• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

Jullie denken steeds dat de teksten op twitter hints zijn ;) Zelf denk ik dat niet. De arbeiden waarnaar ze verwijzen zijn namelijk veel te divers.

Ik heb ook zo een vermoeden :o
Ik heb vandaag de hints eens gedaan. Eerst 2 uur met indianen handelen, 2 uur graan malen, 2 uur op verkenning gaan, 2 uur lijken bestelen en nu 2 uur treinstation bouwen.
Geen resultaat tot nu toe. Dus ik ga niet meer verder op die "hints"
 

DeletedUser

Ik heb ook zo een vermoeden :o
Ik heb vandaag de hints eens gedaan. Eerst 2 uur met indianen handelen, 2 uur graan malen, 2 uur op verkenning gaan, 2 uur lijken bestelen en nu 2 uur treinstation bouwen.
Geen resultaat tot nu toe. Dus ik ga niet meer verder op die "hints"

verder gaan op de hints is niet erg hoor :) je moet gewoon uit de hint proberen halen wat ze ermee willen zeggen. Wat je daar getest hebt heeft er volgens mij weinig mee te maken :) en zoals leones zegt zijn ze veel te divers... wat dus voor een deel wil zeggen dat je geen arbeiden moet zoeken achter die tips.
 

DeletedUser

verder gaan op de hints is niet erg hoor :) je moet gewoon uit de hint proberen halen wat ze ermee willen zeggen. Wat je daar getest hebt heeft er volgens mij weinig mee te maken :) en zoals leones zegt zijn ze veel te divers... wat dus voor een deel wil zeggen dat je geen arbeiden moet zoeken achter die tips.

Er verder op in gaan, kan nooit geen kwaad, maar ik ga dat niet meer doen.

PS: Die arbeiden voerde ik uit met een revolver No1 + vlag van de confederatie.
 

DeletedUser8307

Ik volg dit niet zó, maar toch vind ik het raar welke combinaties jullie gebruiken.:)
 

DeletedUser

Ik weet wel hoe ze erop komen, maar ik denk echt dat het niet helpt als je zomaar arbeiden gaat uitproberen in een bepaalde volgorde.
 

DeletedUser

Ik wilde nog eventjes op deze terug komen:

My hand gots caught in the grinder. Last time I help the farmers out. This is going to delay me.

The body of a dead solider you say! I had better look for a battlefield I guess.


Volgens de soldaten opdrachtenreeks hebben william herson en ik (alle soldaten) ook in een gevecht gevochten, bij het fort (in het zuiden).

Hij heeft toevallig ook maar een arm toeval of.....
 

DeletedUser

nee idd :)
1 reden waarom dit niet zo is: Je zou onmogelijk kunnen weten welke volgorde zonder die tips...
2de reden: wie weet komt in de volgende tip de arbeid varkens hoeden... (ik zeg maar iets :p) dan is je volgorde niet compleet he :)
Ik zou niet meer in die richting gaan zoeken :)
 

DeletedUser

helemaal mee eens, ik denk dat de manier die mischien nog naar een oplossing gaat leiden de ideen van christop zijn, dus het is handig om daarmee verder te denken :p

ik denk dat je het het best met hernandos zwaard kunt vergelijken, het is gebasseerd op het egt, en het heef t niets te maken emt arbeiden een paar uur achter elkaar doen met de juiste product. simpel de juiste opdrachten afsluiten en dan op de goede dag en tijdstip met het goede product een opdracht aannemen. ik denk dat we oook nu op die manier moeten zoeken :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8307

Als je het achteraf bekijkt was Hernando's zwaard ook niet zó moeilijk om te krijgen. Gewoon het geluk hebben van de ene bladzijde te vinden bij een arbeid met een hoog gelukspercentage, en je moest 2 goede Quests gedaan hebben..

Alhoewel, bij het typen van deze tekst, zó simpel nu ook weer niet..

Is het trouwens al bekend welk wapen je er voor krijgt, was het die speciale Buntline ?
 

DeletedUser

nee, ik verwacht idd ook niet de buntline, ik heb veel gehoord dat het waarschijnlijk de revolver no 1 zou zijn als tegenhanger van hernandos zwaard.

zelf denk ik dat hij beter is, omdat je toch een redelijk wat hoger level moet zijn, en ook veel moeilijke arbeiden moet doen. daarom zit ik zelf te denken aan ike's legerrevolver (ik ga er vanuit dat de stats op weststats fout zijn..) en anders billy's peacemaker.

maarja, ik sluit de andere wapens natuurlijk niet uit hoor :p
 

DeletedUser

ik denk Younger's Revolver, hij deed ook mee in de slag bij Lone Jack :)
maar heeft iemand enig idee of de 2 verhalen over Jack en de geconfedereerde soldaat ons naar de derde sleutel of de kist (trühe) leiden?
 
Terugkomend op de laatste tweet op de the-west twitter:

"Looks like Billy the Blind Eagle is coming to town. I think thats Henry's cousin. I had better meet him at the train station."

Dit gaat over de opdrachten die met pasen komen. Dat is duidelijk te lezen op het forum van .net en het beta-forum.

Het gaat dus niet over de derde sleutel.
 

Deleted User - 36202

Zoals ik al zei gaat het gewoon over opdrachten en niet over de sleutel ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
JE zegt dat het Ike's remington wordt genoemd
en dat het vertaald is al Ike's legerrevolver

Dus er is wel een verband

Misschien heeft Polen gewoon andere wapens dan wij hebben
Dus er is een verband

Heeft iemand ooit een verhaal gehoord over ene IKE ?

( misschien was 't 1 van de gesneuvelde maten net als bij Hernandos ,dat er iemand overleden is en dat het wapen in het graf wordt gelegd. )
 

DeletedUser

JE zegt dat het Ike's remington wordt genoemd
en dat het vertaald is al Ike's legerrevolver

Dus er is wel een verband

Misschien heeft Polen gewoon andere wapens dan wij hebben
Dus er is een verband

Heeft iemand ooit een verhaal gehoord over ene IKE ?

( misschien was 't 1 van de gesneuvelde maten net als bij Hernandos ,dat er iemand overleden is en dat het wapen in het graf wordt gelegd. )

Andere wapens? Neen hoor, alle taalversies hebben momenteel exact dezelfde versie van The West, er verschilt niets, behalve de taal uiteraard. :)
 
Bovenaan