• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Reflex duellanten

DeletedUser

ik heb dat vroeger ergens gelezen op het forum, maar ik weet mijn goed niet meer waar ergens
de duel guide van willy was het niet geloof ik, die heb ik net ergens door zitten spitten. het lijkt me heel sterk dat je uitwijken ervan omhoog gaat

ik speel nu met 262 taktiek en 329 uitwijkenl. als ik dan aangevallen wordt door een slagger, dan zou ik dus zo rond de 600 uitwijken hebben aangezien slaggers geen imago hebben

lijkt me sterk, maar waar heb jij dan jou verhaal vandaan? ik wil je ook wel graag geloven hoor, maar ik denk toch dat het om het mikken gaat

volgens mij heb ik dat een hele poos geleden altijd beweert. ik moet zeggen dat ik wel baal van die verandering in het duelsysteem, ik was van plan om weer te gaan spelen bij de volgende update, maar nu zal ik een compleet nieuwe duel tactiek moeten bedenken :hmf:

en ik zag ook da er enorm veel nieuwe wapens zijn, en het gouden geweer niet zo bijzonder meer is? dat is wel even anders als toen ik hem als eerste had :p

ps. er zijn wel nog superveel bekende namen zeg xd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13404

Iedereen heeft nu gouden geweer; en de premiumnoobs die hebben Howdah :p
 

DeletedUser

het is wel een beetje verpest zie ik, als je al vaadigheidpunten kunt kopen, dan kun je toch niets beginnen zonder premium? :blink:
 

DeletedUser8307

het is wel een beetje verpest zie ik, als je al vaadigheidpunten kunt kopen, dan kun je toch niets beginnen zonder premium? :blink:

De prijs voor vaardigheidspunten stijgen per punt enorm. Met 20 euro heb je echt heel weinig vaardigheidspunten hoor. ;) Een kleiner deel van de spelers doen dit, heel weinig spelers dus. :)
 

DeletedUser13404

het is wel een beetje verpest zie ik, als je al vaadigheidpunten kunt kopen, dan kun je toch niets beginnen zonder premium? :blink:

20 euro is slechts 10 vp ;)
Dat doet niemand... maar wel die innogames riem is belachelijk goed, en howdah al helemaal...
 
Bovenaan