• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Pasen krachtmeting

DeletedUser10466

Kun je ook sterkere bandieten uitdagen met munten?

Waarschijnlijk krijg ik ook weer koekjes ;), dus je bent niet de enige
 

DeletedUser

Positief over dat Marco het optijd aankondigd :) alleen jammer dat het weer een hoop geld gaat kosten wil je alles hebben.
 

DeletedUser

Mwah leuke sets.. Geen echte fg sets. Zo'n paardje is wel leuk.
 
Ik vind het een mooie aankondiging, alleen vraag ik me af welke dingen ze als Normaal, ongewoon, zeldzaam, zeer zeldzaam rekenen? :unsure:
 

DeletedUser

Reken maar dat die paarden net zoveel waard worden als een aq wapenset ;)
 

DeletedUser4468

Ik vind het jammer dat deze sets nog beter zijn dan die van Kerst. Mensen die nu net Natty's set helemaal compleet hubben, moeten nu weer Cartwright's set zien te krijgen.

Wel leuk dat nu ipv wapens voor een paard en product is gekozen!
 

DeletedUser

en inno's geldkloperij begint weer :p... 800 nuggets, ik ben haast bekomen van mijn kerstinkopens :p, wel tof voor de nuggetiers (lees: premiumnoobs) om die sets te krijgen...
 

DeletedUser

Het is geen fg set. Een slagkracht, schiet en bouwset.

Een duellant die geld heeft heeft er voordeel van. Een duellant met chin set nadeel, want die 2 duelsets zijn beter denk ik..
 
Ik vind het jammer dat deze sets nog beter zijn dan die van Kerst. Mensen die nu net Natty's set helemaal compleet hubben, moeten nu weer Cartwright's set zien te krijgen.

Wel leuk dat nu ipv wapens voor een paard en product is gekozen!

klopt,
was pas echt cool geweest als ze er nog een paar edele geweren tussen hadden gestoken. begrijp me niet verkeerd, gaan overpowered rommel, maar meer dingen als bv bowies voorlader die dan ook eens vp geven, er zijn nu toch ook paarden die vp geven dus waarom geen geweren? (en die hoeven dan niet per se goed te zijn voor FGs)
PS: [item=2195]
 
Laatst bewerkt:
klopt,
was pas echt cool geweest als ze er nog een paar edele geweren tussen hadden gestoken. begrijp me niet verkeerd, gaan overpowered rommel, maar meer dingen als bv bowies voorlader die dan ook eens vp geven, er zijn nu toch ook paarden die vp geven dus waarom geen geweren? (en die hoeven dan niet per se goed te zijn voor FGs)
PS: [item=2195]

Of linkerhand wapens die even goed zijn als Natty, nu draagt iedereen die maar dan heb je meer afwisseling, zou ook leuk zijn :D
 

DeletedUser

maar hebben duellanten nu voordeel bij dit event?!

Ja en nee. De bandieten zijn zoals in de aankondiging staat zwak. Iedereen zou ze, als ik de aankondiging dus volg, verslaan. Zeker als je duelkleding aantrekt (die heeft vrijwel iedereen toch? Gewoon je beste duelkledij). Duellisten hebben het voordeel dat ze nóg meer kans maken om van de bandiet te winnen, dat wel. Maar ik denk dat het verschil miniem is.
 
Ja en nee. De bandieten zijn zoals in de aankondiging staat zwak. Iedereen zou ze, als ik de aankondiging dus volg, verslaan. Zeker als je duelkleding aantrekt (die heeft vrijwel iedereen toch? Gewoon je beste duelkledij). Duellisten hebben het voordeel dat ze nóg meer kans maken om van de bandiet te winnen, dat wel. Maar ik denk dat het verschil miniem is.

zou ook kunnen dat het weer zoals de boze tweeling is; zodat de skills van elke vijand afhangen van die van de speler. dan zal elke vijand wel zijn eigen skills hebben, een noob, een reflex-weerstander, een mikken-uitwijker, een pure tactic npc?
 
Ja en nee. De bandieten zijn zoals in de aankondiging staat zwak. Iedereen zou ze, als ik de aankondiging dus volg, verslaan. Zeker als je duelkleding aantrekt (die heeft vrijwel iedereen toch? Gewoon je beste duelkledij). Duellisten hebben het voordeel dat ze nóg meer kans maken om van de bandiet te winnen, dat wel. Maar ik denk dat het verschil miniem is.

ze hebben dus gewoon een voordeel
 
Met geld omkopen, wat bedoelen ze hier met 'geld'?

Gewoon poen, van die mooie harde euro's waar ze in Cyprus een gebrek aan hebben. Je dacht toch zeker niet dat je het met in-game geld af kon kopen en innogames dan niet op Tweede Paasdag kan gaan wokken?
 
Bovenaan