• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

wie zegt eigenlijk dat je een wapen als beloning krijgt ?
misschien krijg je nieuwe arbeiden ofz, 20 vaardigheidspunten of weet ik veel :)

Ga daar maar van uit. ;)
Overigens maakt het niet uit, we hebben toch eerst de derde sleutel nodig om te weten wat het nut van de drie sleutels is.


kan best maar het viel me op
dat je als je moet kiezen tussen opdrachten er altijd een goede en een slechte
is (qua moraal dus niet beloningen) en voor hernando's zwaard moet je
de goede opdrachten doen dus dat zal denk ik ook met deze quest zo zijn

De rooftocht, de quest van level 67, daarbij moet je je aansluiten bij een bende misdadigers om de tweede sleutel te krijgen. Dat noem ik moreel niet echt "goed". ;)

Voor Hernando's zwaard moet je de slechte opdrachten doen. Deze geven weinig beloning ;)

---Misschien wel met opdrachten, weet het niet. Zal je eerst iets speciaal in je inventaris moeten hebben :)

Je moet de moreel goede opdrachten doen, zoals dammen verwijderen (om de arme bevers te sparen :D :D :D ) in plaats van bevervachten te verzamelen bijvoorbeeld. :)

Deze tip stond ook nog op twitter:

Coal mining is boring but at least Henry is paying well. Just needed to show him my skills with a pick axe!

Ik denk niet dat het met de sleutels te maken heeft. Wat denken jullie?

Neen, dit is gewoon nog een tip over de 4 nieuwe geheime quests.
 

DeletedUser1003

En er staat weer een nieuw bericht op twitter:

"The vultures are a plague here. I can see them circling out in the desert. Maybe I should investigate what the pests are so interested in?"

Oftewel vrij vertaald:
"De gieren zijn hier echt een plaag. Ik kan ze boven de woestijn zien cirkelen. Misschien zou ik eens moeten onderzoeken waar deze lastpakken zo geïnteresseerd in zijn."
 

DeletedUser1003

Dat is wel de logische eerste gedachte die in je opkomt. Ik denk echter dat dat te gemakkelijk zou zijn.

Ik zie wel een zeker verband met eerdere hints:
- De soldaat van de confederatie
- De slagveld-hint op Twitter
- Het vuurgevecht waar Jack als enige bij over blijft

Ik zie dus een situatie voor me waarbij er een gevecht geweest zou zijn tussen de Confederatie en de Indianen?/Unie? Tussen de lijken die op het slagveld zijn achtergebleven zou je dan ergens de sleutel vandaan moeten toveren.

Dit zou op vele personen kunnen slaan, waaronder dus ook weer George Crook. Ik denk niet dat deze hint ons veel verder zal helpen, maar ik ben benieuwd wat jullie ervan kunnen bakken...
 

DeletedUser

hmm weer een tip naar lijken bestelen dus. Maar wat je zegt kan wel kloppen. Met lijken bestelen zelf ga je hem zeker niet vinden, das waar, maar mss heb je dan toch een ring nodig voor je naar de spookstad terugkeert en dat ze dan iets zeggen over die ring en blablabla. Is allemaal best mogelijk, wel niet vergeten dat we zogezegd eerst die kist nodig hebben he ;)

En oja ik zelf denk toch nog steeds dat zelfs al heb je de juiste kleren aan en ben je op de juiste plaats je die veroveringstocht van de spoorweg moet hebben afgesloten... :D
 

DeletedUser

lijken bestelen met een plattegrond (plattegrond-->vorige tip op twitter)
 

DeletedUser

Ik begin met steeds meer af te vragen of de teksten op twitter wel met de sleutels te maken hebben, ik bedoel het is nooit door Innogames beweerd dat ze er wat mee te maken hebben.
 

DeletedUser

Ik begin met steeds meer af te vragen of de teksten op twitter wel met de sleutels te maken hebben, ik bedoel het is nooit door Innogames beweerd dat ze er wat mee te maken hebben.

er waren toch teksten die je hints gaven over geheime opdrachten...


er is toch een hint over de sleutel...
 

DeletedUser

Ik denk dat ik iets heeeeeel interessants gevonden heb jongens :) nog ff verder lezen :p post straks wel wat :)
 

DeletedUser

er waren toch teksten die je hints gaven over geheime opdrachten...


er is toch een hint over de sleutel...

ja dat is wel waar natuurlijk, ik blijf er ook nog wel in geloven want verder zijn er maar weinig hints waar je wat mee kunt;)
 

DeletedUser

The women of the neigborhood prepared the body for burial; as they worked, there was the sounds of men digging a grave in the yard. When time for burial came, four Indians went into the living room, picked up the homemade coffin and edged it through the door; each pallbearer had a pistol at his waist; one had hair to his shoulders. All were fierce, rough-looking men, the kind that Belle had associated with so long and whom she had led. The coffin was placed beside the grave, the lid slid back, and there lay Belle with her arms crossed, bouquet of flowers in one hand, Cole's six-shooter in the other, which, in a way, was an epitome of how she had lived - in many respects a kindly woman, in other respects a cruel, dangerous, vengeful woman.

Then, in accourdance with the ancient funeral custom of the Cherokees, the Indians filed by the open casket and each tossed into it a piece of corn-meal bread. The lid was nailed down and the coffin lowered. The pallbearers stepped back, and other Indians began to fill the grave, on this her forty-first birthday.

Belle lay undisturbed for some time in the yard of her home, and then, during a period when the family was away, someone dug open the grave, pried up the lid to the coffin and took Cole Younger's pistol. :eek::eek::eek:


Someone?? voortlezen dus :D
 

DeletedUser10818

ik dwaal misschiem ver af. Maar als je Last of the Great Outlaws googled vind je de connectie met John Dillinger (uit public enemies). En die ging dood nadat hij een trein had overvallen (baantje) ook ontsnapte hij uit elke gevangenis (gevangenis bewaken) waarschijnlijk dwaal ik te ver af maar het is toch wel een leuke theorie?
 

DeletedUser

Ik begin met steeds meer af te vragen of de teksten op twitter wel met de sleutels te maken hebben, ik bedoel het is nooit door Innogames beweerd dat ze er wat mee te maken hebben.

Waarom zetten ze het er anders op? Just for fun? Denk het niet :o


De tip van de gieren duidt aan op lijken bestelen. Ik vermoed dat je bepaalde arbeiden in een bepaalde volgorde moet doen.
 

DeletedUser

was net verder aan het kijken :) en ik wist ook wel dat cole younger zelf een boek had geschreven. Had het even opgezocht en zag even naar de hoofdstukken die erin zitten. Zag een hoofdstuk "Lone Jack" :) komt dat jullie ook bekend voor? :)
 

DeletedUser10818

dat is een stad bij Jackson County. Er was ook een slagveld van de burgeroorlog
 
Bovenaan