• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Piratenschip als rijdier

Moet dit idee er komen?


  • Totaal aantal stemmers
    69
  • Enquête gesloten .

DeletedUser14705

Voorstel
Ik denk dat het wel een leuk idee is om als rijdier een piratenschip te kunnen kiezen.
We hebben al een schip der woestijn (een kameel, voor de niet-verstaanders) en een onnozele kerstslee, dus waarom geen boot om mee op het land te varen?

Details
Een piratenboot mét kanonnen EN enterhaken!
En zo'n piratenvlagje met een doodshoofd op.

Misbruikpreventie
Omdat valse piraten niet in een piratenboot mogen varen, moeten ze eerst toestemming van piraatje krijgen.

Visuele hulpmiddelen
i3cow3.png

Samenvatting
Superleuk! Bovendien ben ik vijf minuutjes bezig geweest voor de visuele hulpmiddelen, en het ene plezier is het andere waard.


Administratie
Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Arrrr
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Arrrr
 

DeletedUser10904

en dan kan je, als bonus, onderweg mensen neerknallen als je set compleet is?
 

DeletedUser14705

Bijvoorbeeld! Kijk, je kunt zoveel met dit idee!
Valt nog zoveel aan te kneden dat dit wel eens de meest succesvolle update in tijden kon zijn ...
 

DeletedUser10904

ik vind het een heel goed plan :D
Je kan dan mensen beroven van hun spullen :D Even neuzen in rugzak en iets uitkiezen, hmmmm :D
 

DeletedUser

Heeft niet direct iets met dit idee te maken, maar ik heb altijd al gevonden dat het meest oostelijke deel van de kaart oceaan moet zijn. :)

Dit kan een eerste stap zijn!
 

Deleted User - 308552

Yo-ho-ho and a bottle o' rum! :laugh: Maareh... ik hoop dat ik dit niet serieus hoef te nemen :o
 

DeletedUser

Vind het zonde van de mooie visuele hulpmiddelen, maar het idee zelf geeft niet echt een meerwaarde...
 

DeletedUser5119

Mijn brein maakt al overuren en vooral op fg gebied kan dit veel mogelijk heden bieden :D
 

DeletedUser

Dit moet sowieso onderdeel worden van een piratenset!
En omo je hebt goede smaak in kleding :D
 
zonder gekte, ik ben voor!
met buffels rijden is wel realistisch zeker :D
laat het dan wel een uberzeldzaam product van comunity wedstrijd worden, of iets uit veel te duur kistje. dan is het een stoer (maar nutteloos) statussymbool voor mensen met te veel geld :D
 

DeletedUser

Wauw, superidee! Ook echt extreem TW-gerelateerd! Moeten ze echt doorvoeren, ik bedoel, bugs fixen en kistjes terug is NIETS vergeleken bij dit geniale voorstel!
 

DeletedUser14705

Dank je, dankje iedereen.
We zouden dan ook piratenbootgevechten kunnen doen.
't Is eens wat anders dan altijd weer die forten.
 
true, er is nog wat plek op de map daarvoor, meertje met in het midden een eiland. elke stad die het een week lang kan behouden krijgt beloning (stalen kist bv) en daarna wordt het een spookeiland en herhaalt het proces zich :D
 

Deleted User - 308552

Wauw, superidee! Ook echt extreem TW-gerelateerd! Moeten ze echt doorvoeren, ik bedoel, bugs fixen en kistjes terug is NIETS vergeleken bij dit geniale voorstel!

Waar hebben we die +1 knop nou gelaten... :D


Eeeh... guys.... we hebben gewoon meer water nodig voor onze piratenschepen ;)
 
Bazen idee jonge knaap! :D
Als je een op een slee kan voortbewegen midden in het wilde westen en woestijn vlaktes, of op een Rudolph midden in de zomer, waarom dan geen Piratenschip?

Tenslotte zijn de enige echte mannen piraten, en die zijn met uitsterven bedreigt. :o
 

DeletedUser

Dit is gewoon een geweldig idee dat zijn nadelen heeft.

Ten eerste: Het is niet logisch dat een schip over het land vaart, laat het dan alleen over rivieren varen met een 300% snelheid, en als er geen rivier is dan transformeert de boot gewoon in een piratenkanon dat hem naar de volgende rivier schiet.

Ook zat ik te denken dat we misschien een Blitz setje kunnen maken maar daar is vast iedereen tegen?
 

DeletedUser

Ik dacht ooit gelezen te hebben dat TW zich 25 jaar na de burgeroorlog afspeelt (volgens een opdracht?). Dit zou betekenen dat we vlak voor de 20ste eeuw zitten en er over 10 jaar schepen als de Titanic zouden varen. :p

Dus ik wil een gigantisch stoomschip als rijdier! :D

zoals deze uit 1866 (dus een die al lang bestaat ten tijde van TW:(
800px-Great_Eastern_1866-crop.jpg

of deze...

IJN_Hashidate.jpg

En natuurlijk moet er een oceaan komen! Op z'n minst een Oostkust, eventueel een Westkust. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14705

Ik dacht ooit gelezen te hebben dat TW zich 25 jaar na de burgeroorlog afspeelt (volgens een opdracht?). Dit zou betekenen dat we vlak voor de 20ste eeuw zitten en er over 10 jaar schepen als de Titanic zouden varen. :p

Dus ik wil een gigantisch stoomschip als rijdier! :D

zoals deze uit 1866 (dus een die al lang bestaat ten tijde van TW:(
800px-Great_Eastern_1866-crop.jpg

of deze...

IJN_Hashidate.jpg

Dat zijn grote visuele hulpmiddelen hoor, en ik zie geen kanonnen ...

Bazen idee jonge knaap! :D

Ik ben veel ouder dan jou!
 
Bovenaan