• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Reflex duellanten

DeletedUser1448

Toch ken ik iemand die in defence echt onverslaanbaar was (behalve met een gelukje). Premium soldaat met 200 tactiek
xDiego aka oliviervv
 

DeletedUser

Diego had toen niet veel mikken. Slagkrachters hebben tegenwoordig ook meer dan 100 mikken over het algemeen. Dan raak je bijna altijd wel 1 of 2 keer.
Is het duel al gewonnen. Ik hit met wat geluk 8 keer met 30 schade is 240.
1 goede hit van een slachkrachter is al verlies. 2 goede hits is gegarandeerd verlies.
 

DeletedUser15297

Tacktiek en imago verandert niks aan de skills van je tegenstander, hoe dat voor de update zat weet ik niet, maar nu is het zo dat als je meer hebt dan de tegenstander (dus echt alleen als je minstens 1 punt meer hebt) verhoogt dit je uitwijken. Ik denk dat je eerste punten hard meetellen en dat het daarna steeds minder word.

dit is dan iets heel nieuws voor mij. volgens mij klopt dit ook niet

taktiek (in de defense) zorgt ervoor dat je mikken van je tegenstander afhaalt en als er geen mikken meer over is, dan wordt het bij jou mikken opgeteld
imago (in de aanval) zorgt ervoor dat je mikken van je tegenstander afhaalt en als er geen mikken meer over is, dan wordt het bij jou mikken opgeteld

dit alles heeft niks met uitwijken te maken. nooit geweest en is nu ook niet zo imo
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15297

Toch ken ik iemand die in defence echt onverslaanbaar was (behalve met een gelukje). Premium soldaat met 200 tactiek
xDiego aka oliviervv


ik speel met 262 tactiek, 329 uitwijken en 252 mikken en verlies geregeld een duel hoor
van schieters zo goed als nooit, maar van de betere slaggers verlies ik meer dan de helft terwijl ik wel met howdah speel
 

DeletedUser

De berekening van Tactiek en Imago is een tijd geleden wel aangepast Dolf. Het was te overheersend. Hoe het precies veranderd is weet ik niet. :)
 

DeletedUser

Tactiek en imago is passé. De meeste schieters hebben dat helemaal niet meer sinds de update. Tegen slagkrachters werkte tactiek en imago sowieso al nauwelijks. Ook voor de update.
 

DeletedUser

dit is dan iets heel nieuws voor mij. volgens mij klopt dit ook niet

taktiek (in de defense) zorgt ervoor dat je mikken van je tegenstander afhaalt en als er geen mikken meer over is, dan wordt het bij jou mikken opgeteld
imago (in de aanval) zorgt ervoor dat je mikken van je tegenstander afhaalt en als er geen mikken meer over is, dan wordt het bij jou mikken opgeteld

dit alles heeft niks met uitwijken te maken. nooit geweest en is nu ook niet zo imo

Kijk dan zelf bij de beschrijving van imago en tacktiek:

Als aanvaller verkleint imago de kans dat de tegenstander je raakt, zolang dit imago maar hoger is dan de tacktiek van de verdediger.

Uitwijken verlaagt de kans dat de tegenstander je raakt, dus je uitwijken wordt verhoogd lijkt me...
 

DeletedUser3012

ik heb 2,2k lp als schieter terwijl ik er geen punt in heb zitten, verder meer dan 300 op uitwijken, dus lp zat als schieter

Ten eerste is 2,2k LP zonder punten erop niet mogelijk zonder een zooi LP-kleren.
Ten tweede is dit waarschijnlijk een level 120-karakter. Als bijv. level 60-schieter zijn 4 treffers van een gouden revolver genoeg om KO te gaan. Dat geeft al aan dat het LP-niveau van schieters behoorlijk laag is.

Tacktiek en imago verandert niks aan de skills van je tegenstander, hoe dat voor de update zat weet ik niet, maar nu is het zo dat als je meer hebt dan de tegenstander (dus echt alleen als je minstens 1 punt meer hebt) verhoogt dit je uitwijken. Ik denk dat je eerste punten hard meetellen en dat het daarna steeds minder word.

De eerste punten tellen niet hard mee, en die daarna ook niet :p

dit is dan iets heel nieuws voor mij. volgens mij klopt dit ook niet

taktiek (in de defense) zorgt ervoor dat je mikken van je tegenstander afhaalt en als er geen mikken meer over is, dan wordt het bij jou mikken opgeteld
imago (in de aanval) zorgt ervoor dat je mikken van je tegenstander afhaalt en als er geen mikken meer over is, dan wordt het bij jou mikken opgeteld

dit alles heeft niks met uitwijken te maken. nooit geweest en is nu ook niet zo imo

Waar haal jij vandaan dat het overschot aan imago/tactiek bij jouw mikken wordt opgeteld?

