• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Poll: Wereld1 samengevat

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser7247

[17:00] <Parnie> Ik vind persoonlijk Silver Temple heel sterk omwille van de duelanten
[17:00] <Parnie> terwijl ik The East sterk vind voor sommige duelanten en de hoge levels

Heb ik uit de chat gekopieerd.
Dit vind ik ervan :)
 

DeletedUser

Wat dachten jullie ervan om al de leden die niet in The East of Silver temple zitten te laten stemmen
 

DeletedUser

Hij heeft een slimme tactiek gebruikt.
Karthan staat toch ook in top 5 duels + hij staat in top 10 van ervaring. Dat komt door de tactieken dat gebruikt worden en wat men wil bereiken in het spel.

Inderdaad, werker of karthan, wie van die 2 wint meestal?
 

DeletedUser

@ een mod, de titels van de 2 nieuwe polls(beste dullant-beste stedengroep) zijn omgewisseld ...:o
 

DeletedUser

ja maar dan is het alleen spannend bij the east want daar heb je ook motto nog. voor ons wordt eitje :p

SILVER TEMPLE
 

DeletedUser7247

ja maar dan is het alleen spannend bij the east want daar heb je ook motto nog. voor ons wordt eitje :p

SILVER TEMPLE

Mja, BHN heeft wel 1 goed lid, Darkrevo. Dat probleem ga ik wel oplossen :p

Nog altijd Silver Temple :p
 

DeletedUser

Mja, BHN heeft wel 1 goed lid, Darkrevo. Dat probleem ga ik wel oplossen :p

Nog altijd Silver Temple :p

ja maar zij maar 1 goed lid :p en buffalow heeft 1 goed wapen :p hernandos sword :p dat was het dan :p

SILVER TEMPLE BLIJFT PWNEN
 

DeletedUser7247

ja maar zij maar 1 goed lid :p en buffalow heeft 1 goed wapen :p hernandos sword :p dat was het dan :p

SILVER TEMPLE BLIJFT PWNEN

Had je iets anders verwacht dan :p

Ligt het nu aan mij, of is iedereen zo stil OMDAT SILVER TEMPLE PWND? :D
 

DeletedUser

Ik vind het altijd zo ergerlijk als mensen 'Duelist zeggen. Het is toch duellant?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan