• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser10818

Kan er geen samenvatting worden gemaakt van deze 200+ pagina's

Er zijn heel veel dingen bedacht, maar er is nog niks uitgekomen, de enige oplossing die we nog hebben om de sleutel te vinden is een cashbattle, nu blij?
 

DeletedUser

idd :) Het heeft geen zin om een samenvatting te maken. 95% van wat hier gezegd is, is gewoon fout.
Bovendien weten we nu hoe we hem moeten krijgen. En aangezien de tip van jack ook op die manier sloeg (cashbattles of alleen overblijven in groot fort) zijn we wel uitgepraat denk ik, want ik geloof niet dat er een andere manier is...
We kunnen enkel verder praten als iemand ze alle 3 heeft, maar dat is nog niet het geval op .nl denk ik.
 

DeletedUser

De waarde van de sleutel is wel veranderd met de laatste update zag ik.

wat is de waarde n geworden dan? :o

Ik zat opeens op een slowaakse site ofzo

klik

Klopt:

keys.png
 

DeletedUser

Even voor de duidelijkheid, Bever postte een Poolse vondst, Heibert een Hongaarse, vandaar de taalverschillen.;)
 

DeletedUser4891

als je die vind dan ben je heus wel zo ver dat je weet dat je hem niet moet verkopen
 

DeletedUser

Er zijn er van level 66 die nog geen karakter hebben...
Je kan me gerust geloven als ik zeg dat er mensen zijn die een hoog level hebben maar niks weten van de 3e sleutel.
 

DeletedUser

ok, maar stel dat je iets vind dat je nog nooit gezien hebt. Ga je toch even kijken wat het is en waar het voor dient alvorens je zoiets gewoon verkoopt :)
 
Bovenaan