• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

we zyn al dichter :)

heb een vermoeden hoe het is maar zeg het niet aangezien ik niet weet wat er in die 170paginas is te weten gekomen :p
en het niet ga lezen.

LEONES!
jij moet het tg weten ;)

zou ik jou id mogen weten? hier in een prive bericht ofzo is denk ik het handigst. ik heb tot nu toe wel alle blz gelezen, dus weet ook wel ong wat aan bod is geweest enzo.

en verder vind ik de slaapkopset wel leuk bedacht, alleen zou ik niet weten wat dit te maken heeft met cole younger of iemand anders ..
 

DeletedUser

kun je hier je ideen posten? dan kunnen wij er ook over mee denken ..

en anders iig die gene die niet gelukt zijn. ;p
 

DeletedUser

Ik heb ook een paar ideetjes moet maar eens kijken of ze werken. er stond dat er geen tijdlimiet ofzo is dus dat betekent dat ik altijd kan testen.

En nu maar hopen.
 

DeletedUser

ja, maar het is ook geen opdracht, dus dat kan je ook wegstrepen. wat kan het dan nog wel zijn? :p

dus wat zijn jullie ideen?
 

DeletedUser

denk ook dat het een fortgevecht is aangezien ze zeggen dat de sleutel gevonden kan worden en ze een paar hints gegeven hebben over gevechten met meerdere mensen.
 

DeletedUser

het zal niet alleen een fortgevecht zijn, en ze dachten al aan fortgevechten, dus kom met iets nieuws af ipv gewoon fortgevechten te zeggen ;)
 

DeletedUser

nee tuurlijk zal het niet alleen een fortgevecht zijn. dan zou iedereen het zonder moeite kunnen vinden, maar volgens mij moet je het dus vinden tijdens een fortgevecht.
 

DeletedUser

tijdens een fortgevecht word em ook niet denk ik .. aangezien je dan helemaal niets kan doen. verder wel leuk bedacht, en misschien wel iets om te proberen.
 

DeletedUser

missschien moet je de arbeid in het leger dienen of inbraak ofzo maar dan wel doen met een speciaal voorwerp zoals die vlag van de ...
 
Bovenaan