• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser11818

Misschien een gek idee, maar wellicht zal 1 van jullie dit eens moeten proberen.

1. Aanwezig zijn bij een fortgevecht, maar dan niet mee gaan vechten.
2. Hetzelfde als 1 maar dan met confederatie vlag in productie vak.
3. Mee vechten als verdediger, zonder vlag
4. Mee vechten als verdediger met confederatie vlag in productie vak

Kijk dan bij allemaal naar de opdrachten, misschien is er wel wat geheim.

Zou zelf wel willen testen, maar ik zit niet bij een fort, en kan geen vlag krijgen ( te weinig arbeidspunten )

Bovenste is maar een idee, maar er zitten wel stukjes in van het verhaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Misschien interessant... de derde sleutel heeft als waarde 9600$... :)

Ik denk dat je dus wel kan raden wat de manier is om 'm te vinden. :)
 

DeletedUser

Het is toch de prijs die je betaalt voor het starten van een fortgevecht die uitgedeeld wordt als verkoopswaarde he? Want dan zijn er 2 opties, anders 1 :o
 

DeletedUser10652

Een groot fortgevecht starten kost $10.000.
De waarde van de sleutel heeft $9600
Het geld wat wordt betaalt voor het opzetten van een fortgevecht wordt in waarde van voorwerpen verspreidt over de spelers...!
Dat betekent...Dat we 1 speler moeten laten meedoen[of 2 als het niet met 1 kan;)]Met een fortgevecht van $10.000 ....
Hoe wil je dat ooit voor elkaar krijgen:eek:
 

DeletedUser

Werd er nog gezegd dat je hem meerderen keren kon krijgen of op meerderen manieren?

Anders kun je het best gewoon proberen te zoeken naar de questen, want de kans dat je allene over blijft in een fortgevecht is heel klein.

Ook als het gepland is, want er komen altijd veel outsiders
 

DeletedUser

De beloning van de 3 sleutels is Youngers revolver.
Ik heb denk ik 2 uur lang forums doorgespit van allerlij landen.
Uit al die forums kwam dus.

- Youners Revolver 105-125 +6 Schieten +7 Vallen opzetten
- Hernandos zwaard 95-125 +6 Handel drijven +7 Reflex
Lijkt erg op elkaar.
- Hernandos krijg je door bladzijde 1,2,3 (schep)
- Youngers door (waarschinlijk) Sleutel 1,2,3
En agezieN The-west altijd geen voorrecht kiest tussen schiet of slag denk ik dat Youngers Revolver de beloning is
 

DeletedUser10652

Oké dat weten we....![Bedankt trouwens]
Nu nog de 3e sleutel zelf...!
Iemand nog suggesties over de informatie die net gegeven is?
 

DeletedUser

Ik heb daar alleen nog maar aan toe te voegen, dat ik denk dat je naast het alleen overblijven aan nog een voorwaarde moet voldoen. En dat dat ook de reden is waarom die persoon met de 2 sleutels die alleen overbleef met dat fortgevecht (youtube) een hoogwaardige winchester vond en geen 3de sleutel.
En dan bedoel ik de gemaakte keuzes of een product ofzo...
 

DeletedUser10652

Zou het met de Talisman en dat andere voorwerp te maken kunnen hebben?!
Die bestaan ook al het hele spel...toen de sleutels ook bestonden!
 

DeletedUser

Ik heb daar alleen nog maar aan toe te voegen, dat ik denk dat je naast het alleen overblijven aan nog een voorwaarde moet voldoen. En dat dat ook de reden is waarom die persoon met de 2 sleutels die alleen overbleef met dat fortgevecht (youtube) een hoogwaardige winchester vond en geen 3de sleutel.
En dan bedoel ik de gemaakte keuzes of een product ofzo...

Heb je een link voor dat filmpje ?
 

DeletedUser

Maar toch vind ik het filmpje niet geloofwaardig :p het is een klein fort en hij vind zogezegd een hoogwaardige winchester, wat je in theorie alleen zou kunnen vinden als je als enige overblijft bij een groot fort. Dus volgens mij is zijn vondst gelogen :)
 

DeletedUser

Maar toch vind ik het filmpje niet geloofwaardig :p het is een klein fort en hij vind zogezegd een hoogwaardige winchester, wat je in theorie alleen zou kunnen vinden als je als enige overblijft bij een groot fort. Dus volgens mij is zijn vondst gelogen :)

Het is onmogelijk, BUSTED !
 

DeletedUser10652

Het is toch een groot fort?
Het kan idd...Maar toch...Een experiment voor de sleutel. Je blijft als enigste over...
En dan koppelen met de uitspraak...
''Je kan de sleutel altijd vinden met een beetje geluk en als je het op de goeie manier doet heb je altijd iets waardevols...''

Maar het kan inderdaad altijd fake zijn;)
Gebeurt vaak genoeg...:rolleyes:

EDIT:Jullie reageren te snel=)
 

DeletedUser

Ik denk dat je koopwaar in je product vakje moet hebben level 67 zijn en als enige overblijven in een groot fort-gevecht ;)
 

DeletedUser

waar zie je dan aan dat dit egen groot fort is?

en verder, dit is vele malen moeilijker als de 3 bladzijden. daarom denk ik nog altijd dat het om een beter wapen gaat.

maar wat is het meest waarschijnlijke product dat je moet dragen? vlag van de confederatie? in dat geval ga ik voorlopig elke keer met een vlag van de confederatie fortgevechten done. :) (eerst 1 vinden maar ok. :p)
 
Bovenaan