• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

TA

DeletedUser

Mss zijn wij gewoon verstandiger geworden :D om de discussies niet telkens opnieuw te voeren :D
 

DeletedUser9519

En toch start je op deze manier weer een discussie, zodat je jezelf eigenlijk tegenspreekt :p
 

DeletedUser

Hihihi :D jullie wouden STAR leden zien hier :) dan moet er een discussie zijn he haha :D njaa foutje he :)
 

DeletedUser9359

Je hebt 100% gelijk. Je hebt nauwelijks een voordeel als je op de muur staat en door de poort schieten is nu nog een lachertje. Eens de forten voor 80% af zijn, kunnen we echt strijd leveren.

Ik val nu aan om veel EP te rapen, voor mij en de stad.
 

DeletedUser5740

Ach het heeft nu wel wat.
Het wordt voornamelijk wachten tot de wiskey er is.
 

DeletedUser

achja, en ik kreeg alleen maar commenaar op mn tactiek :p

naja, ik heb mn best gedaan, en dit was ook mijn laatste gevecht aan deze kant.
 

DeletedUser11811

Er zijn een paar mensen uit de TA groep die de oversteek hebben gemaakt naar The Undertaker.
Die mensen hebben daar zeer grondige redenen voor en wensen een nieuwe boost in hun spel te steken.

Gelieve allemaal hun beslissing te respecteren en die mensen een leuke toekomst bij ons toe te wensen :D
Ik ben het wat zat met die beschuldigingen dus ik hoop dat ik jullie bij deze iets duidelijk gemaakt heb ;)
 

DeletedUser

Er zijn een paar mensen uit de TA groep die de oversteek hebben gemaakt naar The Undertaker.
Die mensen hebben daar zeer grondige redenen voor en wensen een nieuwe boost in hun spel te steken.

Gelieve allemaal hun beslissing te respecteren en die mensen een leuke toekomst bij ons toe te wensen :D
Ik ben het wat zat met die beschuldigingen dus ik hoop dat ik jullie bij deze iets duidelijk gemaakt heb ;)

Juist, hier moet ik mij inhouden ;)

Vind het wel spijtig dat die mensen overlopen naar uitgerekend jullie... Pure collaboratie...

En ik zou het allemaal niet zo erg vinden moesten het op de koop toe geen leiders zijn... Zullen een pak info aan je kunne bezorgen Slab...
 

DeletedUser11811

wees gerust, die info heb ik zo ook al :D

grapje ;)

en je hebt gelijk dat ze daar een leidinggevende functie hadden, maar dat zegt niets over deze personen maar mss meer over hun vroegere stad en BG
als je geen doelen meer voor ogen hebt of je amuseert je niet meer in je stad of gelijk wat dan ook, dan kan het eens deugt doen van verse lucht op te snuiven.

en maak je maar geen zorgen, die mensen zijn wel zo eerlijk om geen info door te geven over hun oude BG
wij spelen het spel nog altijd eerlijk en alleen zo wil ik de sterkte van een stad naar boven brengen :rolleyes:
 

DeletedUser

Juist, hier moet ik mij inhouden ;)

Vind het wel spijtig dat die mensen overlopen naar uitgerekend jullie... Pure collaboratie...

En ik zou het allemaal niet zo erg vinden moesten het op de koop toe geen leiders zijn... Zullen een pak info aan je kunne bezorgen Slab...

Gelieve allemaal hun beslissing te respecteren en die mensen een leuke toekomst bij ons toe te wensen :D
Ik ben het wat zat met die beschuldigingen dus ik hoop dat ik jullie bij deze iets duidelijk gemaakt heb ;)

en dat is precies het enigste wat ik van je vraag, maarja zoals ik ook al op het andere forum gezegd heb is deze discussie niet te doen, aangezien je gewoon asociaal bent, en voor niets en niemand respect hebt.
 

DeletedUser

en maak je maar geen zorgen, die mensen zijn wel zo eerlijk om geen info door te geven over hun oude BG
wij spelen het spel nog altijd eerlijk en alleen zo wil ik de sterkte van een stad naar boven brengen :rolleyes:

Bwa kweet niet, oude BG is nu wel gelijk aan nieuwe vijand hé... Die bestrijden we toch (in game) met alle mogelijke middelen... Dus zo zeker ben ik daar nu ook niet van... All is fair in love and war hé...

en dat is precies het enigste wat ik van je vraag, maarja zoals ik ook al op het andere forum gezegd heb is deze discussie niet te doen, aangezien je gewoon asociaal bent, en voor niets en niemand respect hebt.

Ik denk dat ik alles behalve asociaal ben... Maar allez, eigen lof stinkt hé...

Ben in game nog altijd een van de medeleiders van UA. En die verdedig ik daar dan ook met alles wat ik daar kan doen...

Hier gaan we met elkaar om met respect en waardigheid (juist toch hé Slab?)

En ik heb wel respect voor Davies en Belle als persoon (zoals voor iedereen), maar ik heb wel een gegronde HEKEL aan hun persoon in het spelletje (çà§@ collaborateurs).

Als je begrijpt wat ik bedoel...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11811

Hier gaan we met elkaar om met respect en waardigheid (juist toch hé Slab?)

daar heb je helemaal gelijk in, respect en waardigheid staan hoog op mijn waardenlijstje ;)

maar beschermen van mijn stadsleden staat nog hoger
ik kan best goed begrijpen dat jullie er niet zo tevreden mee zijn
maar ik zal er persoonlijk voor zorgen dat die mensen beschermt worden en dat ze bij ons een aangename tijd zullen tegemoet gaan


48u KO acties zal ik helemaal niet tolereren, als je dat maar weet :rolleyes:

laat jullie maar eens zien dat je BG niet in elkaar stort na het verdwijnen van 2 sterke persoonlijkheden binnen die groep
dat is al een doelstelling op zich voor de nieuwe leiding van DC
 
Bovenaan