• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

Die overvallers uit dat verhaaltje hadden nog geen schot gelost, zo stond er.

In het andere verhaal ging het over iemand van het leger..


Wat vinden jullie van de combinatie Cavallariesabel en Confederatievlag?

Want met een slagwapen kún je natuurlijk ook geen schot lossen!
 

DeletedUser

Ik denk niet dat dat de oplossing is. Met een scheermes kan je ook geen schot lossen..
 

DeletedUser

Die overvallers uit dat verhaaltje hadden nog geen schot gelost, zo stond er.

In het andere verhaal ging het over iemand van het leger..


Wat vinden jullie van de combinatie Cavallariesabel en Confederatievlag?

Want met een slagwapen kún je natuurlijk ook geen schot lossen!


In het verhaaltje over Jack en zn vrienden staat ook het volgende:

Met geladen geweren bestormden zij de bank en plunderden ze.

Ze droegen dus wel degelijk geladen geweren ipv slagwapens.
 

DeletedUser

het is wel zo dat er veel aangevallen werd met een cavalery eenheid, wie zat er tog ook alweer in een? wyat earp die was iig leider van meerdere.

en in het verhaaltje zitten ook valse aanwijzigingen, dat kan dus ook bij die jack zo zijn ;p
 

DeletedUser10740

Volgens mij zijn geweren wel iets anders. Geweren zijn volgens mij fortwapens en revolvers zijn duelwapens.
Dit is een hele andere interpretatie en kan misschien het verhaal ook veranderen...
 

DeletedUser

dan zou je dus zeggen dat je een bepaald fortwapen nodig hebt. ik heb ergens gelezen op een fora waar ze dagten aan een hoogwaardig jachtgweweer. weet zo niet meer waarom en waar. (ik denk .net) verder lijkt bowies voorlader me er ook wel leuk voor.. :)
 

DeletedUser10740

ok, maar omdat ze hier geweren zeiden nam ik dus aan dat het geweren waren :p
 

DeletedUser

Over welke opdracht gaat het hier allemaal, met sleutels:confused:
Mss kan ik nog wat helpen met de puzzel :)
 

DeletedUser

Wel stil hier de laatste tijd... Alsof niemand meer op zoek is.

Over blz 81-85, dat is eerder een discussie over om welk personage de tips gaan. Dat verhaaltje van mij dat daar ook ergens tussen te vinden is mag je verwaarlozen in ieder geval :p Dat heeft er niets mee te maken. (veroveringstocht van de spoorweg)

En over die discussie. Ik denk dat het ondertussen toch wel vrij duidelijk is dat het over Cole Younger gaat en niet over wyatt earp of billy the kid etc... Dus dat kan je van mij apart ook al overslaan als je wil beginnen meezoeken :)
 

DeletedUser

hmm, ik ben nog steeds van mening dat de lat hiervan veel te hoog ligt voor cole youngers revolver.. :p (je moet level 75 zijn voor sleutel 2, mis nog wel hoger voor de opdracht voor het wapen, of sleutel 3..)
 

DeletedUser

Bwa nee echt niet hoor

Hernando's zwaard kan je vanaf level 50 dragen, younger's revolver vanaf 60 he. Voor de quest van hernando moet je toch ook level 57 zijn :) das ook 7 levels hoger dan het zwaard zelf. De rooftocht moet je waarschijnlijk afhebben voor de derde sleutel veronderstel ik, level 67 zou dus wel perfect kunnen hoor. Laten we het vinden van blz 1 dan gelijkstellen aan de quest van level 75 :p (maar dit wil natuurlijk niets zeggen)

Kijk gewoon naar de tips enzo. No way dat het niet Younger's revolver is :D Ik vind alleszins de lat niet te hoog liggen. Vergeet niet dat als het younger's revolver is dat dat dan wel ineens het beste wapen van het spel is... ;)
 

DeletedUser

De spookstad (Kleren maken de rijke man)

Nadat je al een paar dollar hebt verspeeld, ontmoet je een beeldschone vrouw die je een verhaal vertelt nadat je een drankje voor haar hebt gehaald. Een verhaal over een kist met drie sloten. Voor deze sloten zijn er bepaalde, zeer zeldzame sleutels nodig. Waar deze schat zou moeten liggen weet zij ook niet, maar een lid van het geconfedereerde leger heeft haar een van de sleutels laten zien terwijl hij op doorreis was naar zijn basis...

alstu ;)
 

DeletedUser9519

Duidt op vlag van de confederatie. Dat lijkt me tenminste, ik heb nu wel geleerd dat je alles zo dichtbij mogelijk moet zoeken, niet te ver doordenken dus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan