• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Pasen krachtmeting

DeletedUser1448

er gaat toch ook altijd wel iets fouts op onze server :p Ongelooflijk :mad::mad:
 

DeletedUser4763

Morgen is de laatste dag

is beetje onduidelijk denk ik , bij dat paasei staat 1 dag tegoed en als dat vannacht om 00.00 uur er al bij stond is een dag voor mij 24 uur en zou het vannacht dus moeten aflopen anders hadden ze er vannacht 2 dagen bij moeten zetten als het van 15 op 16 april zou af lopen
 

DeletedUser14504

is beetje onduidelijk denk ik , bij dat paasei staat 1 dag tegoed en als dat vannacht om 00.00 uur er al bij stond is een dag voor mij 24 uur en zou het vannacht dus moeten aflopen anders hadden ze er vannacht 2 dagen bij moeten zetten als het van 15 op 16 april zou af lopen


dat is ook de reden dat ik het vraag :p
 

DeletedUser4763

mischien dat een Mod hier duidelijkheid over kan /wil verschaffen die weten het zeker ;)
 

DeletedUser

Winnaar

In wereld 1 stond ik tot vlak voor het einde nr 1. Heeft iemand mij ingehaald in de laatste seconde of is de prijs nog niet uitgereikt? Ik heb nl nog niets ontvangen.
 

DeletedUser14504

In wereld 1 stond ik tot vlak voor het einde nr 1. Heeft iemand mij ingehaald in de laatste seconde of is de prijs nog niet uitgereikt? Ik heb nl nog niets ontvangen.

volgens mij is het nog niet uitgereikt want ik stond nr1 op colorado 10 sec voordien en op het einde ook volgens mij en heb ook nog niks gekregen
 

DeletedUser14504

Bij kerst werden de prijzen om 2.00 uur uitgereikt

nu kennelijk niet want denk niet dat ik 1 seconde voordien nog ingehaald werd he? ben er zeker van dat ik hoogste streak had...
Maar heb nog steeds niks van bericht gekregen dat ik won :/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6377

nu kennelijk niet want denk niet dat ik 1 seconde voordien nog ingehaald werd he? ben er zeker van dat ik hoogste streak had...
Maar heb nog steeds niks van bericht gekregen dat ik won :/

Dat komt omdat noobs achteraan in de rij moeten aansluiten.
Gaat dus nog wel even duren vrees ik voor je.
 

DeletedUser4763

In wereld 1 stond ik tot vlak voor het einde nr 1. Heeft iemand mij ingehaald in de laatste seconde of is de prijs nog niet uitgereikt? Ik heb nl nog niets ontvangen.

ik stond hele week 1 duel achter je khasje en ben last minute ff flink gaan duelleren maar heb geen idee of ik uiteindelijk nr 1 ben geworden of dat jij dat bent geworden :unsure:
 

DeletedUser385

liefjes doe jullie naam eens eer aan en doe lief :)

ennehh: het ei stopte dit keer om 12 uur niet om 2 uur
 

DeletedUser

pech dus

Dan zal jij wel gewonnen hebben, John Boone. Is wel de laatste keer dat ik hier aan mee doe. Als eerste kun je niet zien hoe je er precies voor staat en dat je na al het geld wat het kost tweede wordt en dan niets krijgt staat me ook niet echt aan. Vooral omdat na 200+ duels wel duidelijk is dat er in elke duel zone nog een andere geheime verdeling is van goederen die je wel of niet kan krijgen. Ik kan niet anders verklaren waarom ik sommige voorwerpen zoveel gekregen heb en andere helemaal niet.

John, kunnen wij nog babbelen over wat je dubbel hebt als jij gewonnen hebt? Ik heb nog 2 of 3 dingen nodig en misschien wil je die aan mij verkopen.
 

DeletedUser14504

Ik krijg later vandaag te horen wie de winnaars zijn. Ik ga vanavond overleggen met de moderators of we dit publiekelijk bekend maken of dat we dit alleen privé bekend maken.

is goed, dus vandaag worden de prijzen ook gegeven en ik prefereer toch publiekelijk met de streak erbij misschien, dan kan ik weten hoever ik ervan zat moest ik toch niet nr1 geïndigd zijn, (wat ik straf zou vinden) :p
 
Bovenaan