• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Strijd om titel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3874

Wie kijkt er nu naar een 15de plaats.
Dat boeit niet meer. Reds moet winnen...

Kijk als Resje tweede wordt gaat iedereen roepen en tieren, wordt hij eerste gaat iedereen roepen en tieren... Het zal nooit goed zijn. Maar zo op de man spelen haalt ook geen fluit uit...

Dat Poon Werker is gaan K.O.-en was een poging om de strijd weer eerlijk te maken. Dat hij daar XP voor kreeg is bijkomstigheid. Zelfde resultaat misschien, maar een hele andere intentie.

De intentie mag misschien anders geweest zijn maar dit is een feit dat ik zie Funjini, pOOn deed net hetzelfde. Dus daarbij is jouw stelling ontkracht.
 

DeletedUser

Ik merk dat de mensen voor reserved zeggen zij dedn het ook,
maar daar gaat het niet om je moet zelf eerlijk spelen en niet gaan zeggen zij deden het ook zo kan iedereen de schult wegpraten,
maar ja een beetje laat op level 98 pas eerlijk te spelen.:rolleyes:
 

DeletedUser3874

Ik merk dat de mensen voor reserved zeggen zij dedn het ook,
maar daar gaat het niet om je moet zelf eerlijk spelen en niet gaan zeggen zij deden het ook zo kan iedereen de schult wegpraten,
maar ja een beetje laat op level 98 pas eerlijk te spelen.:rolleyes:

En wie van beide heeft het langste nummer 1 gestaan? Toen hoorde je niemand klagen... Maarja de tol van de roem zullen we maar zeggen.
 

DeletedUser

minstens de helft hier heeft geen recht van spreken
om ook even een ander fabeltje van de wereld te werken. Op wereld 1 ben ik een speler GEEN moderator. De enigste plek waar ik moderator ben is op dit forum en op de the-west chat. dit heeft Niets met w1 te maken.

ten tweede ik geef er echt helemaal niets om wat jullie denken, ik heb jullie steun of geloof niet nodig laat staan jullie gezeik en gezeur. als er iets is wat jullie nu aan het doen zijn dan is het mij wel motiveren om voor die 1e plek te gaan en daar komt echt geen verandering in.

en ga alsjeblieft elkaar niet napraten, er zijn hier spelers die gewoon mensen na gaan praten omdat ze zo denken stoer te zijn. dat heet Meeloper gedrag. daar heb ik een hekel aan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Laten we hier nu maar over ophouden en supporteren voor jouw favoriet in plaats van dit gezaag ;)

Ik gun het jullie beide :)
 

DeletedUser

De intentie mag misschien anders geweest zijn maar dit is een feit dat ik zei Funjini, pOOn deed net hetzelfde. Dus daarbij is jouw stelling ontkracht.

Mijn "stelling" was dat niemand ander zich schuldig maakte aan pushen, voor zover ik weet. a. Ik wist het niet en b. het feit dat Poon aanvalt om werker k.o. te krijgen om zo een ander daar niet van te laten profiteren, is nog steeds wezenlijk anders dan "pushen om in de ranking te stijgen".

En ik vind het jammer dat dit nu verzand in een discussie over de no. 1 en no. 2 op wereld 1, terwijl dit van wezenlijk invloed is op alle werelden en het spel er als zodanig niet populairder op maakt. We houden allemaal van dit spel, anders waren we al gestopt of zaten we onze tijd niet te verdoen op dit forum.

Als je deze spelvorm doortrekt naar alle werelden en de nieuwe werelden die nog moeten komen en het erom gaat wie de meeste vriendjes heeft die zich voor jou willen opofferen, dan ben je het er toch hopelijk mee eens dat The-West beduidend minder aantrekkelijk wordt en niet ander is dan een ordinair "dief-spel".
 

DeletedUser

Het enige waar het hier om gaat is dat de voormalige rang 1 alleen kan winnen door te pushen,
dat is gewoon niet leuk voor de mensen die het spel spelen.Daarom!
 

DeletedUser

Weet jij wat je zou kunnen doen om het gedrag van res te veranderen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Denk jij dat de top crminelen hun gedrag veranderen om numm1 eerlijk te worden ?
 

