• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Poolse vondsten

DeletedUser

je kan het zo zien maar ook dat de hele nederlandse sever eer krijgt omdat zij als eerste bijv nat's machete hebben gevonden!

catana.jpg


Nightwolf15 van de Portugese .com.pt W3 was al eerst... ;)
 

DeletedUser

Bedankt voor je ondersteuning:p

We kunnen ook als eerste Jesse James' Schofield of Boon's Axe vinden
of zijn die ook al gevonden....
 

DeletedUser

Het beste lijkt mij om gewoon met een aantal spelers die veel geld hebben het gevecht te gaan doen en dat iedereen dan voor zich zelf gaat.

Het beste lijkt mij dan om een fort van ongeveer 200 punten te kiezen en op diezelfde dag nog een aantal grotere forten aan te vallen. Ik denk niet dat er dan veel andere spelers zijn :)
 

DeletedUser1557

had pOon ofzo geen 100K op w1 op zak? :p

zat ik ook al aan te denken :p

maar beetje raar om te vragen of hij z`n 100k wil op offeren zodat een ander kans heeft om een wapen te vinden :p

schiet hij zelf niks mee op XD
 

DeletedUser

Het geld dat spelers verliezen, wordt dat bij de inkoop of verkoopwaarde gerekend?
 

DeletedUser

misschien zoude we een keer wat kunnen organiseren

10 man tegen 10 man

10 aanvallers met 5.000 opzak die ko gaan.

volgende keer omwisselen gaan de andere met 5.000 op zak zodat de andere 10 winnen

eens kijken wat er dan gevonden word :p

wrld 2 en 4 kan ik mee doen met 5000 of 10.000$

zijn er nog 19 op deze wrlden die mee willen doen?
 

DeletedUser1003

Hoe gaan jullie voorkomen dat iedereen heel laf gaat spelen en zo iedereen het fortgevecht overleeft?

Dat alle aanvallers buiten het fort blijven staan en alle verdedigers binnen de stadsmuren. Er komt dan geen extra geld voor items beschikbaar en dus schiet niemand er iets mee op.
 

DeletedUser

Anders doen ze dat andersom ook, dus dat lijkt me logisch;).

Op w5 kom ik zo aan 10.000, wie doet er mee??
 

DeletedUser1557

2 en 4 allebei goed, liefst 2

wereld 2 doe ik ook mee :p

kan desnoods ook met 5 aanval 5 verdedigen

mis een idee om dit te gaan organiseren ? 5 tege 5 10.000 contant

eerst winnen verdedigers daarna ruilen we om en winnen de andere 5 die de vorige keer 10.000 hebben verloren:p

zo vind iedereen ook iets en niet een groep
 

DeletedUser

Hoe gaan jullie voorkomen dat iedereen heel laf gaat spelen en zo iedereen het fortgevecht overleeft?

Dat alle aanvallers buiten het fort blijven staan en alle verdedigers binnen de stadsmuren. Er komt dan geen extra geld voor items beschikbaar en dus schiet niemand er iets mee op.

Dat zou kunnen, maar ik vind het beter dan van te voren bepalen wie het moet overleven.
 

DeletedUser

Hiervoor is wederzijds vertrouwen nodig :) En het is echt wel best dat je afspreekt wie gaat overleven (mensen worden nogal snel egoïstisch). Je werkt in het begin gewoon samen om iedereen dood te krijgen die niet bij het plan betrokken is en dan zorg je ervoor dat er genoeg geld verzamelt wordt zodat elke persoon kans heeft op iets van ca. 10k. Dan stop je en ga je aan de kant staan en wacht tot het voorbij is...

Ik heb er helemaal geen probleem mee om 10k te verliezen in een fortgevecht. Zolang je maar weet dat men dat daarna ook terug voor jou doet...
 

DeletedUser1557

dat is dus het vertrouwen wat je nodig hebt.

maar je kan ook met de groep afspreken wie na de tijd wegloopt. komt maand lang elke wereld op 48 uur te liggen en krijgt waarschijnlijk een hele hoop comentaar op forum :p

maar ik wil op w2 in ieder geval wel mee doen
 

DeletedUser

Helpt het niet als er wat meer deelnemers zijn. Op wereld 5 ben ik ook beschikbaar:p
 

DeletedUser1557

Helpt het niet als er wat meer deelnemers zijn. Op wereld 5 ben ik ook beschikbaar:p

maar dan nog is toch te gek dat we zulke maatregelen moeten nemen eigenlijk.

je kan elkaar toch wel op 10.000 vertrouwen of is dat nou ook al zoveel gevraagd.

en van te vore kan je kijken wie er mee doet vertrouw je iemand niet of heeft iemand al eens mensen bedrogen of wat dan ook doet die gewoon niet mee :p
 
Bovenaan