• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

Waarom level 67? Je hebt de eerste twee sleutels nodig om de derde te krijgen, dus het is sowieso level 75. :)

Ik zei als de keuzes er iets mee te maken hebben :) De laatste keuze is op level 67. Als je ze allebei nodig hebt is het idd level 75 ja. Maar dan is het nog altijd minstens 67 :p Maar bij mijn weten is er niet gezegd dat je ze allebei nodig hebt dus daarom :)

billy the kid:

tijdens een ontsnapping uit de gevangenis vermoorde hij een sherif.

-versla prisonguard.

Naast zijn moordlustige reputatie was hij ook befaamd om zijn koelbloedigheid en ontsnappingen uit gevangenissen.

- die medaile met dat je in de gevangenis zit.


dit leid al naar 2 keuzes. misschien dat het bij de anderen ook wel zo is ...


jesse james

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jesse_James

hij heeft vrijwel hetzelfde verhaal als cole youngers, en zat bij hem in de bende.

Billy the kid verklaart de rooftocht niet. Dat echt niets voor hem. En volgens mij heeft veroveringstocht van de spoorweg er niets mee te maken (zie Tashunka) die keuze kan ik eerder aan zijn verhaal linken ;)

En natuurlijk zat Jesse james bij hem in de bende, maar dat wil daarom niet zeggen dat ze dezelfde geschiedenis hebben :) Jesse James verklaart de confdederatiedingen niet en zeker lone jack niet. De bankoverval dan weer wel, maar daar was cole ook
 

DeletedUser

Daar heb je ook weer een punt ja, maar billy's peacemaker, jesse james schofield of wyat earps buntline. hebben ook hun tegenhangers weer

billy's peacemaker 100-150 - Taschunkas tomahawk 100 -140
jesse james schofield 105-165 - Grant's sabre 105-140
wyat earps buntline 140-160 - Boon's Axe 35-200

Zo zie je dat de schietwapens veel beter zijn, en daarom krijg je Youngers pas op een veel hoger level dan Hernandos

Ik denk dat het hoge lvl verklaart :rolleyes:

De echte tegenhanger van Wyatt Earp's Buntline is Grant's Sabre, die van Jesse James' Schofield is Boone's Axe en die van Billy's Peacemaker is inderdaad Taschunka's Tomahawk. :)

Ik zei als de keuzes er iets mee te maken hebben :) De laatste keuze is op level 67. Als je ze allebei nodig hebt is het idd level 75 ja. Maar dan is het nog altijd minstens 67 :p Maar bij mijn weten is er niet gezegd dat je ze allebei nodig hebt dus daarom :)



Billy the kid verklaart de rooftocht niet. Dat echt niets voor hem. En volgens mij heeft veroveringstocht van de spoorweg er niets mee te maken (zie Tashunka) die keuze kan ik eerder aan zijn verhaal linken ;)

En natuurlijk zat Jesse james bij hem in de bende, maar dat wil daarom niet zeggen dat ze dezelfde geschiedenis hebben :) Jesse James verklaart de confdederatiedingen niet en zeker lone jack niet. De bankoverval dan weer wel, maar daar was cole ook

Dat is wel degelijk gezegd. :p
 

DeletedUser

ja maar daar was iets mee, volgens mij is het toen verkeerd in een krantje naar buiten gekomen, alleen weet ik niet meer of er nou juist instond of je de andere wel of niet nodig had.
 

Deleted User - 36202

Het is volgens mij wel eens gezegd inderdaad. Maar nooit bevestigd ;)
 

DeletedUser

Misschien interessant... de derde sleutel heeft als waarde 9600$... :)

Ik denk dat je dus wel kan raden wat de manier is om 'm te vinden. :)

Hoe weet je dat het 9600$ is? Waar kunnen we dat vinden?

+ voor alle mensen die bezig zijn met eventuele keuzes, er is reeds gezegd door een developper dat na Hernando's zwaard de speciale wapens niet meer afhangen van keuzes, dus jullie hoeven jullie daar geen zorgen om te maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

er is gezecht dat het er niet van afhangt, maar met de juiste keuze's kon het wel makkelijker zijn ..

er zijn dan ook meerdere manieren om de sleutel te krijgen, en de 1 is makkelijker als de ander. 1 heeft dus wss ook met keuze's te maken.
 

