• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

De spookstad (Kleren maken de rijke man)
Nadat je al een paar dollar hebt verspeeld, ontmoet je een beeldschone vrouw die je een verhaal vertelt nadat je een drankje voor haar hebt gehaald. Een verhaal over een kist met drie sloten. Voor deze sloten zijn er bepaalde, zeer zeldzame sleutels nodig. Waar deze schat zou moeten liggen weet zij ook niet, maar een lid van het geconfedereerde leger heeft haar een van de sleutels laten zien terwijl hij op doorreis was naar zijn basis...

mss heeft het te maken met de landhuis bouwen?
van die vlag:D
 

DeletedUser5740

Het kan meerdere dingen betekenen.

-Je moet de vlag van de confederatie in je productvakje hebben om de opdracht te krijgen voor de derde sleutel
-Je moet de vlag van de confederatie in je productvakje hebben om de opdracht te krijgen voor de schatkist met de drie sloten.
-Je moet bij de arbeid landhuis bouwen staan, om de opdracht voor de derde sleutel te krijgen
-Je moet bij de arbeid landhuis bouwen staan, om de opdracht van de kist met de drie sloten te krijgen.
 

DeletedUser

De spookstad (Kleren maken de rijke man)
Nadat je al een paar dollar hebt verspeeld, ontmoet je een beeldschone vrouw die je een verhaal vertelt nadat je een drankje voor haar hebt gehaald. Een verhaal over een kist met drie sloten. Voor deze sloten zijn er bepaalde, zeer zeldzame sleutels nodig. Waar deze schat zou moeten liggen weet zij ook niet, maar een lid van het geconfedereerde leger heeft haar een van de sleutels laten zien terwijl hij op doorreis was naar zijn basis...

mss heeft het te maken met de landhuis bouwen?
van die vlag:D

Waarschijnlijk ligt die dan in zijn basis dan he. Wat die ook mag zijn.
 

DeletedUser

dan moeten wij het eens proberen.
en als het niet werkt kan je hem misschien krijgen als je sleutel 1 en 2 heb:)
 

DeletedUser

Het kan meerdere dingen betekenen.

-Je moet de vlag van de confederatie in je productvakje hebben om de opdracht te krijgen voor de derde sleutel
-Je moet de vlag van de confederatie in je productvakje hebben om de opdracht te krijgen voor de schatkist met de drie sloten.
-Je moet bij de arbeid landhuis bouwen staan, om de opdracht voor de derde sleutel te krijgen
-Je moet bij de arbeid landhuis bouwen staan, om de opdracht van de kist met de drie sloten te krijgen.

dus probeer ze allemaal morgen:D
en post je uitslag hier:D
 

DeletedUser

en heeft iemand de 3de sleutel ?
ik dacht van niet
maar ik hoorde dat 2personen het hadden maar het niet wouden vertellen :cool::mad::(
 

DeletedUser

Heeft iemand dit al opgelost?
Wel vet dat the-west dit soort geheime quests er tussendoor gooit :D
 

DeletedUser

en heeft iemand de 3de sleutel ?
ik dacht van niet
maar ik hoorde dat 2personen het hadden maar het niet wouden vertellen :cool::mad::(

Al verschillende spelers hebben de 3de sleutel. Al is dit niet op de Nederlandse server. Deze hebben ze dan verkregen bij de zogenaamde cashbattles. Ook zijn er spelers die alle 3 de sleutels al in hun bezit hebben, maar het enige probleem is dat ze niet meer weten wat ze dan moeten doen.
 

DeletedUser

Probeer maar niet
Er is al zoveel geprobeerd met zo'n vlag hoor
Ze gaan niets vinden, geloof me

@Canna Waarom post je dat eigenlijk? Zelf zonder heel het topic door te nemen weet je dat die hint al talloze keren is gepost en dat er al veel met is geprobeerd
Wat je hebt gepost voegt niet echt iets toe hoor
 
Bovenaan