• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Reflex duellanten

DeletedUser13404

Hoe komt het dat een reflexduellant met +-100 mikken nog steeds iemand raakt die massas uitwijken en tactiek heeft en naar alle andere bolletjes uitwijkt? :o
 

DeletedUser7902

lol op w2 ben ik reflex/weerstand met meer dan 100 mikken en ik raak amper :p tenzij ik op de goeie plek mik
 
lol op w2 ben ik reflex/weerstand met meer dan 100 mikken en ik raak amper :p tenzij ik op de goeie plek mik

true,
ik ben het zelf op een deense wereld, en (okay, mijn lvl is 68 en duellvl dus ik vecht constant tegen lvl 120-kerels) maar als ze hun atributen gwn al op kracht hebben verlies ik ook al hoor!
als ik alles wat op reflex en weerstand staat naar uitwijken verplaatste en schieter werd zou ik gegarandeerd vaker winnen!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3012

Hoe komt het dat een reflexduellant met +-100 mikken nog steeds iemand raakt die massas uitwijken en tactiek heeft en naar alle andere bolletjes uitwijkt? :o

Duels zijn kansberekeningen. Al wat je kunt doen is je kansen maximaliseren. Je kunt ook met 1 mikken iemand raken die 200 uitwijken heeft, maar de kans dat dat gebeurt is gewoon heel erg klein.

schietduellanten zijn gwn bevoordeeld in dit spel

Schietduellisten hebben inderdaad voordelen t.o.v. slagkrachtduellisten, maar ook nadelen.
 

DeletedUser13404

Maar reflex en weerstand duellanten zijn onfair hard bevoordeeld :(
Tegenwoordig heb je niets meer aan 350 uitwijken :p
 

DeletedUser1448

Maar reflex en weerstand duellanten zijn onfair hard bevoordeeld :(
Tegenwoordig heb je niets meer aan 350 uitwijken :p

jawel hoor :D ik win heel veel met 350 uitwijken. Zo'n 75%
Maar je moet je aanpassen aan de tegenstander soms :)
 

DeletedUser7902

idd ik verander mijn mikposities geregeld, mijn uitwijken is toch nutteloos :p
 
Bovenaan