• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Slag of schietwapen?

DeletedUser

Ik volg je. Ga voor Hernando's zwaard. :)

Ja....ik al meer dan anderhalf jaar en inmiddels op 4 werelden. Maar dan moet je deel 1 wel vinden he... Ben nu op W1 al maanden lang alleen maar geluksbaantjes aan het doen met en zonder premium. Alles gevonden maar geen deel 1... :(
 

DeletedUser8307

Ja....ik al meer dan anderhalf jaar en inmiddels op 4 werelden. Maar dan moet je deel 1 wel vinden he... Ben nu op W1 al maanden lang alleen maar geluksbaantjes aan het doen met en zonder premium. Alles gevonden maar geen deel 1... :(

Op de beta had ik premium, doe een goed ervaringsbaantje, en het 10e werkuurtje had ik deel 1. Heb ik wel verkocht. :rolleyes:
 

DeletedUser

Op de beta had ik premium, doe een goed ervaringsbaantje, en het 10e werkuurtje had ik deel 1. Heb ik wel verkocht. :rolleyes:

Heb laatst ff zitten rekenen. Heb op W1 inmiddels zeker 600 uur geluksbaantjes gedaan. Op W2 ongeveer 400 en W3 en W5 misschien 100.
Dat is 1200 uren geluksbaantjes. Nog steeds niet 1 keer deel 1.
Wel 18 talismannen inmiddels. XD
 

DeletedUser9519

Als ik soldaat zou worden, dan zou ik schietduellant worden door Belle Starrs Deringer.
 

DeletedUser4700

Kan iemand me eigenlijk uitleggen hoe ik die belle stars deringer kan krijgen? Stuur me maar ene privebericht ;)
 

DeletedUser

Kan iemand me eigenlijk uitleggen hoe ik die belle stars deringer kan krijgen? Stuur me maar ene privebericht ;)

gwn het topic doorlezen:rolleyes:

ik ga schieten :) op alle werelden slagkracht duz is iets anders:p
 

DeletedUser

Ik laat jullie liever in de val lopen.
Ik zal hierbij denk ik wel wat schieten krijgen :)
 

DeletedUser

in de meeste gevallen zou ik het ook zeggen hoor, maar ik maak wel uitzondering voor vrienden sommige stadsgenoten en actieve forum gebruikers en aangezien hij alle 3 is heef thij de pm al .. ;)
 
Bovenaan