Kijk dan zelf bij de beschrijving van imago en tacktiek:

Als aanvaller verkleint imago de kans dat de tegenstander je raakt, zolang dit imago maar hoger is dan de tacktiek van de verdediger.

Uitwijken verlaagt de kans dat de tegenstander je raakt, dus je uitwijken wordt verhoogd lijkt me...

Als de kans dat je tegenstander je raakt verkleint wordt, kan dat ook doordat zijn mikken omlaag gaat. En dat lijkt me waarschijnlijker aangezien dat vroeger ergens stond. (ik weet niet meer waar :p)
 

DeletedUser

Als de kans dat je tegenstander je raakt verkleint wordt, kan dat ook doordat zijn mikken omlaag gaat. En dat lijkt me waarschijnlijker aangezien dat vroeger ergens stond. (ik weet niet meer waar :p)

Er staat letterlijk dat de kans dat je geraakt wordt kleiner zal worden, dus normaal verlaag je die kans door je uitwijken te verhogen. Maar goed het kan allebei inderdaad:p
 

DeletedUser15297

Kijk dan zelf bij de beschrijving van imago en tacktiek:

Als aanvaller verkleint imago de kans dat de tegenstander je raakt, zolang dit imago maar hoger is dan de tacktiek van de verdediger.

Uitwijken verlaagt de kans dat de tegenstander je raakt, dus je uitwijken wordt verhoogd lijkt me...


ja, maar dat komt niet doordat jou uitwijken omhoog gaat, maar doordat je tegenstanders mikken naar beneden gaat :p
 

DeletedUser15297

@ huipie121

Ten eerste is 2,2k LP zonder punten erop niet mogelijk zonder een zooi LP-kleren.
Ten tweede is dit waarschijnlijk een level 120-karakter. Als bijv. level 60-schieter zijn 4 treffers van een gouden revolver genoeg om KO te gaan. Dat geeft al aan dat het LP-niveau van schieters behoorlijk laag is.



ik haal zonder punten in lp, maar met mijn max lp kleding iets meer dan 3500lp

ik ben idd een lvl 120 speler, ben een soldaat en speel met PA


die 2,2k lp is in de beste def duel kleding qua punten die er is en dan gebruik ik niet eens lp in mijn berekening. alleen de edele zachte bb's heb ik omgeruild
tegen harmonicas. niet de beste qua punten (zonder lp) maar die heeft ook
schieten wat ik nodig heb tegen de slaggers

ik heb nu ook nog geen punten op schieten, maar nu de slaggers zo sterk zijn zal ik dat wel moeten gaan doen



Waar haal jij vandaan dat het overschot aan imago/tactiek bij jouw mikken wordt opgeteld?

dat was voor de update al zo. ze hebben de waarden van imago, taktiek, reflex en weerstand aangepast, niet werking ervan lijkt mij. dat heb ik in ieder geval nergens gelezen



PS: dat zo netjes citeren van meerdere posts lukt mij niet zo goed, vandaar dat ik het ff cursief heb gezet :p
 

DeletedUser

@ huipie121


dat was voor de update al zo. ze hebben de waarden van imago, taktiek, reflex en weerstand aangepast, niet werking ervan lijkt mij. dat heb ik in ieder geval nergens gelezen

Maar hoe weet je dat dat voor de update zo was? Niet dat ik je niet geloof ofzo, maar ben gewoon nieuwsgierig...
 

DeletedUser1448

imago en tactiek worden echt niet opgeteld bij mikken :p
Imago verlaagt de trefkans van je tegenstander (als je zelf aanvalt) en tactiek doet hetzelfde maar enkel als je uitgedaagd wordt. Dat is altijd al zo geweest en is nog steeds zo, behalve dat ze de waarden hebben veranderd in de duelformule zodat ze veel minder invloed hebben.
 

DeletedUser13404

Diego had toen niet veel mikken. Slagkrachters hebben tegenwoordig ook meer dan 100 mikken over het algemeen. Dan raak je bijna altijd wel 1 of 2 keer.
Is het duel al gewonnen. Ik hit met wat geluk 8 keer met 30 schade is 240.
1 goede hit van een slachkrachter is al verlies. 2 goede hits is gegarandeerd verlies.

