• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Piratenschip als rijdier

Moet dit idee er komen?


  • Totaal aantal stemmers
    69
  • Enquête gesloten .

DeletedUser15363

piraat/bandiet-set lijkt me opzich wel leuk. Dan heb je tenminste weer een ''echte'' set erbij. bonus op dingen zoals overval, reizigers bestelen, vallen opzetten. Etc.
 
Misschien ook bonussen op nieuwe arbeiden zoals Schepen kapen.
En natuurlijk ook bonussen op alcohol transporteren en schatten zoeken!
 

DeletedUser15363

Super leuk enzo, dit idee.

Maar als jullie denken dat marco ook maar één van de reeds voorgestelde ideeën aan inno doorgeeft, zijn jullie goed dom :p, zouden ze wel doorgegeven zijn, is de kans miniem dat ze in het spel komen :D
 

DeletedUser8307

dan JIJ :D

Dit klinkt echt als een übertroll voor op het engelse forum, dan weten ze ook even hoe wij hier in Nederland inno serieus nemen :D

Moet Engelse niet met een hoofdletter? :p

Post 't ginder eens, hoe lang gaat het duren vooraleer er een slotje op staat? :)
 
Super leuk enzo, dit idee.

Maar als jullie denken dat marco ook maar één van de reeds voorgestelde ideeën aan inno doorgeeft, zijn jullie goed dom :p, zouden ze wel doorgegeven zijn, is de kans miniem dat ze in het spel komen :D

Dat is ook marco zijn taak niet, het is aan ons om het (na hier) op het Duitse of Engelse forum te posten waar de devs naar het schijnt actief zijn.

Yohoho and a bottle of rum
5/5
 

DeletedUser15117

En natuurlijk moet er een oceaan komen! Op z'n minst een Oostkust, eventueel een Westkust. :D
Het wilden westen, dus een westkust lijkt mij logischer (of ze moeten er eerst nog een heel gebied aanplakken waar het geen woestijn is)

Daarnaast hebben we ook weer iets gevonden voor de trollface, maar dan moet er eigenlijk ook een eskimo-set komen :p
 

DeletedUser

Jaah! Met een eskimoset (of eigenlijk Inuïtset, maar dit terzijde)! Bonus op ijsberen jagen, zeehondjes knuppelen en iglo's repareren! En natuurlijk op 'Als ijscoman rondtrekken'!
 

DeletedUser15117

Met bonussen op vaardigheden zoals warm blijven, niet verdwalen in de sneeuw, sneeuwkennis, enz enz enz
 

DeletedUser15363

Als jullie dat lukt dan krijgen jullie ummm...

Respect :D



PS: gaan jullie dit echt posten op duits/engels forum?
 
Dit is gewoon een geweldig idee dat zijn nadelen heeft.

Ten eerste: Het is niet logisch dat een schip over het land vaart, laat het dan alleen over rivieren varen met een 300% snelheid, en als er geen rivier is dan transformeert de boot gewoon in een piratenkanon dat hem naar de volgende rivier schiet.

Ook zat ik te denken dat we misschien een Blitz setje kunnen maken maar daar is vast iedereen tegen?

dat kan hoor :o
heb dat gelezen in reis rond de wereld in 80 dagen geloof ik (maar niet helemaal - lang geleden), er bestaat een soort van grote schaats met een zeil waarmee je door de woestijn kan sjoeffen!
dan wordt het een piratenschaatsboot
 

DeletedUser

Ook zat er in Pirates of the Carribean dat een schip door steenkrabben bewoog!
 
Bovenaan