• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

Ik denk niet dat dat gaat lukken :)

Mijn idee is trouwens ook mislukt, maar ik ga die uitbreiden. Nog niemand weet ervan, behalve oli4g als hij eens zijn telegrammen op de beta leest :p
 

DeletedUser

Er zijn zat spelers die op .DE en .NET spelen toch? Is daar niks bekend?
Want als ze daar met veeeeel meer spelers al niet weten hoe je die sleutel krijgt, lijkt het mij vrij sterk dat wij er wel achter komen. Tenzij we er bij toeval achter komen....
 
Mijn plan is al uitgevoerd Rene, maar zonder succes.

Ik ga 'm nog wel uitbreiden :) Ik ga het binnenkort met een revolver proberen. Als dat niet lukt zeg ik 'm.
 

DeletedUser8962

Er zijn zat spelers die op .DE en .NET spelen toch? Is daar niks bekend?
Want als ze daar met veeeeel meer spelers al niet weten hoe je die sleutel krijgt, lijkt het mij vrij sterk dat wij er wel achter komen. Tenzij we er bij toeval achter komen....

je moet ook wel toeval hebben, de gasten van innogames hebben namelijk maar 2 hints gegeven :mad:.
 

DeletedUser

"Zodra u een of het ander dollar je verloren, dan ontmoet je een mooie vrouw die u nadat u behandeld haar een drankje, vertel een verhaaltje. Een verhaal van een kist met drie sloten. Elk van deze sluizen hebben een aantal zeer zeldzame toets. Wanneer echter, dat deze schat zich bevindt, zij niet weten, maar een van de belangrijkste was een lid van haar tijd in de Zuidelijke leger, die op weg was naar zijn basis geweest ... "

:p

nu die derde sleutel nog
 

DeletedUser10000

op .de zijn ze nog aan het zoeken.
de quests van 1.25 geven wel iets meer duidelijkheid.
ik ga hier geen teksten spoilen. met een beetje geluk draait de update hier ook snel. (er zijn vandaag een flink aantal servers overgegaan)
in de vertalers heb ik genoeg vertrouwen dat ze hun werk gedaan hebben.
de servercapaciteiten vrees ik meer voor.
 

DeletedUser

heeft dit iets met de sleutels te maken dan? :p

dan zou je zeggen, dat je een dollar bij je moet hebben, een opdracht aan moet nemen bij maria en ergens in het zuiden een opdracht aannemen waar je in het leger moet dienen? :p

klinkt nog wel makkelijker als hernando's zwaard zoals gezecht is. alleen moet je de tijd dan nog wel vinden :p
 

DeletedUser

De update is er. Zodra iemand de officiële nederlandse tekst van de hint heeft gekregen, wil hij/zij dat dan hier posten?

Thx!
Calvino
 
Vanavond hoop ik de tekst te hebben :)

Hoewel ik denk dat die tekst die wizz heeft gepost wel duidelijk genoeg is.
 
Bovenaan