• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sonuwe

DeletedUser

gefeliciteerd namens heel mitos y leyendas !
(al hadden sommigen op het laast nog hoop dat wij sneller klaar zouden zijn:(p
 

DeletedUser

veel xp verdien je alleen maar als het echt een goed gevecht is ;)
en als je goed gevochten hebt :D

zijn ook gevechten bij dat je niet veel raapt... :(

ach, ik vind fortgevechten meestal niet zo moeilijk. :) als ik gewoon actief mee doe en daardoor redelijk veel kan raken heb ik vaak wel veel ep, alleen wel jammer dat ik geen fortskils heb hier.
 

DeletedUser

congratz van United Army... We kijken er al naar uit om goedendag te komen zeggen ;)
 

DeletedUser

wat kan ik daar op zeggen... ik denk dat we hier een volledige andere definitie gaan geven aan LOL :D
 

DeletedUser

HAHA die NAP tss the undertaker en United Army

Haha :)
was Slab daar echt mee weg ?
LOL die gelooft ook alles :D

Nu denkt hij zelfs dat wij een spion in zijn stad hebben :)

Slab toch :) zo goed gelovig !

Ik dacht dat jij het spelletje meespeelde, maar blijkbaar had je niet door dat ik met je voeten aan het spelen was :D:p
 

DeletedUser

aan sonuwe

@ sonwue , gaiin

Ik zou maar eens een beetje beter opletten , want ik denk dat er bij jullie ook wat spionnen rondlopen :D
 

DeletedUser11811

Haha :)
was Slab daar echt mee weg ?
LOL die gelooft ook alles :D

Nu denkt hij zelfs dat wij een spion in zijn stad hebben :)

Slab toch :) zo goed gelovig !

Ik dacht dat jij het spelletje meespeelde, maar blijkbaar had je niet door dat ik met je voeten aan het spelen was :D:p

wat ben jij toch een zieligaard, je zit te smeken om een NAP omdat je voelt dat je het onderspit zal moeten delven
Dit heb ik met recht afgekeurd en nu zit je dat hier te zeveren

En over je spionnetjes, dit maakt je alleen nog zieliger
het bewijst alleen maar dat je te zwak bent om de concurentie aan te gaan op een eerlijke wijze :rolleyes:
 

DeletedUser

jullie zijn toch allemaal zo naïef ! :D
Ik vertel iets over een spion en jullie geloven het , ik zeg iets over een NAP en jullie geloven het :D

Allez dat van die spion is wel waar hoor :D
of niet ? :$
weet het eig zelf al niet meer :p
 

DeletedUser

ik hoop eigenlijk dat jullie allemaal veel fortgevechten gaan starten, kan ik extra ervaring verdienen :)
 

DeletedUser11811

jullie zijn toch allemaal zo naïef ! :D
Ik vertel iets over een spion en jullie geloven het , ik zeg iets over een NAP en jullie geloven het :D

Allez dat van die spion is wel waar hoor :D
of niet ? :$
weet het eig zelf al niet meer :p

stop eens met zeveren man

jij hebt niet gezegd dat we een spion hebben, ik heb dat zelf gezegd tegen jouw :rolleyes:
met zwart op witte bewijzen, dus houd je niet voor de domme en laat dit forum vrij voor mensen die iets zinnigs willen zeggen
we weten al allemaal dat je "de man" wil zijn op w7, gedraag je er dan ook naar want je begint ferm mijn keel uit te hangen. :mad:

Voor mij is deze discusie gesloten
 

DeletedUser

we weten al allemaal dat je "de man" wil zijn op w7, gedraag je er dan ook naar want je begint ferm mijn keel uit te hangen. :mad:

Voor mij is deze discusie gesloten

Slab, nu niet de pot spelen die de ketel aan het verwijten is hé... In een wedstrijdje "uit de hoogte doen" versla je hier ook wel wat volk zene...

En over je spionnetjes, dit maakt je alleen nog zieliger
het bewijst alleen maar dat je te zwak bent om de concurentie aan te gaan op een eerlijke wijze
Beschuldig jij United Army nu van oneerlijke praktijken? Ik voel hier een nieuw topic aankopen...
 

DeletedUser11811

doe geen moeite, ik wil er zelfs niet meer op reageren

zoals ik al zei: discussie is voor mij gesloten ;)
 

DeletedUser

*knip*

wa intresseert mij da nu als we een spion zoudde hebben ...
zou alleen maar meer vertellen over hoe zielig het spel dan gespeelt moet worden voor tegen sonuwe te kunne vechten :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

damn don ben je 12 ofzo ?

wa intresseert mij da nu als we een spion zoudde hebben ...
zou alleen maar meer vertellen over hoe zielig het spel dan gespeelt moet worden voor tegen sonuwe te kunne vechten :D

Lees ik dat nu goed? SONUWE? Jullie zijn onze EP-punten-Koe. The Undertaker daar hebben we problemen mee... (maar zij ook met ons hoor.. :rolleyes: )
 
Bovenaan