• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Slag of schietwapen?

DeletedUser

ik ben idd ook met imago bezig eerst, wil even gevangenis bewaken .. :p
 

DeletedUser

ik kan het over 1 level als ik een geel overhemd heb. dus denk dat ik die maar ff ga kopen :p
 

DeletedUser

Wapen en Level

Ik zag vandaag een speler met level 38 maar met een wapen van level 43.
Dat wil ik ook wel!
Hoe krijg je dit voor elkaar?
 

DeletedUser

Ik denk niet dat dit het juiste topic daarvoor is. Maar dat is heel logisch, als soldaat heb je een soldatenbonus waardoor je wapens van 3 lvl's hoger kan dragen, als je daar nog eens een premium karakterbonus overheen doet kan je wapens van 6 lvl's hoger dragen;)
 

DeletedUser

Ik denk niet dat dit het juiste topic daarvoor is. Maar dat is heel logisch, als soldaat heb je een soldatenbonus waardoor je wapens van 3 lvl's hoger kan dragen, als je daar nog eens een premium karakterbonus overheen doet kan je wapens van 6 lvl's hoger dragen;)

Dank je, dan moet ik dus gewoon ff premium kopen.
Sorry, ik kon geen vragen topic vinden. Suffe ik. Ik had natuurlijk gewoon in de schaapskooi kunnen vragen. Excuus, het is nog vroeg. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Een beetje dode discussie, dus maar even wat leven erin brengen.

Het ziet er naar uit dat veel mensen schietwapens kiezen, ook de top-15 duellanten is groot en deels schietduellanten.
Ga jij extra punten op reflex zetten zodat je makkelijker van ze wint?

ik denk dat de meeste schieters niet zoveel punten op schieten zullen zetten en zich meer focussen op imago/mikken/uitwijken omdat er toch niet veel slagkrachters zijn

het logische is dus dat ik nu slagkracht zou willen worden !:D
 

DeletedUser

ik ben slagkracht maar waarom kiezen altijd zoveel mensen voor schieten (vindt ik niet erg makkelijker voor mij)
 

DeletedUser

Volgens mij is er op deze wereld veel meer slagkracht nu. Zelf ben ik weer een schieten:cool:
 

DeletedUser

Met schieten kun je veel betere arbeiden voor ep en geluk.
Met schieten kun je veel meer opdrachten afronden.
Met schieten level je dus sneller.
Met schieten pak je meer vaardigheden voor fortgevechten. Je zet namelijk als het goed is vp op mikken en uitwijken en je pakt met atributen vaak ook nog leiderschap terwijl je als slagkrachter vaak alleen stamina en LP hebt (waarmee ik niet wil beweren dat schieters betere fortvechters zijn).
 

DeletedUser

Met schieten kun je veel betere arbeiden voor ep en geluk.
Met schieten kun je veel meer opdrachten afronden.
Met schieten level je dus sneller.
Met schieten pak je meer vaardigheden voor fortgevechten. Je zet namelijk als het goed is vp op mikken en uitwijken en je pakt met atributen vaak ook nog leiderschap terwijl je als slagkrachter vaak alleen stamina en LP hebt (waarmee ik niet wil beweren dat schieters betere fortvechters zijn).

1e heb je gelijk
2e ook
3e is denk ik gelijk.. als slagkrachter heb je wel meer LP dus kan je meer klappen hebben

schieten kan je gewoon leukere werkjes, en niet zoals slagkrachters alleen boederij bouwen enz..
 

DeletedUser

als je slag kracht doet heb je ook weer veel stamina dus kan je als slagkracht beter in de aanval staan en je hebt ook lp mee.
en schieten alleen mikken...
 

DeletedUser385

omdat schieten betere wapens heeft, tegenwoordig (belle stars, laag lvl te halen)
 

DeletedUser

maar uiteidelijk heb je als laatste wapen als slagwapen het beste
 

DeletedUser385

niet

generaal clints sabel is minder goed dan de beste schiet:)
 

DeletedUser

als je slag kracht doet heb je ook weer veel stamina dus kan je als slagkracht beter in de aanval staan en je hebt ook lp mee.
en schieten alleen mikken...

nee hoor. Een schieter heeft over het algemeen ook nog leiderschap en uitwijken he........
 
Bovenaan