• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Slag of schietwapen?

DeletedUser

Eerst vol leiderschap, tot level 35, dan zorgen naar Hernando's zwaar toe te werken, en alles op duelvaardigheden voor een slagkrachten, en dan zorgen dat ik nummer 1 duels wordt:cool:, wat naar ik hoop snel gaat lukken met Hernando's, en al 35 punten op tactiek en imago.
 

DeletedUser905

Eerst vol leiderschap, tot level 35, dan zorgen naar Hernando's zwaar toe te werken, en alles op duelvaardigheden voor een slagkrachten, en dan zorgen dat ik nummer 1 duels wordt:cool:, wat naar ik hoop snel gaat lukken met Hernando's, en al 35 punten op tactiek en imago.
Je mag dan wel 35 tactiek en imago dan hebben, maar je hebt wel 105 overige punten die je niet in duels hebt gestoken eh. Dus rank 1 duels wens ik je héél veel succes mee :p Met het vinden van blz 1 ook btw.
 

DeletedUser

Hier ook slagsoldaat, hopelijk hernandos zwaard vinden, die heb ik nog niet gehaald, want ben op de meeste werelden schiet :(
 

DeletedUser4379

die kan je niet vinden :p

maar ik ga toch weer schiet alleen dan duellant
 

DeletedUser905

Ditmaal ga ik eens voor t geld bij die quests :p Hernando's hoef ik niet hier :cool:
 

DeletedUser905

Tja. Heb m op w2 al. En ben hier schieter.. En op w2 is t ook een dure klus geweest om m'n stats om te zetten. En ben nogsteeds niet klaar :o
 

DeletedUser

Een beetje dode discussie, dus maar even wat leven erin brengen.

Het ziet er naar uit dat veel mensen schietwapens kiezen, ook de top-15 duellanten is groot en deels schietduellanten.
Ga jij extra punten op reflex zetten zodat je makkelijker van ze wint?
 

DeletedUser

nee dat is idd niet nodig :p

en mijn antwoord, nee, ik denk dat ik alleen maar meer op schieten ga gooien :D
 

DeletedUser11811

als er meer schieters zijn dan slagkrachters dan is het niet slim om veel schieten te hebben, dat is een waarheid als een koe
en het is maar puur toeval dat dit mij goed uitkomt :rolleyes:
 

DeletedUser

ja maar ja, aangezien ik toch al schieter ben, dan moet ik alles al omgooien en dat word em niet .. :p
 

DeletedUser905

Ik heb nu nog weinig schieten ;) Maar het gaat flink omhoog. Vooral voor de jobs, en om de beetjes reflex voor te zijn natuurlijk :) Eerst maar wat imago trainen, daarna is schieten aan de beurt :)
 
Bovenaan