• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Piratenschip als rijdier

Moet dit idee er komen?


  • Totaal aantal stemmers
    69
  • Enquête gesloten .

DeletedUser14786

wat een dilemma, sarcastisch mee blijven spelen of serieus antwoorden. :p
 

Deleted User - 308552

Ok, binnenkort is het "Pirates of The West", I'm out

Oke mensen, allemaal blijven stemmen. Dat piratenschip moet er blijkbaar komen :o
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2343

Zolang wij midden in de woestijn op radarboten kunnen varen, kan dit ook. Bij Het Circus vallen dan ook papegaaien te vinden, smids krijgen recepten voor een Houten poot, Ooglapje kun je verdienen met de nieuwe quest Enteren.
De prijs voor het product Rum zal op de markt enorm gaan stijgen.

Ik stem voor!

PS: Inno maakt al een half jaar reclame voor een piratenspel dat er gaat komen, http://www.innogames.com/nl/games/Kartuga
Ik kan niet wachten, Arrrrrr me hearties!
 

DeletedUser14705

Zo Tanais, tijd om je verantwoordelijkheid te nemen en op de juiste mensen druk te gaan zetten.
Tenslotte is 86% politiek gezien een MONSTERSCORE... Vertel die kerels dan dat er maar liefst 31 spelers (uit minstens twee landen) voor dit superidee te vinden zijn.


Nota voor Tanais: Ik voelde me al enigzins gediscrimineerd door het feit dat er twee opties 'Nee' en maar één optie 'ja' was, maar ik stel met vreugde vast dat het stempubliek niet voor jouw verderfelijke onderbewuste beïnvloedingsstrategieën zijn gevallen!
 

DeletedUser14782

YARR

Als dit er niet komt enteren we het hoofdgebouw van inno
 

DeletedUser14231

Dit is mijn eerste bericht :)
ik was mijn wachtwoord vergeten en had hiervoor nooit iets gepost :o
maar nu post ik iets, omdat ik dit een mooi idee vind.
Het moet niet persée die kleren zijn, misschien een nieuwe set.
naast de kerstman en feestdagset. Of de slaapset. die echt tot de verste verbeelding spreken in dit spel, komt het piratenschip nog wat in de buurt.
Het spelt noemt The West, voor een reden, het wilde westen. Dus waarom geen piratenset. want er zijn zoveel mensen voor. En komop zeg, een roze tutu ?! :mad: wie zijn idee was dat? dus het de piratenset moet er komen, punt. :mad:
 
Bovenaan