• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

komen we zeker achter op lvl 85 van luke...

Hallo...?

Het is fake, ok?

Ik wilde het niet posten, maar het begint me nu zo te irriteren dat ik het toch doe:

1603dpy.png


Nu dus graag terug naar het eigenlijke onderwerp van dit topic.
 

DeletedUser

ik reageerde gwn op zijn reactie :o maar idd gwn weer over sleutels gaan praten :)
 

DeletedUser8962

misschien moeten we kijken naar de genaamde wapens, die ongeveer even goed zijn als herndo's en dan iets over die mensen vinden?
 

DeletedUser1003

En de cirkel lijkt weer opnieuw te beginnen...

Zijn er inmiddels als spelers die iets omtrent George Crook geprobeerd hebben?
 

DeletedUser

misschien moeten we kijken naar de genaamde wapens, die ongeveer even goed zijn als herndo's en dan iets over die mensen vinden?

is al gebeurd :), een aantal pagina's terug!

de namen van de wapens die je op the west stats vind zijn niet allemaal zeker (die bij secret en rumoured staan niet)
 

DeletedUser

is al gebeurd :), een aantal pagina's terug!

de namen van de wapens die je op the west stats vind zijn niet allemaal zeker (die bij secret en rumoured staan niet)

De namen wel, de stats die er staan (vb. schade) niet. ;)
 

DeletedUser

oh dat wist ik niet..., ik denk dat de sleutels om George Crook gaan maar heeft iemand enig idee om welke Allen het gaat bij Allen's pepperbox?

Allens pepperbox is al een keer gevonden dus dat is sws niet de beloning voor de 3 sleutels
 

DeletedUser

wie zegt eigenlijk dat je een wapen als beloning krijgt ?

misschien krijg je nieuwe arbeiden ofz, 20 vaardigheidspunten of weet ik veel :)
 

DeletedUser

kan best maar het viel me op
dat je als je moet kiezen tussen opdrachten er altijd een goede en een slechte
is (qua moraal dus niet beloningen) en voor hernando's zwaard moet je
de goede opdrachten doen dus dat zal denk ik ook met deze quest zo zijn
 

DeletedUser

Allens pepperbox is al een keer gevonden dus dat is sws niet de beloning voor de 3 sleutels

okee dankje, die kan/kunnen ik/we dus wegsrepen


wie zegt eigenlijk dat je een wapen als beloning krijgt ?

misschien krijg je nieuwe arbeiden ofz, 20 vaardigheidspunten of weet ik veel :)

hmmm daar heb je gelijk in! maar we gaan van wapens uit omdat we daarachter een verhaal kunnen zoeken,
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8307

kan best maar het viel me op
dat je als je moet kiezen tussen opdrachten er altijd een goede en een slechte
is (qua moraal dus niet beloningen) en voor hernando's zwaard moet je
de goede opdrachten doen
dus dat zal denk ik ook met deze quest zo zijn

Voor Hernando's zwaard moet je de slechte opdrachten doen. Deze geven weinig beloning ;)

---Misschien wel met opdrachten, weet het niet. Zal je eerst iets speciaal in je inventaris moeten hebben :)
 

DeletedUser

Voor Hernando's zwaard moet je de slechte opdrachten doen. Deze geven weinig beloning ;)

---Misschien wel met opdrachten, weet het niet. Zal je eerst iets speciaal in je inventaris moeten hebben :)

hij zegt ook qua moraal, dus de nobelste oplossing. ;)
 

DeletedUser

Deze tip stond ook nog op twitter:

Coal mining is boring but at least Henry is paying well. Just needed to show him my skills with a pick axe!

Ik denk niet dat het met de sleutels te maken heeft. Wat denken jullie?
 

DeletedUser

dat is een van die nieuwe geheime opdrachten.

die krijg je als je een pickaxe in je profiel zet.
 

DeletedUser

Deze tip stond ook nog op twitter:

Coal mining is boring but at least Henry is paying well. Just needed to show him my skills with a pick axe!

Ik denk niet dat het met de sleutels te maken heeft. Wat denken jullie?

nee das van die geheime opdracht die komt als je zo'n pick axe draagt :) net zoals dat hengelen en graven delven :)
 

DeletedUser

Deze tip stond ook nog op twitter:

Coal mining is boring but at least Henry is paying well. Just needed to show him my skills with a pick axe!

Ik denk niet dat het met de sleutels te maken heeft. Wat denken jullie?

het is in ieder geval niet het enige waar het mee te maken heeft, volgens mij doelt deze tekst op een 'geheime' opdracht die al ergens op het forum staan; als je een houweel aanhebt krijg je de opdracht 6 uur te gaan kolen delven ofoziets
 
Bovenaan