DeletedUser5695

p00n staat ook in de top 15 en is Werker ook gaan Ko-en dus ook pushen voor zichzelf. Dus niet enkel Resje heeft zich er aan "geprikt".

je vergeet hierbij dat het niet werker's bedoeling was dat ik gebruik zou maken van zijn pushen? Mijn doel was slechts om te voorkomen dat reserved en anderen hiervan dankbaar gebruik van zouden maken, maar goed dit heb ik al eerder geprobeerd uit te leggen maar daar zijn jullie schijnbaar blind voor...
En dat aanvallen van werker was de enige optie voor mij om er iets aan te doen want dacht je nu echt dat er ook maar iets van aktie ondernomen wordt als je er alleen iets van zegt? Deze moderatenkliek moet zich collectief diep schamen, ik weet zeker dat ze allang ingegrepen hadden als reserved het eerlijk gespeeld zou hebben en reds zich had laten pushen

uh ja, ik heb geboost so what? net of jullie dat nog nooit hebben gedaan, en zeg niet dat het niet zo is. ik zie het als verloren tijd inhalen. een aantal maanden terug ben ik een hele tijd inactief geweest waardoor ik van een grote voorsprong een heel eind terug ben gegaan. ik zag dat boosten als die verloren tijd inhalen ;).

als jullie het niet eerlijk vinden? tja dat is je eigen idee. ik lig er niet wakker van.
en toch ga ik eerlijk de strijd aan met Reds.

jullie moeten niet zeuren, nu krijgen jullie de eindmatch waar vele op hebben gewacht.

Spaning!

en ik ben nou eenmaal lid van the-east, iedereen weet dat die stad niet volgens de eercodes spelen.

spanning is met 2 n-en of is dit een nieuw woord wat iets betekent in de trant van "deze nepperij gaat de mensen echt wel boeien"? Denk t niet jongen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Reken mij af op w1, niet op mijn spelling svp. Ik doe mijn best sommige dingen zie ik gewoon niet. (niet opgelet toen ik klein was :/ )
 

DeletedUser5695

Reken mij af op w1, niet op mijn spelling svp. Ik doe mijn best sommige dingen zie ik gewoon niet. (niet opgelet toen ik klein was :/ )

ok mijn excuses daarvoor ;) maar goed, ik geloof dat ik wel gezegd heb wat ik kwijt wilde dus ik ga niet weer in herhaling vallen
 

DeletedUser

Ik heb nu een aantal pagina's gelezen.
Ik ben nu tot te conclusie gekomen dat de één vindt dat Resje vals speelt en de andere vindt dat het een tactiek is.

Ik vind dat resje het slim heeft gespeeld.
Stel je nu zelf voor: dat je zoveel maanden op nummer 1 staat en dan nog verliest. Of je zit in een race en 99 van de 100 rondes rijd je op kop en in de laatste bocht krijg je een lekken band en je ligt eruit en verliest.
Dan vind je dat toch ook niet leuk.

Resje moet voor mij nummer 1 worden.
Niet dat ik tegen Reds ben, maar gewoon het feit dat hij zolang nummer 1 heeft gestaan.
 

DeletedUser

Wow, dit loopt hier toch lichtjes uit de hand :)
Luister, ik wil iedereen bedanken die mij steunt in deze kwestie, maar dit zou eigelijk een geschil moeten zijn tussen Reserved, ik en misschien ook nog GreatGooglyMoogly. Ik apprecieer echt wat iedereen hier doet, maar er is geen nood om Reserved hier nu te gaan afbreken.
Reserved is lange tijd de nummer 1 geweest en die plek heeft hij altijd verdiend.

Wat Reserved gedaan heeft is zeker niet "fair" of "eerlijk" te noemen, maar het is gebeurd en we kunnen niet meer terug. Reserved beseft ook wel dat hij in de fout is gedaan en dat hij het misschien niet had moeten doen.

Soit! We gaan verder. Res en ik lagen bij het begin van 98 op gelijke hoogte en voor mij is dat genoeg :) 9800 ep halen is veel en het zal wel duidelijk worden wie de snelste van ons twee is

Laat deze discussie nu aub vallen en moge de beste winnen.

Reds
 

DeletedUser

Mag ik hier even bijzeggen dat ik een gerucht had gehoord over het massaal boosten van Googlymoogly door de VSW?
 

DeletedUser5695

Mag ik hier even bijzeggen dat ik een gerucht had gehoord over het massaal boosten van Googlymoogly door de VSW?

mag altijd maar je weet dat geruchten niet altijd waar zijn, en dat er ook andere manieren zijn om iets te doen aan geruchten ;)
Als iemand roept dat het goed is tegen jeugdpuistjes om zoutzuur op je gezicht te smeren geloof je dat toch ook niet zomaar?

Was jij niet die jongen die gestopt was met t spel trouwens? (just kidding)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Even mijn mening maar zeggen ook.

Ik vind het jammer dat er geboost word, het hele concept desondanks het legaal is vind ik jammer.
Dat gezegd hebben vind ik het nog altijd een prestatie van reds en reserved dat ze zo een grote voorsprong hebben en zo dicht zijn bij het maximale lvl.

Je moet dus wel iets meer kunnen dan enkel geboost worden om zoiets te bereiken en daar heb ik nog steeds respect voor.

Dat ik een fan ben voor reds zal ik ook niet verbergen, ik vind hem gewoon leuker ook de manier waarop hij dingen doet en aanpakt apprecieer ik en daarom is hij mijn nr 1 wie ook 1ste 99e zal worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan