• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Strijd om titel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

ja ga maar weer dingen zien die er niet zijn, de duels waren gewoon met wapen, en die mensen die ik dueleerde wisten er niets van af. Bovendien als ik ga pushen zou ik dubbel zo hard gestraft worden door Othiana door de voorbeeldfunctie (aangezien het nu wel een regel is)

Tha Realest op 24-09-09 om 22:12 uur
Kan je het voortaan aankondigen? :p

Ik was net pijnloos aan het duelleren dus heb nog maar 60 lp over

Tibaut op 24-09-09 om 22:22 uur
Waarom deed je dat nou? :R

plus nu saff aan de macht is heb ik toch niets meer met the-east, ben daar dus ook weg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5695

Snap ik, ik beschuldig je er nu ook niet van aangezien jij idd ook wel weet dat je nu in de gaten gehouden wordt en dus als eerste aan de schandpaal genageld zou worden. Ik zeg alleen dat het niet zo slim is, gezien de banden van beide steden van oudsher (dan kun je toch veel beter "vijanden" aanvallen, dan weet je zeker dat er geen enkele verdenking van pushen zal zijn ). Dat jij en saffi niet meer door een deur kunnen is niet verwonderlijk (de dame een beetje kennende ;) maar dat is natuurlijk niet voor iedereen duidelijk waardoor er met dit soort acties dan toch meteen weer fronsende wenkbrauwen ontstaan bij menigeen. Iets dat je dus heel simpel kunt voorkomen ;)


overigens even terugkomend op je zin "ja ga maar weer dingen zien die er niet zijn" , ik zou graag weten wat ik dan zoal gezegd zou hebben dat niet waar was, want dan zou ik daar op terug kunnen komen en wellicht excuses voor aan kunnen bieden.
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Bij deze gefeliciteerd aan Reds! Je hebt de strijd (op het nippertje) gewonnen, dat toont aan dat je een waardige rang 1 speler bent. :)

Daarnaast mag Resje niet vergeten worden, hij heeft maandenlang op nummer 1 gestaan, ook hij heeft getoond dat hij weet hoe het spel in elkaar zit. :)
Ookal krijgt hij maar een tweede plaats in de gallerij der helden, voor mij is hij evengoed de nummer 1! ;)

Maar nu? Wie wordt de geweldige nummer 3? Wordt het GreatGooglyMoogly of toch larzdebest?
 

DeletedUser

Reds is dus de eerste speler van de Nederlandse The West die level 99 heeft gehaald,vooooor Reserved :D

Jippie!
 

DeletedUser

Gefeliciteerd Reds, knap gedaan, keihard voor gewerkt.

@ reserved; misschien, als je niet weken met een mustang i.p.v. een quarterhorse had gelopen, dat je nog net een paar extra arbeiden per week had kunnen doen.
 

DeletedUser

Gefeliciteerd Reds... en jammer Resje. Voor ons als The East zal jij nummer 1 blijven :)

Ondanks dat je nu toch de tweede plek gaat halen, maar je hebt je best gedaan en dat doe je nog steeds :)
 

DeletedUser

Gefeliciteerd Reds, wat ga je nu doen? En reserved, hoeveel XP moest je nog toen Reds level 99 werd?
 

DeletedUser3244

Ik citeer uit de chat:

[11:59] <Resje> Reds is mijn 2e account

Dus, gefeliciteerd re(d)sje x)
 

DeletedUser

Dat is heel waarschijnlijk niet waar :p

Proficiat Reds, je kunt nu zeggen dat je de eerste level 99 bent op t-w.nl

Jammer Resje, Reds was net iets beter:cool:
 

DeletedUser3012

Gefeliciteerd Reds! Je hebt de strijd gewonnen! :D

Ik denk dat beide spelers er ongeveer even hard voor gewerkt hebben, maar die 10% extra XP die Reds krijgt heeft de doorslag gegeven denk ik :)
 

DeletedUser

Nu snap ik het niet. Reserved is pelsjaagster i.p.v. squaw geworden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan