• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sonuwe

DeletedUser

gaiin, zwijg stil

gaiin..over zielig spelen gesproken..
jij kan beter stilzwijgen..

voorbeeldje.

[report=107276716e73b15a7]Duel: gajiin vs megaslechterik[/report]

voor de duidelijkheid.
gajin is level : 49 met scherpe manchete ,etc
en megaslechterik : 29 met een bowiemesje

Wie een beetje kan rekenen ziet dat dat 20 LVL's verschil zijn..
Zeker in deze verhouding is dat enorm !!

over zielig gesproken ;D
je moet maar durven.


groet Don Pellegrino
 

DeletedUser

hahaha epic!!!!

maar fel doen en onze lage mannen aanvallen en bouwers

maar als ze dan een aanval trg krijgen :D

jank jank

epic!!!!

oei oei nu gaan ze me komen aanvallen :D
 

DeletedUser

zwak ;o

3 dingen:

ding 1 goed gesproken Don
ding 2 je ligt al KO

ding 3: Ik val tenminste mensen aan die 10 LVLS HOGER ipv 20 LVLS LAGER ZIJN.

als je echt stoer wil doen, stuur dan iemand van mijn lvl op me af of als je het echt niet kan laten iemand van 5 lvls hoger... dan maak ik hem/haar wss nog af -.-

en gajiin doe aub niet zo belachelijk door telegrammen te blokkeren, bewijst alleen maar je ongelijk :)
 

DeletedUser

ik ben ko gegaan omdat ik geen zin had om trg te lopen en de einge waar ik een klein beetje respect voor heb ik jou stad is RolandDarkTower
en daar heb ik me dan ook tegen laten flauw gaan. en waarom omdat die nie zo een groot mondje heeft gelijk u of don minste wa er gebeurd mailkes sturen en janken met de bekende woorden NOOB :D toppunt van zwakte imo...
ik speel het spel niet om vriendjes te maken met zo kindjes gelijk jou dus zodra ik zo flauwe mailkes krijg ga je op blokkeer ;)
nu ik weet dat je zo rap weent kom ik zeker nog eens hoor :D
 

DeletedUser

ik ben ko gegaan omdat ik geen zin had om trg te lopen en de einge waar ik een klein beetje respect voor heb ik jou stad is RolandDarkTower
en daar heb ik me dan ook tegen laten flauw gaan. en waarom omdat die nie zo een groot mondje heeft gelijk u of don minste wa er gebeurd mailkes sturen en janken met de bekende woorden NOOB :D toppunt van zwakte imo...

nu ik weet dat je zo rap weent kom ik zeker nog eens hoor :D


jaja dat zeggen ze allemaal ja :) kzal de roland is op u afsturen...

btw heb eens in duelranking gekeken. -72 win/lose das ook gene vette he :)

ksnap al van wie ge die 57 duels gewonnen hebt, wss mensen die even laag zijn als mij of zelfs nog lager :)

tegen iemand van je eigen lvl kan je gwn niet winne en dan begin je maar noobjes aan te vallen en dan denk je dat je goed bent...
 

DeletedUser

hahaha epic!!!!

maar fel doen en onze lage mannen aanvallen en bouwers

maar als ze dan een aanval trg krijgen :D

jank jank

epic!!!!

oei oei nu gaan ze me komen aanvallen :D


Ja je hebt gelijk..
ik val in jullie stad alleen maar bouwers aan en de zwakkere..
maar dan moet je mij dat toch eens uitleggen waarom ik nog maar steeds 23 duels verloren heb..

Ik weet niet hoor, maar als een vijandige speler mijn bouwers of zwakkere spelers aanvalt zou die dagelijks meerdere aanvallen krijgen van mijn stadsleden..
Jouw stadsleden heb ik raar genoeg nog niet vaak op bezoek gekregen...
Dat zegt veel over jezelf en jullie stad.

Er zijn maar een paar spelers in dit spel, die niet enkel zwakkere spelers aanvallen.

Deze spelers bevinden zich zeker niet in jullie stad, maar in The undertaker.

Daar zitten de enigste spelers die tot nu toe iets bewezen hebben in mijn ogen.

Sonuwe stelt mij teleur, ik had veel meer verwacht van jullie.
Zelfs Arizona stelt me teleur.
heb van deze stad ook nog maar 1 speler op bezoek gehad ( deze was in een paar sec. terug thuis in bedje :D )
 

DeletedUser

hehe

nieuwe regel in the-west voor megaslechterik:

- mail eerst naar de persoon die je wil aanvallen anders gaat hij mss wenen...

waarom ik zoveel duels verloren heb is omdat ik in het begin pure bouwer ben geweest en nog 60 bouwen of meer weg te kopen heb als die weg zijn mag u rolandje ook eens afkomen hoor ;)

ik ga heus nie janken als ik een duel verlies.
ga maar een vriendje halen ja om te winne :D


ps: och och don'ke toch jij bent de meest epic kerel die ik ooit heb gezien in een spel :D
fel praten maar moest zich wel aansluiten aan een massa bg om iets voor te stellen :D
en dan maar met de vingers wijzen lolzzzz

jullie hebben mijn dag echt super gemaakt!!! bedankt voor me nog eens te doen lachen :D

mss nog eens rap iets in het gezichtje smeren
arizona
sonuwe
the undertaker

staan overal in de top 15!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik jank ook niet o_O

ik stuur gwn een telegram wtf val iemand van je eigen lvl aan, wat doe jij? je blokkeert men telegrammen... daaruit concludeer ik alleen dat ik gelijk heb en jij niet...