DeletedUser10652

Even een vraag...er is over nagedacht dat je mogelijk in je eentje een fortgevecht moest doen.
En dan wel te verstaan een groot fortgevecht.!
Hoe gaat het overnemen van een spookfort eigenlijk?[bijv. op wereld 7]
 

DeletedUser5512

Even een vraag...er is over nagedacht dat je mogelijk in je eentje een fortgevecht moest doen.
En dan wel te verstaan een groot fortgevecht.!
Hoe gaat het overnemen van een spookfort eigenlijk?[bijv. op wereld 7]

hetzelfde als bij een stad, gewoon opnieuw geld erbij en 8 uur bouwen
 

DeletedUser

er is gezegd dat het er niet van afhangt, maar met de juiste keuze's kon het wel makkelijker zijn ..

er zijn dan ook meerdere manieren om de sleutel te krijgen, en de 1 is makkelijker als de ander. 1 heeft dus wss ook met keuze's te maken.

Dat had ik ook ergens gelezen ja :) Maar laten we dan maar hopen dat je zonder de juiste keuzes hem enkel kan krijgen door alleen over te blijven en met de juiste keuzes iets makkelijker :p anders is er weinig hoop :(
 

DeletedUser

Dat had ik ook ergens gelezen ja :) Maar laten we dan maar hopen dat je zonder de juiste keuzes hem enkel kan krijgen door alleen over te blijven en met de juiste keuzes iets makkelijker :p anders is er weinig hoop :(

dat is idd ook waar ik aan zat te denken, alleen wat zou die makkelijke manier dan kunnen zijn? zouden al die dingen die erover gezegd zijn daar ook voor gelden of zou dit wel een opdracht kunnen zijn?
 

DeletedUser

Als het een opdracht is moet er simpelweg een onbekend quest_id zijn. Als je dat wil controleren kun je best een scriptje schrijven om dat na te gaan. Ze zijn wel tot 1000 al doorzocht, maar sommigen beweren dat ze hoger gaan dan dat :p en dat handmatig controleren is nogal moeilijk :p Maar ik verwacht het eigenlijk niet. Misschien is het ook gewoon een fortgevecht, maar kan je met juiste keuzes + juiste kleren/product en juiste weet ik veel wat hetzelfde bereiken als alleen overblijven :rolleyes:
 

DeletedUser

Als het een opdracht is moet er simpelweg een onbekend quest_id zijn. Als je dat wil controleren kun je best een scriptje schrijven om dat na te gaan. Ze zijn wel tot 1000 al doorzocht, maar sommigen beweren dat ze hoger gaan dan dat en dat handmatig controleren is nogal moeilijk Maar ik verwacht het eigenlijk niet. Misschien is het ook gewoon een fortgevecht, maar kan je met juiste keuzes + juiste kleren/product en juiste weet ik veel wat hetzelfde bereiken als alleen overblijven
Kan iemand zo'n scriptje maken?
 

DeletedUser

Zou in principe niet al te moeilijk mogen zijn voor iemand die een beetje javascript kent. Het enige wat het scriptje moet doen is het volgende: (heel simpel verwoord aangezien ik er zelf niet veel van ken :D)

var i=0;
for (i=0;i<=9999;i++)
{
// een voor een quest id's openen
javascript:AjaxWindow.show('quest',{quest_id:i}, 'i');
// => zoeken of de content van die window de tekst "De gewenste opdracht is niet beschikbaar" bevat. Zoja quest_id opslagen, zonee niet.
}
En dan alles in een lijst laten zien ofzo kan je ze er zo uithalen met een zoekfunctie :p

Waarschijnlijk lijkt dit niet echt op javascript maar iemand die er wat van kent zou het toch wel moeten kunnen zou ik denken :) Heb dat toch ooit klaar gekregen met gewone html pagina's dus voor ajaxwindows moet dat waarschijnlijk ook wel lukken :D
 

DeletedUser

het is geen opdracht
je kunt geen foute keuzes maken door in een opdracht voor maria te kiezen ipv voor waupee (voor de sleutel 3 dan toch)
 

DeletedUser

Dit is het javascript voor quests:

javascript:AjaxWindow.show('quest',{quest_id:xxx}, 'xxx');
 

DeletedUser

er is gezecht dat het er niet van afhangt, maar met de juiste keuze's kon het wel makkelijker zijn ..

er zijn dan ook meerdere manieren om de sleutel te krijgen, en de 1 is makkelijker als de ander. 1 heeft dus wss ook met keuze's te maken.

en ik ook ..
 

DeletedUser

we moeten dat fortgevecht gedoe maar is proberen.. en kijken wat er gebeurd..
 
Bovenaan