• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Poll: Wereld1 samengevat

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

wereld 1 en het gaat wel over een groep niet enkel een stad hoor.
 

DeletedUser

Wie was de eerst uitgebouwde stad ook alweer ?
Wie heeft er nu de beste duelanten ?

Hmmm, de keuze lijkt me snel gemaakt :rolleyes:
 

DeletedUser7247

Bedoel je the-west of wereld 1? ;)

w1. Iedereen doet alsof dit de belangrijkste wereld is ... (geld niet voor mij)

On Topic: Ik vind niet dat er een beste stad/clan is. Elke (uitgebouwde) stad heeft z'n voordelen. De ene heeft de hoogste in duelranglijst, de ander in ervaring, de ander dan weer de beste in bouwen, etc. etc.
 

DeletedUser

Ik weet van al die clans niet hoe goed ze zijn en of ze goed samenwerken dus ik stem niet.
 

DeletedUser

de 2 beste steden clans zitten er niet bij :rolleyes:

the east en silver temple
 

DeletedUser7247

Waarom staat Funjini er niet tussen?

Grz. legolas

Aangezien Funjini niet in de top 5/15 duels staat, wordt hij niet gezien als 'De Sterkste Duelant'. Ik weet dat hij sterk is, hij weet dat hij sterk is en jij weet dat hij sterk is.

ik vind kimnoly de beste :)

Ik vind kimnoly goed, maar niet de beste (komt omdat ik al van haar heb gewonnen)



Waarom wil iedereen eigenlijk weten wie de sterkste is?
Nu wordt er hier een topic over geopend, er zijn milioenen 'duelbattles' om te meten wie de sterkste is.
Vind iedereen dat er altijd 1 iemand de beste moet zijn?
 

DeletedUser

als je dan polls maakt kijk dan eerst wie je allemaal er bij zij kunnen zetten.

werker is wel beste vind ik :D
 

DeletedUser

Ik heb nog nooit met 1 van hen geduelleerd maar ik denk werker.
 

DeletedUser

Ik zal de echte kandidaten eens opnoemen:

VSW-clan
EAST-clan
Silver temple-clan
Ponderosa-clan

Dit zijn de 'clans' die bekend zijn onder meerdere continenten.
Er zijn ook andere best bekende clans, maar die gelden vooral per continent, neem bijvoorbeeld 'Negerhut van Oom Tom' en 'Cheyenne'.
 

DeletedUser7247

Werker. Hij staat niet voor niets 1ste.

Hij heeft een slimme tactiek gebruikt.
Karthan staat toch ook in top 5 duels + hij staat in top 10 van ervaring. Dat komt door de tactieken dat gebruikt worden en wat men wil bereiken in het spel.
 

DeletedUser

Ik voel me vereerd...

Echter is Werker de beste duelant op W1 (tot op heden!)
 

DeletedUser

Jullie verwachten natuurlijk meteen dat ik ook THE EAST ga roepen, maar dat doe ik straks pas. Ik wilde eerst zeggen dat ook ik de keuzes wat te beperkt vind. Daarnaast ontgaat het mij een beetje wat nu juist jouw criteria zijn; is het de stad/clan met de beste leden qua ervaring, qua duels, gewoon de meeste leden, de bekendste namen, de meeste steden, de meeste mensen die kunnen bevervallen zetten, etc..

THE EAST (Ik had je verwittigd :p)
 

DeletedUser1053

Ik denk werker. Karthan heeft door zijn hogere level wel meer skills, maar werker heeft ze wat beter ingedeeld.
 

DeletedUser

als ik jou was toch maar poll veranderen ;) de meeste zeggen the east maar die kunnen ze niet kiezn. en veel zeggen silver temle maar ook niet te kiezen:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan