• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

Ahum ik merk op dat Daeron dus nog geen alcohol mag nuttigen :p Er is namelijk een wezenlijk verschil tussen Whiskey en Whisky. Het grote verschil zit hem dan ook bij die E, waarom? Whisky (zonder de E dus) is van echte schotse (dacht ook Ierse maar ben niet zeker) makelij, waar Whiskey (met een E dus) elke andere origine heeft, bijvoorbeeld Amerikaanse.

Beter gezegd die E is vrij belangrijk om te zien of je een echt product koopt of goedkope brol :p

Gelukkig zijn er nog meer whisky kenners hier :D

Grz,
Calvino
 

DeletedUser

Heel goed gevonden.

Maar of het juist is :rolleyes:
Dit is toch één van de betere vondsten in deze tekst.

dank uw!!

en deze

Toen Jack de laatste vijand neerschoot, merkte hij dat hij alleen was overgebleven

iemand k.o schieten/slaan met een Gebroken whiskeyfles en/of alléén wishkey in je inventaris

of met alleen wishkey en een revolver bij je

mischien om twee uur of/tussen drie uur,
(dat zijn de einige tijdsaanduidingen die ik kan vinden in de tekst)

namenlijk twee groepen en drie ringen

.

of het juist is moet iemand ander maar proberen ik kan nog niet aan de wishkey :rolleyes:

er zitten tuurlijk meer hints in die tekst

ik noem wat ideeen die ik zo snel kan bedenken
 

DeletedUser

Is inderdaad wel al goed gezien die tijd lijkt mij wat raar maar het kan natuurlijk altijd voor de rest is het wel ok.
Keep on thinking.:)
 

DeletedUser

zeer mooi gevonden echter zullen er nog hints volgen dus dan zal het misschien simpeler zijn :)
 

DeletedUser

zeer mooi gevonden echter zullen er nog hints volgen dus dan zal het misschien simpeler zijn :)

ik hoop het wel,want hier kan je idd alle kanten mee op.

je zou bv ook kunnen zeggen dat het gaat over lijken bestelen
als je de volgende zin lees.:rolleyes:

Al zijn handlangers waren doodgeschoten. Jack nam de buit van zijn vrienden en ging op weg naar huis

ik stop maar met na denken hier over:)

we wachten de volgende update wel af:D
 

DeletedUser8962

"Er was eens een boef genaamd Jack die met een aantal handlangers gepland had een bank te beroven. Met geladen revolvers bestormden zij de bank en beroofden de kluis. Niemand in de bank vocht terug. Elk van de bandieten vulde een zak vol dollarbiljetten en ze gingen terug naar hun schuilplaats. Op de weg terug hoorden ze in de verte een vuurgevecht en ze volgde het geluid. De mannen rond Jack zag een vuurgevecht tussen twee groepen. Aangezien zij op deze dag nog steeds geen kogel hadden afgevuurd, voelde ze de drang zich in de strijd te mengen. Zij besloten de verliezende kant te helpen en schoten wild om zich heen. Maar ze onderschatten de vijand. Toen Jack de laatste vijand neerschoot, merkte hij dat hij alleen was overgebleven. Al zijn handlangers waren doodgeschoten. Jack nam de buit van zijn vrienden en ging op weg naar huis. Eenmaal in de schuilplaats, opende hij de zakken en moest tot zijn ontzetting vaststellen dat alleen zijn eigen zak dollarbiljetten bevatte. In een zak vond hij een oude sleutel met drie ringen als handvat."


uit het spel:

Als huurling vechten:

Een vete tussen twee families biedt je de mogelijkheid met je pistool het vuile werk voor geld te doen.

je krijg wishkey

en deze dan

"Er was eens een boef genaamd Jack

Jack Daniel's Tennessee Whiskey

ik denk niet dat dit klopt, want in het duits is sleutel geen key...
 

DeletedUser

idd wel een punt.

maar moet het dan in het duits..

bijna iedereen kan engels in deze tijd
 
Inderdaad, misschien vertel ik het nog aan een select aantal mensen waarvan ik weet dat ze geheimen kunnen bewaren, maar op het forum zetten doe ik het zeker niet ;)
 

DeletedUser8962

ik heb wel een idee over sleutel 3, maar weet iemand hoe je dit voorwerp kan krijgen:
coffin.png


hs14
 

DeletedUser5512

en wat we ook weten is dat dat voorwerp ook in de saloon(van opdrachten) staat :p
 
Bovenaan