• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

ja ik weet het das ook sarcastisch dat kan niet..
als een bouwer dat zwaart geeft kan hij iedereen overwinnen :p

en dat denk ik niet,
want als je in de doodgraver van de devs-stad kijkt hebben ze heel wat verloren, en dat zwaard geeft 33 op elk atribuut, du dan heeft een bouwer maar 33 mikken en 33 uitwijken 33 imago 33 tactiek enz.

ik denk niet dat dat snel gebeurt.
En als hij komt denk ik als fortwapen.
Want die hitten nog niet zoveel.

denk ik niet want het is een revolver.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

en dat denk ik niet,
want als je in de doodgraver van de devs-stad kijkt hebben ze heel wat verloren, en dat zwaard geeft 33 op elk atribuut, du dan heeft een bouwer maar 33 mikken en 33 uitwijken 33 imago 33 tactiek enz.


Dat was voor Zet (De dev) dat zwaard had. Toen hij het kreeg, konnen maar enkele mensen hem verslaan. Nu is hij compleet onverslaanbaar want hij heeft 446 op elke skill staan :eek:

Dit zwaard geeft 66 op alles bij... De damage is 666-1337
Een bouwer met de beste duelkleding zou zo iedereen verslaan hoor

De remington gaat nooit de beloning zijn--> dit heeft ooit bestaan op de beta maar is verwijderd
 

DeletedUser

een remmington is heel uitgebreid hoor .. volgens mij is het legerrevolver er bijv. ook 1 :p
 

DeletedUser

Dat was voor Zet (De dev) dat zwaard had. Toen hij het kreeg, konnen maar enkele mensen hem verslaan. Nu is hij compleet onverslaanbaar want hij heeft 446 op elke skill staan :eek:

Dit zwaard geeft 66 op alles bij... De damage is 666-1337
Een bouwer met de beste duelkleding zou zo iedereen verslaan hoor

De remington gaat nooit de beloning zijn--> dit heeft ooit bestaan op de beta maar is verwijderd


jaa foutje van mij was 66 op alles, maar als goede duellanten hebben meer dan 66 op mikken en uitwijken enz.
en als ze zich geen 1 keer laten raken hebben ze zo gewonnen.
 

DeletedUser

keys.png


De derde sleutel is van waarde veranderd. ;)
 

DeletedUser

Zet zei dat ALLES te vinden is bij arbeiden weet nu of het nu nog is

Laat dat maar eens zien dan, want dat is gewoon niet zo. ;)

Opdrachtgerelateerde voorwerpen buiten de de soldatenmedaille en soldatenpet en deel 1 zijn niet vindbaar. ;)
 

DeletedUser

Mensen
groot nieuws
De sleutels geven dus geen Younger's revolver weg of wat jullie ook dachten

- the content of the keytreasure is a not known/seen weapon. It was made completely new and of course until now, no bad communitymanager has given it to any player :p
 

DeletedUser

chill. :) ik had zoiets al verwacht/gehoopt, en ben blij dat het uiteindelijk toch zo blijkt te zijn. :)

maarja, dan zullen we dus ook in een hele andere richting moeten zoeken .. iemand nog een idee? en zouden ze misschien de remington geven?
 

DeletedUser

chill. :) ik had zoiets al verwacht/gehoopt, en ben blij dat het uiteindelijk toch zo blijkt te zijn. :)

maarja, dan zullen we dus ook in een hele andere richting moeten zoeken .. iemand nog een idee? en zouden ze misschien de remington geven?

de remington is niet nieuw hoor
er staat toch "not know/not seen weapon"
 

DeletedUser

Mensen
groot nieuws
De sleutels geven dus geen Younger's revolver weg of wat jullie ook dachten

- the content of the keytreasure is a not known/seen weapon. It was made completely new and of course until now, no bad communitymanager has given it to any player :p

Even nog voor de mensen die ervan overtuigd waren dat het Youngers was:

Dit was ook eerst de bedoeling, maar dit werd geschrapt nadat onder andere de fransen dit wapen aan een speler gaven. :)
 

DeletedUser

Ik moet zeggen, dit is veel leuker dan een wapen dat de Fransen (wie anders) steeds uitdelen, go innogames!:D
 
Bovenaan