• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Rood kruis

DeletedUser

alleen als je 140 tegen 120 hebt. en er zijn er van allebij nog 10 over. staat de hele kaart(vooral op muur) helemaal vol met kruisjes
 

DeletedUser12174

nee, wat ik bedoel is dat je 50% uit de stadskassa betaalt en 50% van je eigen geld
 

DeletedUser12174

zou je beter kunnen doen als het een van je eigen forten is, anders ben je gwoon roodkruis in een willekurig gevecht en maakt ff de stadskasa op, dag geld voor fortgevechten en het idee om UBERHAUPT een roodkruis te kunnen zijn:(
 

DeletedUser

zou je beter kunnen doen als het een van je eigen forten is, anders ben je gwoon roodkruis in een willekurig gevecht en maakt ff de stadskasa op, dag geld voor fortgevechten en het idee om UBERHAUPT een roodkruis te kunnen zijn:(

babao, das toch grappig :p


enne, jelmer, ik geef je gelijk, ik ga geen apparte kledij laten ontwerpen, misschien wel vaardigheden (bv 4) en dan nog een formule + een random ding om te kunnen zien hoeveel hp je kan genezen (hoewel dat innogames dat beter zelf kan doen)
 

DeletedUser

Goed idee, maar ik vind dat fortgevechten al heel complex zijn en dat dit er nog eens aan toe voegen?

6/10
 
Bovenaan