• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Rood kruis

DeletedUser8307

maar misschien is kunnen we ook zo doen dat als je iemand een hulpverlener benoemd dat hij in zijn invetaris een elixer nodig heeft om mensen beter te maken of dat e mensen die beter worden gemaakt een elxier daar voor nodig hebben.

Altijd met je ideeën. :p Vind ik ook minder...
Of alhoewel... :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

kwam er ook geen fortwinkel?

misschien kunnen ze daar als fortwapens voor healers zoals verbandskisten enzo verkopen :)
 

DeletedUser

goed idee!

5/5 sterren!
:sheriff::sheriff::sheriff::sheriff::sheriff:
 

DeletedUser

ik vindt dat wel handig dus als mensen zich gratis willen herstellen moeten ze wel eerst een elixer hebben

tja gratis...

we zullen er een limiet van 10 ronde op zetten, en een fortgevecht kost geld+lp dus ik denk niet dat we NOG iets moeten toevoegen hoor...
 

DeletedUser12174

mjaaaaa je zou het ok kunnen doen met elixirs; je krijgt er 10 die 50hp healen 7 die 100 healen 5 dei 150 healen 3 die 300 healen en 1 die iemand compleet healt; je moet minstens 3 hokjes bij hem staan en kan iemand max 3 keer healen

meer minder elixirs of meer die meer healen kunnen we veder over discusieren
 

DeletedUser

lijkt me niet leuk.
roos kruis vind ik nog het beste, want als je echt gewond bent ga je ook geen drankjes drinken om beter te worden.
ik weet niet te realistisch maar beter rood kruis dan elixers;)
 

DeletedUser

ik hou het toch ook bij het standaard idee :

dus mensen geen dingen meer toevoegen van drankjes ofzoiets he !

zijn er nog andere opmerkingen (enne, speciale kledij valt weg)

alleen moeten er nog vaardigheidspunten worden gebruikt (ik dacht zelf aan levenspunten maar das niet zo'n goed idee dus niet voorstelen ;))
 

DeletedUser

ik zou zowieso handvaardig heid doen. en mss nog iets van taktiek en repareren;)
 

DeletedUser

ik zou zowieso handvaardig heid doen. en mss nog iets van taktiek en repareren;)

handvaardigheid lijkt mij goed, en repareren ook,

misschien ook nog weerstand ? en met dieren omgaan ?

geen tactiek, dan wordt die te belangrijk, misschien lp?

mijn antwoord stond al in de vorig post :p

ik hou het toch ook bij het standaard idee :

dus mensen geen dingen meer toevoegen van drankjes ofzoiets he !

zijn er nog andere opmerkingen (enne, speciale kledij valt weg)

alleen moeten er nog vaardigheidspunten worden gebruikt (ik dacht zelf aan levenspunten maar das niet zo'n goed idee dus niet voorstellen ;))
 

DeletedUser

Het idee medic lijkt me wel leuk, maar de functie beperken tot "healen" lijkt me vrij kortzichtig.
Mijn toevoeging aan het idee is volgende:

Een medic is sowieso of een aanvaller of een verdediger, dit om de balans te behouden..

Medics kunnen vrij rond bewegen zoals alle andere spelers maar kunnen niet schieten. (Het is dus nodig je medics te dekken.)

De tent (eventueel verplaatsbaar) heeft een medic nodig om levenspunten te kunnen verhogen. Maw. zonder een medic is de tent waardeloos..

De medic kan ook flauwgevallen spelers er terug bovenop brengen met bv. de helft van hun LP.
Hoe gaat dit in z'n werk: iemand (een speler of een medic) draagt een flauwgevallen speler (op de kaart gemarkeerd als een kruisje) naar een tent en daar blijft de flauwgevallen speler x aantal rondes tot hij erbovenop is. De speler die de andere speler draagt kan niet schieten.
(Nadat het slachtoffer erbovenop is kan die kiezen nog langer te blijven om meer LP te hebben of om de tent te verlaten).

Offline spelers worden automatisch uit de tent gezet eenmaal ze volledig LP terug hebben met hun schietschijf richting fort of richting hun toren (afhankelijk van verdediger / aanvaller).


Realistisch lijkt het idee me wel, of het te integreren is in het spel is een andere zaak, maar het gaat om het idee :p
 
Goede ideeen in de post hierboven:D Ik zou de medics wel laten schieten, maar dan met een wapen met lage schade. Een klein pistool of bijvoorbeeld.
 

DeletedUser

Je kan de medic ook laten schieten, maar dan zou ik ervoor gaan dat hij evengoed schiet als elke andere speler met zijn vaardigheden.
Hij kan dan alleen schieten als hij niet bezig is gewonden te dragen of te verzorgen.
 

DeletedUser

Heb niet het hele topic gelezen,

maar misschien moet de medic dan met geld uit de stadskas verzorgingsspullen kopen in de medic post bij het fort.
 
Bovenaan