btw als ik te moeilijke woorden gebruik (zoals concludeer), oa dus woorden met meer dan 2 lettergrepen, zal ik ze wel eens een keertje voor je uitleggen :)
 

DeletedUser

top 15

wtf:

nr 2 duels van ons
nr 8-9-10 duels van ons
stad nr 5 van ons...

ben jij echt zo scheef dan xD?
en sonuwe staat niet in de top 15 xD
 

DeletedUser

concludeer ... amaai


desalniettemin dat je dit soort taalgebruik vandaag gehoord hebt in je klasje ;)

TOP 15 KRACHT 11
 

DeletedUser

hmm kben weg, heb wel wat beters te doen dan met scheve kinderen te praten...

btw de discussie ging over dat jij laf was, niet wat je bondgenootjes allemaal gepresteerd hebben. (wss omdat je dat zelf niet kan ofzo maar daar zullen we maar over zwijgen)

nog veel geluk int leven... (zal je nodig hebben)
 

DeletedUser

Ga anders even een topic starten over hoe slecht United Army/Sonuwe is... Met dit soort onzin wordt dit topic volgens mij aardig verpest :(
 

DeletedUser

-.-

concludeer ... amaai


desalniettemin dat je dit soort taalgebruik vandaag gehoord hebt in je klasje ;)

TOP 15 KRACHT 11


wow een hele prestatie ! 11 de plaats in kracht... :D
op knopjes drukken kan iedereen hé ;)
dat kan je zelfs een aap aanleren..
duels winnen heeft te maken met " op welke knopjes je drukt " en daar heb je precies niet veel kaas van gegeten.

Bij deze : einde van de discusie.

gaiin, tot over 2 dagen.

groet United army
 

DeletedUser11811

srr maar ik wil hier ook wel iets op zeggen don en je vriendjes

eerst en vooral bedankt voor het compliment een paar berichten geleden ;)

en ten 2e wil ik daar aan toevoegen dat SONUWE met een bepaalde doelstelling is gestart op deze wereld, ze wisten op voorhand al dat ze veel aangevallen zouden worden omdat ze zeer rap uit de startblokken geschoten zijn.

Ze nu beginnen afmaken omdat ze nog niet veel aanvallen gedaan hebben is gewoon een kleinzierige mening.
niet iedereen is trouwens gestart om een bijna pure duelstad te worden hé :rolleyes:

en dat gajiin jullie komt aanvallen vind ik niet meer dan normaal, ik geloof dat jullie genoeg bij hem langsgeweest zijn!
als je niet wil dat iemand van een hoger lvl je aanvalt moet je maar zorgen dat je zelf in de top van de ranking meedraait, dan kom je dat allemaal niet tegen.

Denk dus 2 keer na voor je iemand begint te beschuldigen van zielig,....
en als je u profiel niet rap verandert zal je nog meer aanvallen binnenkrijgen hoor megaslechterik

en zeker met die naam.... :D:D
 

DeletedUser

blijkbaar lukt het knopjes drukken toch niet zo goed bij jou he
wil dat zeggen dan dat een aapje slimmer is ?

kom maar langs jongen en breng maar genoeg mannetjes anders zou het je mss eens nie gaan lukken :D

suggel'ke

ale nu heb ik me wel genoeg opgehouden met jullie kleine kindjes ;)

ps: wa ne epic post slab ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11811

haha, ik dacht: ik zet eens een braaf berichtje op dit topic over UA
dat moet ook eens kunnen hé :D
 

DeletedUser9359

En nu terug naar het onderwerp ?
Foei, er wordt heel wat gezeverd in deze topic. Ik wil toch wel even terugkomen op de essentie van het onderwerp: SONUWE.

Wij zijn gestart als een van de eerste steden (ik zal nooit 'de eerste' zeggen, want dat kan je nooit met zekerheid weten) om het beter te doen als op wereld 4. Een baldadige instelling, want ik wist dat er veel concurrentie zou zijn. Ik ben blij te zien dat de tegenstanders al mijn verwachtingen inwilligen.

Toch wil enkele argumenten en vuilbekkerij jegens ons ontkrachten:
  1. Wij zijn in eerste instantie hier om fortgevechten te houden, d.w.z. dat duels voorlopig ondergeschikt zijn. De meerderheid van de inwoners ken ik IRL of gaandeweg steeds beter omdat ik ze gerekruteerd heb in andere werelden. We houden ons aan een plan - dat spoedig vorm zal aannemen.
  2. Wij krijgen dagelijks ongeveer 250 aanvallen, waarvan we er 63% verliezen. Dat lijkt slecht, maar dat wisten wij op voorhand.
  3. In tegenstelling tot jullie massa-BG, hebben wij een FORT-BG. We hebben andere regels die het spel spannend en interessanter maken. Niet zoals jullie veilige manier van werken.
  4. Mensen met de vinger wijzen als individuele speler is heel gemakkelijk. De leiding nemen van een goed draaiende stad is niet iedereen gegeven. Ik heb veel respect voor alle leiders van grote steden, omdat ik weet hoeveel kak ze over hun krijgen.
  5. Wie teleurgesteld is in SONUWE, moet nog even wachten ;)
  6. Voor de dolgedraaide pubers onder jullie stel ik voor om de virtuele realiteit niet te verwarren met de echte. Het is bijna zomer, kom eens uit je kot, de zon schijnt misschien. Adem eens wat frisse lucht in i.p.v. je muffe kamergeur.

HOU HET TOF, Westers ;)

~Prom
 

DeletedUser

eindelijk weer is een reactie op een mooi niveau, zonder allemaal beschuldigingen ^.^
 
Bovenaan