• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Rood kruis

DeletedUser

het idee is eigenlijk simpel:

bij een fort gevecht kan zowel de aanvaller als de verdediger persoon(en) kiezen om met de titel rood kruis te spelen.

bij een klein fort:
1 persoon voor zowel aanval als de verdediging

middelmatig fort:
2 personen voor zowel aanval als de verdediging

groot fort:
3 personen voor zowel aanval als de verdediging.

deze personen kunnen worden doodgeschoten maar kunnen zelf niet schieten (wat is het nut denk je dan). Wel het nut is dat deze personen mensen kunnen genezen (wel niet zichzelf ofzo), afhankelijk van de kledij (er zou eigenlijk nog een apparte set voor ontworpen moeten worden) en van de vaardigheden, zal het 10-150 LP PER BEURT kunnen genezen.

mensen van het rode kruis zijn extra personen die kunnen deelnemen en horen niet tot het getal van de aanvallers/ verdedigers dus bij een klein fort wordt het dan (42+1 en 50+1) als jullie het een beetje snappen? :p
de rode kruis mensen mogen dan ook altijd meedoen, er moet wel iemand (of meerdere personen) benoemd worden. mensen van het rode kruis kunnen praten op de chat



zo dat was het zowat, als jullie het snappen wat vinden jullie er dan van ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8307

Je kan er nog aan toevoegen dat ze zelf ook dood kunnen, en dat ze dan niemand meer kunnen genezen. Ik weet het zo niet...
 

DeletedUser

Goed idee :)
Erg reëel.
Dat maakt er ook een beetje taktiek bij. Al ben je aanvaller en met heel veel bijvoorbeeld, knal je dat rode kruis weg, het is alleen onhandig.
Ben je met weinig moet je ze juist verdedigen ;)
En je kunt dan als verdediger bijvoorbeeld afspreken dat het rode kruis erbij komt ofzo.

Dat maakt het wel een stuk leuker misschien. ;)

Je kan er nog aan toevoegen dat ze zelf ook dood kunnen, en dat ze dan niemand meer kunnen genezen. Ik weet het zo niet...

Dat zegt ie toch ook?
 

DeletedUser

Het is misschien nog leuker als er bij een klein fort 1 plaats, middel 2 en groot 3 plaatsen kunnen aangeduid door de fortleiders, en daar kunnen spelers naar toe lopen om hun levens aantevullen.

Zo een post moet ook kapot kunnen. ik dacht aan een 750 LP
 

DeletedUser

Dat is inderdaad een leuk iets. Dat je zelf moet komen om te healen. Maar dan moeten er 2 zijn: 1 in het fort en 1 buiten het fort.

Die kunnen dan ook gesloopt worden e.d. Dan heb je geen speciale leden ervoor nodig. ;)
 

DeletedUser12174

je hebt er niks aan :( je loopt drie beurten rond en wordt direct door je kop geschooten door mensen die wat extra xp willen, je bent gewoon een rondlopent doelwit, en het lijkt me ook handig om er een stuk of 5 van te maken, een is een beetje te weinig, maar op die punten na is het echt een heel goed idee :)
 

DeletedUser

750 LP lijkt me daarvoor teveel max 300 want anders heb je gewoon mensen die meedoen om lp bij te vullen ;)
 

DeletedUser

we moeten nog een beetje uitwerken, een mooie post versieren en een screen ;) :p

je mag alvast een screen maken verduinen ik zal zeggen of het er een beetje uitziet als in mijn gedachten ;)

graag had ik ook nog de mening van andere personen gehoord ;)
 

DeletedUser8307

we moeten nog een beetje uitwerken, een mooie post versieren en een screen ;) :p

je mag alvast een screen maken verduinen ik zal zeggen of het er een beetje uitziet als in mijn gedachten ;)

graag had ik ook nog de mening van andere personen gehoord ;)

Mijn mening weet je, een goed idee.
Een afbeelding die je kan gebruiken:
rode_kruis.png


Haha, maar vind het een goed idee alleszins. :eek:
 

DeletedUser

Heeft iemand een plaatje van het fort blanco? Want ik ben momenteel niet in een fort.
 

DeletedUser

Ook nog een goede vraag ;)

Bijvoorbeeld 0,75 EP per levenspunt dat je healt.
 

DeletedUser

ik zou een half doen of 0.25 want stel nu, je bent heel goed en je healt per beurt: 150 hp en het gevecht duurt 20 ronde dan heb je al heel wat xp ;)

enne, zouden ze iets moeten vinden ?

en welke vaardigheden
 

DeletedUser

Misschien 0,5 Xp idd.
En als product vinden ze een verbanddoos? Set item?
 
slecht idee

met een medic erbij krijgt de verdedigende partij nog meer voordeel dan dat ze nu al hebben
de verdedigende medic kan zich eigen op een veilige plek in het fort opstellen zodat hij nooit geraakt kan worden
mochten zijn teamgenoten zich een beetje flauw voelen, dan kunnen ze gewoon naar hem toe gaan
de aanvallende medic is daarentegen nergens veilig en is totaal afhankelijk van de bescherming van zijn team
 

DeletedUser

Dan zou er op de aanvallers plaats een klein muurtje moeten staan met daarachter de medic.

Ps. de medic is neutraal.
 
Bovenaan