• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

Het gaat natuurlijk wel om een minimum level, dus iemand van level 99 kan hem altijd halen. Dus dan is het nog maar 72x7=504 manieren.
Al weten we niet of er überhaupt wel een tijd aan vast zit en of dit ook maar 20 minuten is. Misschien is het maar 10 minuten per week of zijn het er meer.:p

Waarschijnlijk zit het niet zo nauw lijkt mij iets logischer.
Maar ja je weet nooit dus we moeten ons op het ergste voorbereiden maar 20 min. lijkt mij wel genoeg
 

DeletedUser

dat was ook bij hernando's zwaard maar er kan ook een maximaal lvl aan
zitten
 

DeletedUser

bever bedankt!

beverbeverbever heeft een klacht op het duitse forum gepost betreffende het feit dat hints alleen in het duits op het duitse forum worden verstrekt. Hopelijk wordt er nu iets mee gedaan.

Grz,
Calvino
 

DeletedUser

beverbeverbever heeft een klacht op het duitse forum gepost betreffende het feit dat hints alleen in het duits op het duitse forum worden verstrekt. Hopelijk wordt er nu iets mee gedaan.

Grz,
Calvino

Jammer genoeg niet veel vermoed ik... Er wordt gezegd dat ik daarvoor InnoGames moet contacteren, ik heb alleen geen idee in welke taal, en via welk kanaal ik hen zou moeten contacteren daarvoor...
 

DeletedUser

Dat is inderdaad wel erg flauw, aangezien je bij alle contactgegevens van innogames ziet staan dat je die niet mag gebruiken voor support ^^
 

DeletedUser

tja zo hebben zij natuurlijk altijd gelijk, iemand nog een idee, ik heb zelf al wat geprobeerd maar niets is gelukt:(
 

DeletedUser1003

Ik heb nog het een en ander geprobeerd met lijken bestelen zonder product opgenomen te hebben in mijn inventaris, om zodoende ruimte vrij te maken voor de zakken van de overige bankovervallers.

Natuurlijk ook weer zonder resultaat, maar misschien is het een idee waar iemand anders verder mee kan bouwen, ofzo...
 
"Niemand in de bank vocht terug."

Wellicht duid dit erop dat je iets 's avonds of 's nachts moet doen? Want dan is er niemand in een bank, en kan er dus ook niemand terugvechten. Overdag zijn er wel mensen in de bank.
 

DeletedUser

"Niemand in de bank vocht terug."

Wellicht duid dit erop dat je iets 's avonds of 's nachts moet doen? Want dan is er niemand in een bank, en kan er dus ook niemand terugvechten. Overdag zijn er wel mensen in de bank.

Maar het weet er eigenlijjk ook wel op dat er wel mensen waren.
 

DeletedUser1053

Maar de kans is natuurlijk ook groot dat het een valse aanwijzing is, want daar zit dat tekstje vol mee.
 

DeletedUser

Die kans is er altijd laat ons er nu even vanuit gaan dat het klopt en daarmee wat uitproberen.
Anders schrappen we hem uit de lijst.
 

DeletedUser1053

Je kunt moeilijk iets gaan schrappen, want misschien is het wel goed, alleen is er nog een voorwaarde die we nog niet kennen. :p
 

DeletedUser

"Er was eens een boef genaamd Jack die met een aantal handlangers gepland had een bank te beroven. Met geladen revolvers bestormden zij de bank en beroofden de kluis. Niemand in de bank vocht terug. Elk van de bandieten vulde een zak vol dollarbiljetten en ze gingen terug naar hun schuilplaats. Op de weg terug hoorden ze in de verte een vuurgevecht en ze volgde het geluid. De mannen rond Jack zag een vuurgevecht tussen twee groepen. Aangezien zij op deze dag nog steeds geen kogel hadden afgevuurd, voelde ze de drang zich in de strijd te mengen. Zij besloten de verliezende kant te helpen en schoten wild om zich heen. Maar ze onderschatten de vijand. Toen Jack de laatste vijand neerschoot, merkte hij dat hij alleen was overgebleven. Al zijn handlangers waren doodgeschoten. Jack nam de buit van zijn vrienden en ging op weg naar huis. Eenmaal in de schuilplaats, opende hij de zakken en moest tot zijn ontzetting vaststellen dat alleen zijn eigen zak dollarbiljetten bevatte. In een zak vond hij een oude sleutel met drie ringen als handvat."


uit het spel:

Als huurling vechten:

Een vete tussen twee families biedt je de mogelijkheid met je pistool het vuile werk voor geld te doen.

je krijg wishkey

en deze dan

"Er was eens een boef genaamd Jack

Jack Daniel's Tennessee Whiskey
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Heel goed gevonden.

