• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Strijd om titel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Ik weet niet of het nu verboden is maar op .net is het al langer dan een maand verboden. Het zou me toch verwonderen als .nl niet dezelfde regels heeft als .net (en .de?).
 

DeletedUser3012

Ik heb net even alle posts van de laatste bladzijdes doorgelezen.

Ik vind het erg slecht wat reserved heeft gedaan. Hij is dan wel een tijd inactief geweest, maar Reds heeft in die tijd gewoon doorgespeeld. Als hij wist dat reserved hem toch zo weer ging inhalen had hij dat net zo goed niet kunnen doen. Wat ik dus bedoel is dit: Ik snap best dat reserved een tijd inactief was, want RL is natuurlijk belangrijker dan The-West, maar dan moet je ook accepteren dat je niet meer eerste wordt. Als je dat niet kunt had je maar door moeten spelen. En dus niet op zo'n oneerlijke manier toch nog nummer 1 proberen te worden.

Allemaal erg leuk, maar er stond nergens in de regels dat pushen niet mocht dus heeft Reserved gewoon een eigen tactiek gebruikt. Ik moet wel zeggen dat het een laffe tactiek is, maar het was (en is volgens mij nog steeds) toegestaan.


Pushen is ook niet eerlijk, vind ik ook wel zo. Maar toch vind ik dat de regel eerst ingevoerd had moeten worden :p

Hier heb je helemaal gelijk in. Pushen is idd niet echt fair maar zoals ik al zei stond niet in de regels dat het niet mocht dus ... <--- ik zet het maar niet neer want 'bans worden niet op het forum gesproken' :o
 

DeletedUser

als het niet verboden is is dat zeer leuk voor hem en knap gevonden en hoeft er zich niemand druk in te maken het is maar een spel en wat steek jij er mee in je zak als resje of reds nu 1ste lvl 99is en op welke manier
 

DeletedUser

Allemaal erg leuk, maar er stond nergens in de regels dat pushen niet mocht dus heeft Reserved gewoon een eigen tactiek gebruikt. Ik moet wel zeggen dat het een laffe tactiek is, maar het was (en is volgens mij nog steeds) toegestaan.




Hier heb je helemaal gelijk in. Pushen is idd niet echt fair maar zoals ik al zei stond niet in de regels dat het niet mocht dus ... <--- ik zet het maar niet neer want 'bans worden niet op het forum gesproken' :o

Ik zeg ook niet dat het niet mag, alleen wat ik er van vind.
 

DeletedUser5695

Wat is er in vredesnaam ergaaaaaaaaaaaaaan?

dat heb ik al verschillende keren geprobeerd uit te leggen dus blijf t niet herhalen, als jij t prima vindt moet je dat zelf weten...
Maar de regel-aanpassing is er niet voor niets gekomen lijkt me zo...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1053

Nu gaat het toch nog spannend worden. :)
Reds kan pech hebben met duelleren, maar reserved ook.
Ik ben benieuwd wie er gaat winnen, op dit moment staat reds voor, maar met hoeveel?
 

DeletedUser

Ik ben zelf zenuwachtig op dit moment
Ben zo dicht bij en heb het gevoel dat Resje elk moment weer over mij gaat springen
 

DeletedUser

Ach niks aan de hand, je word vanzelf lvl 99 en dan valt alle spanning van je af :p
 

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 1160 LP
Levenspunten totaal
- 628 LP
Reserved overwint het duel en krijgt 261 ervaringspunten. Tha Realest heeft helaas geen contant geld dat Reserved kan stelen.

Hij heeft er wel wat aan verdiend Elvis.

Ik schrok wel want toen ik inlogde had ik nog 60 lp en lag ik te slapen, maar was niet flauwgevallen:)
 
Levenspunten totaal
- 1160 LP
Levenspunten totaal
- 628 LP
Reserved overwint het duel en krijgt 261 ervaringspunten. Tha Realest heeft helaas geen contant geld dat Reserved kan stelen.

Hij heeft er wel wat aan verdiend Elvis.

Ik schrok wel want toen ik inlogde had ik nog 60 lp en lag ik te slapen, maar was niet flauwgevallen:)



zou dit niet gezien kunnen worden als pushen.....??

is toch een zusterstad van je,of vergis ik me.?/

just kidding..!
 

DeletedUser

mijn relatie met the-east boeide me op dat moment niet, dus ben ik gewoon leden gaan aanvallen waarvan ik meer als 250 exp zou krijgen :p
 

DeletedUser5695

duelleren met mensen uit bevriende steden, je snapt natuurlijk wel dat, ondanks dat jou dat zelf niks boeit, er heel wat mensen nu meteen denken dat je weer gepusht wordt...als je een beetje zou nadenken dan had je wat mensen aangevallen uit niet-bevriende steden, op deze wijze maak je jezelf alleen weer verdacht, ik noem dat niet bepaald slim of snugger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan