• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser10740

Om het te weten moet je het aan luke2007 vragen. Hij vertelde me dat hij het wapen pas op 85 kan dragen, momenteel is hij 83, dus over 2levels zullen we zien ofdat hij de waarheid spreekt. ^^
 
Ik zag inderdaad het woordje "enigste" staan. Dat is heel erg fout, en spreektaal.

Het enige goede woord in dat geval is "enige".:)
 

DeletedUser

Terugkomende op de door mij eerder genoemde George Crook:


=> George Crook was één van de bevelhebbers tijdens de Snake War


=> George Crook leidde namens de Unie verschillende gevechten tegen de Confederatie. En was de sleutel niet in het bezit van een geconfedereerde soldaat?


=> George Crook was één van de bevelhebbers tijdens de Great Sioux War.
'The Great Sioux War of 1876-77 (also known as the Black Hills War) was a series of battles and negotiations between the Lakota, Northern Cheyenne, and the United States between 1876 and 1877.'

Verder was hij van boeren komaf en was zijn directe baas luitenant generaal Ulysses S. Grant.

Met de Twitteraanwijzingen is deze persoon mijns inziens dus wel te rijmen. Verder werd mijn aandacht getrokken door de onderstaande passage:

'The Apache, as a mark of respect, nicknamed Crook Nantan Lupan, which means "Grey Wolf".'


Je hebt dit allemaal wel heel goed gevonden. Het enigste probleem is dat we nu nog altijd niet weten wat we juist moeten doen. Je maakt weer een hoop veronderstellingen, maar zeker ben je nooit.
 
Zeker ben je pas als je het hebt uitgeprobeerd, dus laten we wat dingen gaan proberen die hierop gebaseerd zijn.
 

DeletedUser

misschien krijgje zo'n wapen als je eerst de 3 andere wapens hebt:confused: bv dus een roestig een normale en een hoogwaardige? want, als deze echt is, was het deel II (staat daarboven, 1e screentje) moet er een deel 1 zijn, misschien dit dus?
 

DeletedUser

misschien krijgje zo'n wapen als je eerst de 3 andere wapens hebt:confused: bv dus een roestig een normale en een hoogwaardige? want, als deze echt is, was het deel II (staat daarboven, 1e screentje) moet er een deel 1 zijn, misschien dit dus?

Hij is niet echt, daarvoor staan er gewoon TE VEEL fouten in. In nieuwe opdrachten staan wel eens vaker fouten, maar niet zoveel.
 

DeletedUser

ja, maar er ZIJN wel van deze opdrachten ;) want zo'n wapen van 10k $ kan je bijna niet vinden.. ik wil wedden dat er net als hernandos zwaard meer van dat soort opdrachten zijn
 

DeletedUser

ja, maar er ZIJN wel van deze opdrachten ;) want zo'n wapen van 10k $ kan je bijna niet vinden.. ik wil wedden dat er net als hernandos zwaard meer van dat soort opdrachten zijn

die zijn er inderdaad, dat is volgens mij zelfs bevestigd door innogames (Athos' Floret meen ik), maar laten we weer ff ontopic gaan!:p
 

DeletedUser

we zijn alweer goed opweg zie ik, ik zal is kijken of dit toe te passen is op de 2 keuze opdrachten..
 

DeletedUser

we zijn alweer goed opweg zie ik, ik zal is kijken of dit toe te passen is op de 2 keuze opdrachten..

George Crook is gevangen genomen toen hij een spoorweg wou aanvallen, als de aanval was gelukt zou dat een ramp zijn geweest voor de Zuidse troepen in Amerika. Weet iemand wat het verhaal is achter de twee keuzes die je kunt maken? heb ze zelf namelijk niet afgesloten. Maar op het gevoel zou ik zeggen dat je voor de opdracht 'Bescherm de burgers' moet kiezen
 

DeletedUser

Door wiens idee kwamen jullie op George Crook? :D
Graag gedaan hoor :rolleyes:
Trouwens, hij werkte voor Grant, van Grant's Sabre... ;)
 

DeletedUser

jah, dat zag ik ook, alleen lijkt me om eerlijk te zijn niet erg logisch dat je die als beloning krijgt. :p
 

DeletedUser

ja er word ook iets gezecht over een bijl (axe) mss moet je een bijl dragen?
 

DeletedUser

mischien dan boone's axe? :D

http://en.wikipedia.org/wiki/Daniel_Boone

keuze's
-versla prisonguard
-en die ene waar je de volksheld medaile voor krijgt.



ps. geen idee of het past bij de hints tot nu toe ;)

hehe het wordt er niet makkelijker op :p zoveel verhalen die iets bevatten precies. Idd las net ook het eerste stukje. Hij was dan weer een volksheld :p waar je die vesla prisonguard van haalt weet ik niet maar heb het ook niet helemaal gelezen zodus :)
 

DeletedUser

ik heb het gister geloof ik allemaal doorgelezen, maar zie et nu ook niet zo even staan :p mischien een foutje, maar volgens mij klopt het wel ;)
 

DeletedUser

mischien dan boone's axe? :D

http://en.wikipedia.org/wiki/Daniel_Boone

keuze's
-versla prisonguard
-en die ene waar je de volksheld medaile voor krijgt.



ps. geen idee of het past bij de hints tot nu toe ;)

als je boone's axe denkt te krijgen zal er toch een historische link moet liggen tussen Daniel Boone en George Crook :D

Hij was een 'vriend' van indianen dus ik denk dat je bij keuzeopdrachten waupee/maria/john voor waupee moet gaan
 

DeletedUser

Kunnen we het niet beter aan Luke2007 vragen. Die heeft al die dikke Buntline.
Ziet er behoorlijk echt uit.....
 
Bovenaan