Maar of het juist is :rolleyes:
Dit is toch één van de betere vondsten in deze tekst.
 

DeletedUser

"Er was eens een boef genaamd Jack die met een aantal handlangers gepland had een bank te beroven. Met geladen revolvers bestormden zij de bank en beroofden de kluis. Niemand in de bank vocht terug. Elk van de bandieten vulde een zak vol dollarbiljetten en ze gingen terug naar hun schuilplaats. Op de weg terug hoorden ze in de verte een vuurgevecht en ze volgde het geluid. De mannen rond Jack zag een vuurgevecht tussen twee groepen. Aangezien zij op deze dag nog steeds geen kogel hadden afgevuurd, voelde ze de drang zich in de strijd te mengen. Zij besloten de verliezende kant te helpen en schoten wild om zich heen. Maar ze onderschatten de vijand. Toen Jack de laatste vijand neerschoot, merkte hij dat hij alleen was overgebleven. Al zijn handlangers waren doodgeschoten. Jack nam de buit van zijn vrienden en ging op weg naar huis. Eenmaal in de schuilplaats, opende hij de zakken en moest tot zijn ontzetting vaststellen dat alleen zijn eigen zak dollarbiljetten bevatte. In een zak vond hij een oude sleutel met drie ringen als handvat."


uit het spel:

Als huurling vechten:

Een vete tussen twee families biedt je de mogelijkheid met je pistool het vuile werk voor geld te doen.

je krijg wishkey

en deze dan

"Er was eens een boef genaamd Jack

Jack Daniel's Tennessee Whiskey

Whisky kan je ook zo schrijven. :p

Maar toch interessant idd.


_________________________



Geen idee of ik het hier mag vermelden, maar op het .net forum waar spoilers ook niet toegelaten zijn, mag het wel: bij de volgende update zullen quests komen die hints bevatten om eventueel de derde sleutel te vinden (het is niet expliciet gezegd geweest dat het de sleutel is). Dit is op vraag van de spelers, aangezien men bij InnoGames wel wat klachten kreeg (ook van mij :p) omdat enkel de Duitse spelers hints kregen om de derde sleutel (en vroeger ook met Hernando's Zwaard) te vinden. Nu zullen er dus hints in quests zitten, en deze worden naar alle talen vertaald, waardoor iedereen over dezelfde info beschikt. :)
 

DeletedUser

Maar hoe je whiskey ook spelt, key blijft er altijd achter staan, wat ik denk dat de innogames mensen ook opviel.
 

DeletedUser3874

Ahum ik merk op dat Daeron dus nog geen alcohol mag nuttigen :p Er is namelijk een wezenlijk verschil tussen Whiskey en Whisky. Het grote verschil zit hem dan ook bij die E, waarom? Whisky (zonder de E dus) is van echte schotse (dacht ook Ierse maar ben niet zeker) makelij, waar Whiskey (met een E dus) elke andere origine heeft, bijvoorbeeld Amerikaanse.

Beter gezegd die E is vrij belangrijk om te zien of je een echt product koopt of goedkope brol :p


Geen idee of ik het hier mag vermelden, maar op het .net forum waar spoilers ook niet toegelaten zijn, mag het wel: bij de volgende update zullen quests komen die hints bevatten om eventueel de derde sleutel te vinden (het is niet expliciet gezegd geweest dat het de sleutel is). Dit is op vraag van de spelers, aangezien men bij InnoGames wel wat klachten kreeg (ook van mij :p) omdat enkel de Duitse spelers hints kregen om de derde sleutel (en vroeger ook met Hernando's Zwaard) te vinden. Nu zullen er dus hints in quests zitten, en deze worden naar alle talen vertaald, waardoor iedereen over dezelfde info beschikt. :)

Zolang het niet is aangekondigd op de .nl versie zijn zulke dingen niet toegelaten ;)
 
Bovenaan