• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sonuwe

DeletedUser

Tis hier wel persoonlijk aan't worden precies...

Aangezien het voor de verandering geen aanval op mij is, ga ik mij dan toch een bikke afzijdig houden...

Maar zoals ik al wist te zeggen: je moet niet afkomen van "we geven jullie een pak" als ge 0,00 duelpunten hebt... Da's pas EPIC...

P.S. Ik vind persoonlijk EPIC een enorm neurdy woord... :cool::cool::cool:
 

DeletedUser

Idd, een mooie reactie van Sonuwe.
Ik weet niet veel over de instelling van Sonuwe, maar als het waar is wat Promentia zegt, dan heb ik respect voor hun, want inderdaad, de meeste steden zijn tegenwoordig al lid van een massa-BG.
Hierdoor wordt de wereld verpest, want ik erg jammer vind.
Er zouden veel meer steden zoals Arizona moeten zijn, vrije steden die zeer goed presteren!
 

DeletedUser

Idd, een mooie reactie van Sonuwe.
Ik weet niet veel over de instelling van Sonuwe, maar als het waar is wat Promentia zegt, dan heb ik respect voor hun, want inderdaad, de meeste steden zijn tegenwoordig al lid van een massa-BG.
Hierdoor wordt de wereld verpest, want ik erg jammer vind.
Er zouden veel meer steden zoals Arizona moeten zijn, vrije steden die zeer goed presteren!

zeker mee eens, maar het probleem is dat ze wel compleet uit de ranglijst gaan verdwijnen omdat ze geen forten vast kunnen houden .. :rolleyes: het voordeel is wel dat het heerlijk actief is, en als ik nog is naar een andere stad wil dan kom ik misschien wel bij jullie soliciteren :p (zal wel een tijdje duren, het bevalt me nu prima als leiding van dc.)
 

DeletedUser

zeker mee eens, maar het probleem is dat ze wel compleet uit de ranglijst gaan verdwijnen omdat ze geen forten vast kunnen houden .. :rolleyes: het voordeel is wel dat het heerlijk actief is, en als ik nog is naar een andere stad wil dan kom ik misschien wel bij jullie soliciteren :p (zal wel een tijdje duren, het bevalt me nu prima als leiding van dc.)

Wat zegt in zo'n geval een ranglijst nou?
Momenteel geeft de ranglijst de stad met de meeste punten, en daar sta je inderdaad niet hoog in zonder forten.
Echter zal Arizona wel de sterkste stad blijven denk ik (ondanks dat ze niet in de top staan), qua activiteit zal ik het er heerlijk vinden, en er zijn topduellanten in die stad waar niemand aan kan tippen.

Verder, om het weer over Sonuwe te krijgen, zijn verdienen ook enig respect, ze hebben hier gekozen om mee te doen met de forten, en daar zullen hun dan weer goed in worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Verder, om het weer over Sonuwe te krijgen, zijn verdienen ook enig respect, ze hebben hier gekozen om mee te doen met de forten, en daar zullen hun dan weer goed in worden.

Ik denk wel dat iedereen zich daar van bewust is...
 

DeletedUser9359

Dag iedereen,

Ik ben blij dat deze topic weer de juiste weg ingeslagen is. Op deze manier wil ik wel verder communiceren met jullie. Het is leuk om ook nieuwe gezichten te zien op het forum (en in het spel). Hoewel ik ook graag te doen heb met de oude rotten, maar die ken ik al ;)

Een massa-BG is op zich niet slecht, maar op W4 zit het zo vast al een maandagochtend kettingbotsing naar aanleiding van 2 volgeladen vrachtwagens die de 314 blokkeren. Daar heeft niemand iets aan, waardoor de wereld helemaal kapot is. Althans dat is mijn mening.

Hier hoop ik dat de BG tussen Fanta, DC, 51 en weet-ik-veel-wie-nog-allemaal zal barsten, waardoor er meer verdeeldheid komt. Er zijn al niet bijzonder veel goede steden, als die ook nog eens allemaal samen gaan spannen OF helemaal in het westen gaan zitten, dan vrees ik ook voor deze wereld het ergste...

PS: Wie heeft de moed (en het geld :D) om het eerste fortgevecht te starten?

~Prom
 

DeletedUser11890

Oh ja ik heb het nu al helemaar met je eens want ook deze wereld zullen da rollen net als w6 zijn 3 vijandige steden(awe) tegen de rest van de wereld ook hier drie steden(undertaker arizona en ssnowuw) tegen de rest want de werled als en ik hoor helaas niet bij die 3 steden want dat zijn dan de enigste steden met fun en ervaring.
 

DeletedUser8307

Oh ja ik heb het nu al helemaar met je eens want ook deze wereld zullen da rollen net als w6 zijn 3 vijandige steden(awe) tegen de rest van de wereld ook hier drie steden(undertaker arizona en ssnowuw) tegen de rest want de werled als en ik hoor helaas niet bij die 3 steden want dat zijn dan de enigste steden met fun en ervaring.

Dan moet je er bij gaan... ;)
Het zijn heus niet enkel DÍÉ steden ze ;) Ook nog andere ( Zal nog komen alleszins!)
 

DeletedUser

Oh ja ik heb het nu al helemaar met je eens want ook deze wereld zullen da rollen net als w6 zijn 3 vijandige steden(awe) tegen de rest van de wereld ook hier drie steden(undertaker arizona en ssnowuw) tegen de rest want de werled als en ik hoor helaas niet bij die 3 steden want dat zijn dan de enigste steden met fun en ervaring.

De wereld is nog maar net gestart. Alles kan nog gebeuren.
Waarschijnlijk begrijpen de meesten binnenkort wel wat ik bedoel.
 

DeletedUser8307

De wereld is nog maar net gestart. Alles kan nog gebeuren.
Waarschijnlijk begrijpen de meesten binnenkort wel wat ik bedoel.

Dat bedoelde ik ook in men vorige post ^^
't Is nog maar net begonnen; wacht af.
 

DeletedUser9359

Ik ga volledig akkoord met Hannes en Davies. De eerste maand(en) zijn een proefperiode, maar in 'the long run' zijn het meestal andere steden.

Wat is er overigens met 51-Sotteghem gebeurd? Die stonden de eerste weken HELEMAAL bovenaan en nu ver weg gezakt. Jammer... Als dat maar niet andere bekenden gebeurt.
 

DeletedUser

Ik ga volledig akkoord met Hannes en Davies. De eerste maand(en) zijn een proefperiode, maar in 'the long run' zijn het meestal andere steden.

Wat is er overigens met 51-Sotteghem gebeurd? Die stonden de eerste weken HELEMAAL bovenaan en nu ver weg gezakt. Jammer... Als dat maar niet andere bekenden gebeurt.

Heb gehoord dat de 2 beste spelers van Sotteghem weggegaan zijn en dat dan na een aanval van Arizona heel de stad is in elkaar gezakt.
 
Bovenaan