Klopt volledig...
Maar dan nog, een reflexer zoals eso shadowz in Briscoe, heeft 0 uitwijken, toch hit ik miss gemiddeld 4-5 keer als mijn bolletjes niet optimaal staan met 280 mikken...
En dan uitwijken? Hij raakt me steeds hoe men bolletjes ook staan minstens 2-3 keer, raad is hoeveel uitwijken ik heb? 330...

Ik weet niet maar het nieuwe duelsysteem slaagt nergens op :mad:
 

DeletedUser3012

@ huipie121

Ten eerste is 2,2k LP zonder punten erop niet mogelijk zonder een zooi LP-kleren.
Ten tweede is dit waarschijnlijk een level 120-karakter. Als bijv. level 60-schieter zijn 4 treffers van een gouden revolver genoeg om KO te gaan. Dat geeft al aan dat het LP-niveau van schieters behoorlijk laag is.



ik haal zonder punten in lp, maar met mijn max lp kleding iets meer dan 3500lp

ik ben idd een lvl 120 speler, ben een soldaat en speel met PA


die 2,2k lp is in de beste def duel kleding qua punten die er is en dan gebruik ik niet eens lp in mijn berekening. alleen de edele zachte bb's heb ik omgeruild
tegen harmonicas. niet de beste qua punten (zonder lp) maar die heeft ook
schieten wat ik nodig heb tegen de slaggers

ik heb nu ook nog geen punten op schieten, maar nu de slaggers zo sterk zijn zal ik dat wel moeten gaan doen

Feit blijft dat je, als naakt level 120-schieter exact 1290 LP hebt. Je kunt het inderdaad met (kleding/karakter/premium)bonussen flink ophogen, maar het enorme verschil in LP-buffer tussen schieters en slaggers is en blijft gewoon een enorm voordeel voor slaggers.
En dat niet alleen in duels, maar denk ook maar aan FG's, waarin ze het veel langer kunnen uithouden.

Bovendien is de werking van imago/tactiek nu zo erg verzwakt, dat het bijna geen zin meer heeft daar (vanuit dueloogpunt) punten op te zetten.
Dan kunnen we toch wel concluderen dat men het evenwicht tussen schieters en slaggers er volledig heeft uitgehaald en dat schieters enorm in het nadeel zijn ten opzichte van slaggers.

PS: dat zo netjes citeren van meerdere posts lukt mij niet zo goed, vandaar dat ik het ff cursief heb gezet :p

Gebruik de quote-tags; klik op de knopjes onderaan de berichten waarop je wilt reageren ;)

Maar hoe weet je dat dat voor de update zo was? Niet dat ik je niet geloof ofzo, maar ben gewoon nieuwsgierig...

²
 

DeletedUser

imago en tactiek worden echt niet opgeteld bij mikken :p
Imago verlaagt de trefkans van je tegenstander (als je zelf aanvalt) en tactiek doet hetzelfde maar enkel als je uitgedaagd wordt. Dat is altijd al zo geweest en is nog steeds zo, behalve dat ze de waarden hebben veranderd in de duelformule zodat ze veel minder invloed hebben.
Jij leest niet goed hé, niemand zegt dat imago en tacktiek dat niet doen ;)
 

DeletedUser1448

Jij leest niet goed hé, niemand zegt dat imago en tacktiek dat niet doen ;)

Ik haal dat van deze post :p


Waar haal jij vandaan dat het overschot aan imago/tactiek bij jouw mikken wordt opgeteld?

dat was voor de update al zo. ze hebben de waarden van imago, taktiek, reflex en weerstand aangepast, niet werking ervan lijkt mij. dat heb ik in ieder geval nergens gelezen
 

DeletedUser

Ik haal dat van deze post :p

Ik snap er niks meer van :p maar goed ik snap gelukkig wel hoe imago en tacktiek werken, ze verlagen de kans dat je geraakt wordt, als dat nu gebeurd door de tegenstanders zijn mikken te verlagen of je eigen uitwijken te verhogen zal me een worst wezen. Ook al geloof ik dat je niet de stats van je tegenstander aan past:p
 

DeletedUser13404

Niet aanpassen, maar beïnvloeden :p

Whatever, het duelsysteem suckt, en ik faal, conclusie is gemaakt!
Nu gaat iedereen omskillen naar reflex & weerstand en dan is het puur een spelletje van geluk! :D
 
Bovenaan