• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

Ik ben zelf ook al even bezig met de 3de sleutel, en nu breng 'k +795 Arbeidspunten in, met premium, en ik heb als vindwaarde: $ 2453 - 7359. Bij lijken bestelen:hmf:. Kan iemand me vertellen of dit nu goed, of fout is? Want aan de '1000 punten-regel' voldoe ik. Dus zou ik 'm nu kunnen krijgen of nog niet?

Jep, succes met zoeken ;)
 

DeletedUser

Mensen ik heb een vraagje voor ieder van jullie die het gouden geweer heeft. Toen jullie bezig waren met de zoektocht naar de 3de sleutel waren jullie toen in bezit van de 2 andere duelwapens zoals pistool en sabel ?

Want ik heb hier een vindwaarde van 2544 - 7632 en ben al een half jaar aan het zoeken naar die 3de sleutel maar vind het niet. Ik heb al geprobeerd men motivatie telkens terug omhoog te brengen ook al eens met 0% motivatie geprobeerd maar tevergeefs. Ook heb ik met premium bonus gewerkt en zonder bonus. Ik ben elke dag bezig met zoeken maar de moed zakt een beetje weg nu.

ps ook heb ik al geprobeerd met 3 delen van feestdagset.

Ik hoop dat iemand mij nuttige tips kan geven want ik weet het niet meer
 

DeletedUser

de vindwaarde maakt niet uit je moet minimaal 800 of meer arbeidspunten inbrengen en dan moet je gaan lijken bestelen en dan moet je gewoon geluk hebben dus je moet gewoon geluk hebben en nog succes
 

DeletedUser

Mensen ik heb een vraagje voor ieder van jullie die het gouden geweer heeft. Toen jullie bezig waren met de zoektocht naar de 3de sleutel waren jullie toen in bezit van de 2 andere duelwapens zoals pistool en sabel ?

Want ik heb hier een vindwaarde van 2544 - 7632 en ben al een half jaar aan het zoeken naar die 3de sleutel maar vind het niet. Ik heb al geprobeerd men motivatie telkens terug omhoog te brengen ook al eens met 0% motivatie geprobeerd maar tevergeefs. Ook heb ik met premium bonus gewerkt en zonder bonus. Ik ben elke dag bezig met zoeken maar de moed zakt een beetje weg nu.

ps ook heb ik al geprobeerd met 3 delen van feestdagset.

Ik hoop dat iemand mij nuttige tips kan geven want ik weet het niet meer

Ik herken je probleem, zelf heb ik er ook zeer lang naar gezocht. Als je 734 punten of meer inbrengt (zodat je aan 1000 in totaal komt), maakt de vindwaarde niets uit. Je moet wel je motivatie zo hoog mogelijk houden, want de meesten vinden die 3e sleutel met een motivatie van 90+, ik vond heb ook met 94% motivatie. Gewoon blijven zoeken zou ik zeggen, en je vindt hem wel eens.
 

DeletedUser14421

ik heb na 7 maanden zoeken op w4, eindelijk de 3e sleutel gevonden; met RRH zonder prem :p
 

DeletedUser

Mensen ik heb een vraagje voor ieder van jullie die het gouden geweer heeft. Toen jullie bezig waren met de zoektocht naar de 3de sleutel waren jullie toen in bezit van de 2 andere duelwapens zoals pistool en sabel ?

Want ik heb hier een vindwaarde van 2544 - 7632 en ben al een half jaar aan het zoeken naar die 3de sleutel maar vind het niet. Ik heb al geprobeerd men motivatie telkens terug omhoog te brengen ook al eens met 0% motivatie geprobeerd maar tevergeefs. Ook heb ik met premium bonus gewerkt en zonder bonus. Ik ben elke dag bezig met zoeken maar de moed zakt een beetje weg nu.

ps ook heb ik al geprobeerd met 3 delen van feestdagset.

Ik hoop dat iemand mij nuttige tips kan geven want ik weet het niet meer

Ik kan uit ervaring zeggen dat je die beide wapens niet nodig hebt. Wellicht gaat het sneller, dat heb ik nooit getest (ook nooit gelezen trouwens), maar het is gewoon mogelijk om zonder Gouden Sabel/Revolver een 3e sleutel te krijgen.:)
 

DeletedUser

klopt want ik deed het zo op w2,

ik had (en nu nog steeds niet) geen gouden revolver of gouden sabel maar toch heb ik de 3e sleutel gevonden bij rrh. Wel na heel wat uren zoeken maar het is me gelukt :p
 

DeletedUser

Oke dan ga ik nu proberen om motivatie hoog te houden heb nu ook exact 1000 punten ingebracht alleen nu men motivatie hoger brengen en dan opnieuw proberen toch bedankt grtz
 

DeletedUser

Heeft iemand voor mij een tip om de 3de te vinden zonder premium, of is dat gewoon praktisch onmogelijk?
 

DeletedUser11818

Heeft iemand voor mij een tip om de 3de te vinden zonder premium, of is dat gewoon praktisch onmogelijk?

Onmogelijk is het niet, maar 1000 arbeidspunten inbrengen is.....

De meeste vinden hem binnen een maand, dus 2x premium is misschien een maximum. Je tegen de 7500 vindwaarde hebben. Met iets meer als 7300 vindtwaarde had ik hem binnen 3 weken.
 
Bovenaan