• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

Ben ik dan echt kippig bezig?
Maar hoeveel arbeidspunten heb je dan als non-premium nodig?
 

DeletedUser

is het ook mogelijk om de derde sleutel te vinden als je alleen een vindwaarde hebt die hoger is dan 7500? of moet je persé die 1000 arbeidspunten hebben?
 

DeletedUser

volgens mij moet je echt 1000 punten inbrengen en maakt de vindwaarde niet uit maar ik weet het niet zeker
 

DeletedUser14651

heb net de sleutel gevonden op w7:D, wel 100 uur en naar moeten zoeken:p.
met lijken pikken met iets meer dan 1000 punten:hmf:
 
is het ook mogelijk om de derde sleutel te vinden als je alleen een vindwaarde hebt die hoger is dan 7500? of moet je persé die 1000 arbeidspunten hebben?

Ja bij Als rondrijdende handelaar. Als de waarde maar 7500 is kun je de sleutel sws bij die arbeid vinden.
 

DeletedUser

heb net wat punten omgezet en kan eindelijk de sleutel vinden bij rrh :D:D:D

Maar 1 ding weet ik nog steeds niet zeker... Moet je motivatie nou redelijk hoog zijn of hoeft dat niet???:unsure:
 
heb net wat punten omgezet en kan eindelijk de sleutel vinden bij rrh :D:D:D

Maar 1 ding weet ik nog steeds niet zeker... Moet je motivatie nou redelijk hoog zijn of hoeft dat niet???:unsure:

Als je motivatie omlaag gaat heb je minder kans dat je uberhaupt wat vind, het is dus verstandig die redelijk hoog proberen te houden, maar het hoeft niet, ik weet niet of de sleutel ook bij deze geluksfactor hoort.
 

DeletedUser

Als je motivatie omlaag gaat heb je minder kans dat je uberhaupt wat vind, het is dus verstandig die redelijk hoog proberen te houden, maar het hoeft niet, ik weet niet of de sleutel ook bij deze geluksfactor hoort.



Ik houd hem wel gewoon een beetje hoog.
Gelukkig heb ik nog genoeg klusjes die nog gedaan moeten worden... ;)
 
Met 0% motivatie vind je geen voorwerpen meer, wel producten. De waarde gaat niet omlaag met minder motivatie, vindkans wel. Het is niet bekend of de derde sleutel in een van deze categorieën behoort.
 

DeletedUser

jawel het weegt mee op je vindkans.. dus niet op de vindwaarde.. als het normaal 20% kans is dat je een voorwerp vind bij 100% motivatie dan is dat bij 60% motivatie dus 12%
 

DeletedUser

jawel het weegt mee op je vindkans.. dus niet op de vindwaarde.. als het normaal 20% kans is dat je een voorwerp vind bij 100% motivatie dan is dat bij 60% motivatie dus 12%

Met 0% motivatie vind je geen voorwerpen meer, wel producten. De waarde gaat niet omlaag met minder motivatie, vindkans wel. Het is niet bekend of de derde sleutel in een van deze categorieën behoort.

Lees mijn bericht nu eens aandachtig, dan heb je zo je antwoord.

nou moet je gewoon ff sjap zijn antwoord ontkrachten in plaats van ergens te verwijzen waarvan ik kom....
 

DeletedUser15117

Producten en voorwerpen zijn niet het zelfde.
Voorwerpen=broeken, riemen, kledij enz...
Producten=tabak, suikerriet, kalkoen enz...
lagere motivatie= lagere vindkans van voorwerpen niet van producten
 
Bovenaan