• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Pasen krachtmeting

DeletedUser4763

Dan zal jij wel gewonnen hebben, John Boone. Is wel de laatste keer dat ik hier aan mee doe. Als eerste kun je niet zien hoe je er precies voor staat en dat je na al het geld wat het kost tweede wordt en dan niets krijgt staat me ook niet echt aan. Vooral omdat na 200+ duels wel duidelijk is dat er in elke duel zone nog een andere geheime verdeling is van goederen die je wel of niet kan krijgen. Ik kan niet anders verklaren waarom ik sommige voorwerpen zoveel gekregen heb en andere helemaal niet.

John, kunnen wij nog babbelen over wat je dubbel hebt als jij gewonnen hebt? Ik heb nog 2 of 3 dingen nodig en misschien wil je die aan mij verkopen.

hoho tis nog niet zeker heh !!!! maar mocht het zo zijn dat je runner up bent dan vul ik alles aan wat jij mist en voor laagste prijs , zo ben ik dan ook wel weer ;)

en ik ben het er mee eens dat het veel leuker en eerlijker zou zijn als niet alleen de nr 1 wint maar als er ook bv een 2e, 3e en mischien 4e plek zou zijn met een prijs verbonden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14504

hoho tis nog niet zeker heh !!!! maar mocht het zo zijn dat je runner up bent dan vul ik alles aan wat jij mist en voor laagste prijs , zo ben ik dan ook wel weer ;)

en ik ben het er mee eens dat het veel leuker en eerlijker zou zijn als niet alleen de nr 1 wint maar als er ook bv een 2e, 3e en mischien 4e plek zou zijn met een prijs verbonden

heb ik ook al zitten denken met dat de nr 1, 2 en 3 wss dicht tegen elkaar liggen meestal... mss de nr 1 krijgt de 3 kisten, nr 2 krijgt er 2 en nr 3 krijgt 1 kist met een set van pasen...
 

DeletedUser15026

Marco, hoe kan dat dat het zo lang duurt? Bij kerst was het 2 uur na sluit al gegeven.
 

DeletedUser4763

Alleen de eerste plaats krijgt een prijs en de prijs wordt morgen automatisch gegeven hoor ik net van de ontwikkelaars.

ja dat weten we , maar wij hadden het erover of het niet leuker en wat socialer zou zijn als er een 1e , 2e en 3e plek zou zijn er word ten slotte ook genoeg uit gegeven door de nummers 2 en 3 dacht ik zo :hmf:
 

DeletedUser14504

En wordt de winnaar vandaag bekend gemaakt of krijgt die een tg dat hij won?
 

DeletedUser

ja dat weten we , maar wij hadden het erover of het niet leuker en wat socialer zou zijn als er een 1e , 2e en 3e plek zou zijn er word ten slotte ook genoeg uit gegeven door de nummers 2 en 3 dacht ik zo :hmf:

volgens mij kan dat niet ;)
 

DeletedUser6377

dus de winnaars worden ook algemeen bekend gemaakt? :p

Nee, lezen!
De winnaar krijgt een bericht. Dat impliceert persoonlijk en dus niet algemeen.

In plaats van dit spel te spelen zou je misschien eens wat literatuur kunnen lezen opdat je leesvaardigheid vooruit zou gaan.
 

DeletedUser385

Nee, lezen!
De winnaar krijgt een bericht. Dat impliceert persoonlijk en dus niet algemeen.

In plaats van dit spel te spelen zou je misschien eens wat literatuur kunnen lezen opdat je leesvaardigheid vooruit zou gaan.

doe ens lief maxy
 

DeletedUser14504

Nee, lezen!
De winnaar krijgt een bericht. Dat impliceert persoonlijk en dus niet algemeen.

In plaats van dit spel te spelen zou je misschien eens wat literatuur kunnen lezen opdat je leesvaardigheid vooruit zou gaan.

wie kan eigenlijk niet lezen hij zegt:

vandaag of morgen maken we het bekend EN de persoon krijgt een prive bericht...

DUS het wordt bekend gemaakt wat verwijst naar => algemeen bekend jonge jij hebt echt een te grote mond, word eens volwassen
 

DeletedUser6377

wie kan eigenlijk niet lezen hij zegt:

vandaag of morgen maken we het bekend EN de persoon krijgt een prive bericht...

DUS het wordt bekend gemaakt wat verwijst naar => algemeen bekend jonge jij hebt echt een te grote mond, word eens volwassen

Dat 'en' impliceert niets snotneus.
Morgen krijgen de mods het namelijk te weten e.d. dat wordt bedoelt met het algemene 'bekend gemaakt worden'. De enige daadwerkelijke specifiëring wordt pas na dat 'en' gedaan. En daar reppen ze alleen over dat het aan de betreffende personen gecommuniceerd gaat worden.

Overigens is de kans sowieso klein dat ze zoiets publiceren, want niemand zit natuurlijk te wachten op een wall of shame.
 
Nog steeds vin ik dat Back Up gelijk heeft :D

Verder moet Back Up gewoon winnen want die heeft heel veel mensen cadeautjes belooft ;)
 

DeletedUser4007

Dat 'en' impliceert niets snotneus.
Morgen krijgen de mods het namelijk te weten e.d. dat wordt bedoelt met het algemene 'bekend gemaakt worden'. De enige daadwerkelijke specifiëring wordt pas na dat 'en' gedaan. En daar reppen ze alleen over dat het aan de betreffende personen gecommuniceerd gaat worden.

Overigens is de kans sowieso klein dat ze zoiets publiceren, want niemand zit natuurlijk te wachten op een wall of shame.

je schijt nu erg ver naast de pot met je opmerking
dom gelul om je gelijk te halen
en dan ook nog beginnen met iemand verbaal kleineren met dat snotneus
weet nu precies hoe jij in elkaar steekt
jij mag back-up dan een snotneus noemen
je bent zelf nog nat achter je oren kleutertje:cool:
 

DeletedUser14504

Je kan mij zoveel uitschelden als je wil, maar wat win je ermee? Voel je nu stoer ofzo? Dit zegt echt veel over je gedrag en zo moet je niet spreken tegen mensen , je hebt geen respect voor niemand en denkt dat je alles beter weet. Ja ik geef geld aan een spelletje, ben ik daarom een retard? Nee dat is men eigen keuze en ik ga geen geld aan een spelletje geven als ik weet dat ik het me niet kan permitteren. Jij weet niet wat ik verdien, hoe ik aan men geld kom of wat dan ook. Nuggets is part of the game en dit moet je accepteren. Jij hoeft mij niet te zeggen wat ik moet doen of niet.
 

DeletedUser

Mensen, geen onderlinge woordenwisselingen op dit forum. Discussies hieromtrent kunnen privé gevoerd worden. In dit topic is dit ongewenst.
 

DeletedUser

Volgens mij ben ik duidelijk genoeg geweest. Als je een woordenwisseling uit wil voeren over nuggetgebruik, dan kun je dat privé doen, dat hoort niet op dit forum. Dit topic gaat over de Pasen Krachtmeting, niet over nuggetgebruik.
 
Bovenaan