• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser15117

Nog ff een samenvatting voor azert, hij leek het nog niet helemaal te begrijpen.
 

DeletedUser

wat zijn we grappig vandaag...:rolleyes:
hollanders die zoooo arrogant zijn dat ze een té hoge dunk van zichzelf hebben :p
 

DeletedUser15736

Hallo,
ik heb de laatste berichten gelezen. Maar er wordt niet over de tweede sleutel gesproken. Ik heb zojuist de rooftocht succesvol afgesloten en ook bij het laatste duel het ? gekozen, maar na de overwinning GEEN 2de sleutel.
Wel de 10.000 $ maar geen 2de sleutel.
Weet iemand of er iets is veranderd in deze quest ' de rooftocht' ?



Bedankt.
Ik heb al uitgevonden wat niet klopte.
Nadat ik een keer uitlogde en in weer inlogde had ik de 2de sleutel in mijn inventaris. Zo nu op naar de 3de Sleutel :D:D:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14782

Hej,
Ik ben op arizona nou ook maar eens begonnen met zoeken (via RRH uiteraard).
Ik zit nu op een vindwaarde van $5004 zonder premium, 616 AP (dus 1117 totaal)
Is het nu voor mij mogelijk om hem zonder premium te vinden? Of moet ik premium gebruiken om op de $7500 te komen?
 
Hej,
Ik ben op arizona nou ook maar eens begonnen met zoeken (via RRH uiteraard).
Ik zit nu op een vindwaarde van $5004 zonder premium, 616 AP (dus 1117 totaal)
Is het nu voor mij mogelijk om hem zonder premium te vinden? Of moet ik premium gebruiken om op de $7500 te komen?

1000 totaal is al genoeg met lijken bestelen, met RRH weet ik het eerlijk gezegd niet zeker :p, de arbeidstijd van lijken bestelen is ook veranderd naar 5 minuten dacht ik, je zal het dus echt moeten testen.
 

DeletedUser3012

Hej,
Ik ben op arizona nou ook maar eens begonnen met zoeken (via RRH uiteraard).
Ik zit nu op een vindwaarde van $5004 zonder premium, 616 AP (dus 1117 totaal)
Is het nu voor mij mogelijk om hem zonder premium te vinden? Of moet ik premium gebruiken om op de $7500 te komen?

In de oude situatie (voor 2.0) was dit genoeg. Ik heb niet gehoord dat ze het veranderd hebben, maar dat sluit niks uit natuurlijk.
 
Hej,
Ik ben op arizona nou ook maar eens begonnen met zoeken (via RRH uiteraard).
Ik zit nu op een vindwaarde van $5004 zonder premium, 616 AP (dus 1117 totaal)
Is het nu voor mij mogelijk om hem zonder premium te vinden? Of moet ik premium gebruiken om op de $7500 te komen?

ik heb 't daar ook al gedaan (ook nonpa) :D
lukt :)
 

DeletedUser

Oh, jammer
Ik heb voor de update al 189 uur gezocht (briscoe, dus ook 189 keer) en na de update al 192 uur (96 keer)
Ik begin toch wel eens te twijfelen of ik hem ooit nog vind:(
 

DeletedUser4007

misschien even wat anders gaan doen?
en later weer verder gaan?

lijkt erop dat afwisseling soms wel eens helpt
kan bedrog zijn, maar je weet maar nooit;)
 

DeletedUser

misschien even wat anders gaan doen?
en later weer verder gaan?

lijkt erop dat afwisseling soms wel eens helpt
kan bedrog zijn, maar je weet maar nooit;)

Dat doe ik ook wel. Als ik iets anders te doen heb, gaat dat voor. Alleen als ik niks te doen heb ga ik het doen. Dat is soms een paar weken alleen maar rrh en soms een paar weken helemaal niet :)
Nu doe ik bijvoorbeeld de paasopdrachten
 
Bovenaan