• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Poll: Wereld1 samengevat

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Ik vind deze poll oneerlijk omdat The East er niet bij staat die zijn duidelijk de beste. maar ik mis de Nergerhut in deze lijst terwijl toch 7 van de top 15 duellanten is ooit begonen in de negerhut. VSW zeker niet die gladjakkers. ponderrosa vind ik het sypatiekst.

ze zijn daar gestart ja :p

en je vergeet een stad waarvan nu toch wel een heleboel top duelanten zich in top 15 bevinden (of net erbuiten)
 

DeletedUser

hier kun je weer stemmen en nu eerlijk je kan stemmen tot en met 28 juli
 

DeletedUser3430

The East is ook in duels beter dan Silver Temple hoor

duelranglijst
The East
1
5
8
20
43
50
51

Silver temple
7
11
13
24
52
 

DeletedUser

The East for the win :p, nee serieus, we hadden er bij de eerste poll al bij moeten staan :p
 

DeletedUser

The East is ook in duels beter dan Silver Temple hoor

duelranglijst
The East
1
5
8
20
43
50
51

Silver temple
7
11
13
24
52


beter vergeet je rang 16 niet ;) thats me :D


klopt the east is ook niet slecht zeg ik toch? onze 2 clans zijn gewoond e beste :p
 

DeletedUser3244

Tot mijn verbazing staat de Cheyenne Community dr niet tussen..

Ook al ben ik geen lid meer van die community.. ik vind wel dat ze er tussen moeten.
 

DeletedUser

VSW duidelijk

1 up rising daar pak ik alle spelers alleen aan, de spelers die van mij winnen kan ik op 1 hand tellen.

Wie zegt tot VSW niets voor elkaar doet is dom.

The east hoort er voor mij ook niet bij, want alleen de stad waar werker en karthan in zitten stelt iets voor.

silver temple, dat is het vermelden niet waard voor in deze lijst, daar win ik ook makkelijk van, van de meeste toch.
 

DeletedUser

VSW duidelijk

1 up rising daar pak ik alle spelers alleen aan, de spelers die van mij winnen kan ik op 1 hand tellen.

Wie zegt tot VSW niets voor elkaar doet is dom.

The east hoort er voor mij ook niet bij, want alleen de stad waar werker en karthan in zitten stelt iets voor.

silver temple, dat is het vermelden niet waard voor in deze lijst, daar win ik ook makkelijk van, van de meeste toch.

jah als je het zo bekijkt dan hoeft niemand erbij he. want ik win ook van de meeste van vsw dus zo moet je het niet bekijken
 

DeletedUser3430

VSW duidelijk

1 up rising daar pak ik alle spelers alleen aan, de spelers die van mij winnen kan ik op 1 hand tellen.

Wie zegt tot VSW niets voor elkaar doet is dom.

The east hoort er voor mij ook niet bij, want alleen de stad waar werker en karthan in zitten stelt iets voor.

silver temple, dat is het vermelden niet waard voor in deze lijst, daar win ik ook makkelijk van, van de meeste toch.

als je het zo bekijkt hoort enkel The East erin want er zijn er maar enkelen die van werker & karthan kunnen winnen
 

DeletedUser

als je het zo bekijkt hoort enkel The East erin want er zijn er maar enkelen die van werker & karthan kunnen winnen

neej helemaal niet. karthan is een redelijk makkelijke tegenstander vergeleke met werker. alleen zijn ze allebei voor mij wel te sterk maar er zijn genoeg mensen die hun aankunnen en niet bij die stad horen. maar nog maals het ligt eraan hoe je het bekijkt welke stad het beste is net als de beste duelant
 

DeletedUser3244

Karthan vind ik toch het beste.. hij heeft ook het hoogste duellevel als ik me niet vergis..
 

DeletedUser

Wat voor nut heeft het eigenlijk om te weten wie de beste is? Pronken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan