en ik verwacht dat het hier erg leuk zal worden. :)
 

DeletedUser

ik doel idd vooral op crazybyter :)
en veel spel plezier bij the undertaker (al kan ik me voorstellen dat dat wel bedorven wordt door bepaalde reacties:()

Oh goody, Muf-Muf persoonlijke aanval op mij op het ALGEMEEN FORUM :p:p:p

Bwa, ik weet goed genoeg dat dit een spel is. In RL mijn persoon, hier mijn persoon en INGAME 100% trouw, 100% loyaliteit aan TA en United Army...
 

DeletedUser

Ik heb het gevoel dat momenteel USA steeds groeit terwijl TA krimpt.
Natuurlijk kan dit slechts een verschijnsel zijn ?
 

DeletedUser

Ik heb het gevoel dat momenteel USA steeds groeit terwijl TA krimpt.
Natuurlijk kan dit slechts een verschijnsel zijn ?

Als je eens sommige steden hun profiel doorneemt, zie je dat de TA niet meer bestaat, en verandert is in de NAVO?

Uit welke steden bestaat deze nu eigenlijk?
 
Bovenaan